[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:43

kweet wat ik doe als ik een pup koop laydies..
bedankt voor de waarschuwing ;)
daarom moeten we ook bekijken hoe we het gaan doen, wat vaker vrij nemen (alstie bij mij thuis komt is mn zus op woensdag thuis, mn vader is 1dag thuis) en ik wil proberen om tijdelijk thuis te gaan werken..
maar voorlopig is er nog geen pup. ze worden binnen nu en 3 weken geboren dus zouden 'm half.eind januari kunnen ophalen als het doorgaat..
maar wij weten wel wat we doen ;)
en gaan niks doen voordat het goed besproken is ;)
als ik niet kan thuiswerken houdt t eigenlijk al op want ik heb maar 5 weken om vakantie op te nemen en mn vriend wel iets meer maar dan kan je verder nooit meer vrij nemen in t jaar.. das nie helemaal de bedoeling ;)

onze pup die we 10 jaar geleden hadden had alleen klein beetje aan de zijkant van de bank geknouwt.. thats it ! verder nooit iets mee gehad..
ja zn eigen mand lekker knouwen maar dat mag ;) heeft nooit in een bench gehoeven enzo.. :D heeeel fijn :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:43

:+

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:04

Leuk een pup!
Kost veel tijd maar je weet waar je aan begint :D
Onze pup jankt sinds deze week niet meet als die alleen is :D Gelukkig maar.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:30

leuk hoor een pup maar heb helaas te weinig tyd andrs had ik ook graag een hondje gehad

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:22

hebtie zo lang gejankt ??
wastie dr zo aan gewent dat er iemand was ? ;)
onze oude hond heeft dat nooit gedaan gelukkig.. :)
maar je weet niet hoe je het treft he.. ;)
mn vriend en ik werken nu wel allebei volle dagen maar mn vriend gaat straks de continue diensten in.. en dan hebben we meer tijd.. en ik hoop om tot die tijd thuis te kunnen werken (al is het maar gedeeltelijk thuis ;)) dan kunnen we het goed combineren :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:43

We hebben m vanaf 9 weken en vanaf 10 weken m alleen thuis gelaten (niet lang, uitgebreid) ging goed totdat pup4 maanden was, toen was het alleen maar janken en blaffen. En nu is die 5.5 maand en gaat het de goede kant op. Over het algemeen gewoon stil, heel afentoe een blaf.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:45

zo boodschappies weer binnen en opgeruimd.
Wat een takke weer.Het miezert maar door.
Heb de boys hooi extra gegeven.Blijven mooi binnen vandaag,geloof niet dat ze het erg vinden.Zt ze alleen ff in de bak om zometeen te mesten.

ga vanavond lekker uitsmijtertje maken. :9

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:49

wat voor een pup heb je op het oog Chantal (ras ;) )?

Syb is vandaag bij de tandarts geweest! jeeeh haha ze heeft het weer super gedaan en was eigenlijk best wel snel weer bij :j ben trots op mijn meissie. Vandaag ook weer bij het ziekenhuis geweest, onderzoeken gehad en maandag de uitslag. Ik hoop dat ze vwat kunnen vinden want ik word er af en toe echt gek van

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:08

Logisch soof :j

jaa arme poonies! cloof is een paar kiezen lichter :D Oja, en een beetje ( heeeeus heeelveel ) bloed :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:51

arme cloof ;)
cane corso is t ras soof ;) en de oortjes en staart blijven zoals ze zijn ;)
ga ze nie au doen :(
net ff op stal geweest.. Hij keek lekker druk uit zn ogen :S
mrja, k kijk morge wel weer, ff longeren denk..
Nu eerst zorge dat t thuis op orde is anders komt dat ook nooit af :S
en zn box stonk naar de vis !!!!! Egt super ranzig !!
Mr zaterdag pas weer mesten mr miss dt dr wat tussen t stro heb gezete ofzo :S
wrom onderzoek gehad soof ? Wat hebbie ? :(

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:56

cane corso's zijn leuk! Dogs zijn sowieso erg leuk. Wel pittige honden hoor! haha

Onderzoek gehad naar de doorbloeding in mijn vingers.. Kan zijn dat er iets van een rib in de weg zit of een vernauwing in mijn slagader. Dus het is ff afwachten a.s. maandag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:39

soof hoop dat het toch een uitslag wordt waar je wat mee kan.

Zat even cane Corso op te zoeken.Leuke hond nmaar schijnen niet de makkelijkste te wezen.Ze raden zelfs eigenaren aan die ervaring hebben met honden en om ze goed onder appel te houden en te socialiceren raden ze ook aan om naar een hondenschool te gaan,dus mocht je er 1 nemen chantal dan heb je zeker werk aan de winkel.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:40

Ja I know ;)
mn tante heb dr ook 1.. ze worden lekker groot en grof.. maar dat zijn de honden die wij willen hebben..
en nu hebben we de kans eigenlijk soort van en we willen zoooooo graag.. :D
dus maar even bekijken.. ;) maar zolang we er niet zeker over zijn gaan we er niet heen als ze geboren zijn want dan komen we dr eind januari met 1 thuis ! :P hahahahahaha (t liefst heb k natuurlijk wel eerste keus aangezien k als 1e gereageerd heb ;))

ooh das nie best als dr een rib in de weg zit ?? :S
maar hoe komen ze daarachter dan ? foto's gemaakt ofzo ?
en moet je dan geopereerd worden ? :( en wat kan t anders zijn als dat t niet in ? dat je aderen te dun zijn ofzo ? misschien ? weet ik t :P hihihihi..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:41

I know Aniet ;)
Maar dat zijn juist de soort honden die wij willen.. waar je wat mee moet doen ;) een goede uitdaging ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:49

ik heb een groenendaeler.Die moet je ook echt onder appel hebben en veel mee lopen of laten werken,anders gaat niet goed.Weet dus wel een beetje waar ik over praat.Heb trouwens mijn hele trouwen een hond gehad dus al 30 jaar.Eerst een Ierse setter,toen een tervuerense herder,nu een groenendaeler en een labrador.
Weet dus ook dat waak en verdedigingshonden niet de makkelijkste zijn.
Ik heb altijd 's avonds gewerkt en was dus overdag thuis met de kids en de hond en 's avonds was Ruben thuis anders had echt niet goed gegaan denk ik.Had toen ook geen paard dus ook meer tijd.
Maar wens je wel alle succes hoor.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:17

Behoud van uw paard
Vroeger werden alle paarden standaard door de verzekering overgenomen en geslacht. Om klanten die dit niet wensten van dienst te zijn is er (naast de mogelijkheid tot euthanasie) de terugkoopregeling ontwikkeld.
Deze regeling treffen wij met u als uw paard blijvend ongeschikt is, u daarvoor een schadevergoeding kunt ontvangen, maar u uw paard toch wil houden voor bijvoorbeeld een goede oude dag.
Hier zijn enkele eenvoudige voorwaarden aan verbonden. Zo mag (o.a.) uw paard niet meer worden uitgebracht op wedstrijden en mag uw paard ook niet worden verkocht. Zaken die volgens ons vanzelfsprekend zijn voor een afgekeurd paard.
Zoals de naam al zegt koopt u uw paard op papier van ons terug. Wij hanteren dus ook in dit geval een restwaarde die op de schadevergoeding in mindering wordt gebracht. De restwaarde wordt individueel door Hippo Zorg vastgesteld.
Of deze mogelijkheid ook voor u geschikt is, is afhankelijk van de omstandigheden waarin uw paard verkeert. De terugkoopregeling kunnen wij u uiteraard alleen bieden wanneer de aandoening van het paard dit toelaat en het paard niet te veel in zijn/haar welzijn wordt aangetast.

Hebben jullie dit al eens gehoord / gelezen??? Schrik hier toch wel een beetje van :oo

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:21

ja dat wist ik

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:16

Mallow schreef:
Behoud van uw paard
Vroeger werden alle paarden standaard door de verzekering overgenomen en geslacht. Om klanten die dit niet wensten van dienst te zijn is er (naast de mogelijkheid tot euthanasie) de terugkoopregeling ontwikkeld.
Deze regeling treffen wij met u als uw paard blijvend ongeschikt is, u daarvoor een schadevergoeding kunt ontvangen, maar u uw paard toch wil houden voor bijvoorbeeld een goede oude dag.
Hier zijn enkele eenvoudige voorwaarden aan verbonden. Zo mag (o.a.) uw paard niet meer worden uitgebracht op wedstrijden en mag uw paard ook niet worden verkocht. Zaken die volgens ons vanzelfsprekend zijn voor een afgekeurd paard.
Zoals de naam al zegt koopt u uw paard op papier van ons terug. Wij hanteren dus ook in dit geval een restwaarde die op de schadevergoeding in mindering wordt gebracht. De restwaarde wordt individueel door Hippo Zorg vastgesteld.
Of deze mogelijkheid ook voor u geschikt is, is afhankelijk van de omstandigheden waarin uw paard verkeert. De terugkoopregeling kunnen wij u uiteraard alleen bieden wanneer de aandoening van het paard dit toelaat en het paard niet te veel in zijn/haar welzijn wordt aangetast.

Hebben jullie dit al eens gehoord / gelezen??? Schrik hier toch wel een beetje van :oo

Nou enige wat ik hier heel slecht vind is dat je paard dan met zn oude dag dan volgens mij niet meer verzekerd is... en dat is wel iets waar ik juist voor verzekerd heb.

Of van welk gedeelte schrik je?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:50

ja wist ik.

Nou tank gelongeerd was een beetje vervelend als hij harder moest stappen ging hij gauw draven en als hij harder moest draven ging hij galloperen :D Was daarna zeiknat, maar dat had hij zelf gedaan, daarna lekkr los gestaan en in de stapmolen natuurlijk (arm beest sochtends staat hij er ook al in) net effe patatjes op had geen zin om te koken en ar was een beetje ziek, ligt nu op bed heb mijn schoolspulletjes uitgezocht, zo nog effe achter mijn werklaptop en dan maar een tukkie doen voel me ook niet helemaal okee dus das wel nodig :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:48

Storm had geen last van de storm.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:58

Lay ook niet zo gesadeerd als dat ze was :P haha arm schaap... :=

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:00

Ieder ander paard wed naar de box begeleid of liep bijna normaal weg..... Lay hebben ze maar laten staan, die liep zo te zwalken dat het niet verstandig was om der verder te laten lopen.... Arm kind... ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:22

time for bed !
mn kamer is eindelijk klaar :P

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 00:01

Syb en Lay waren vanavond weer helemaal helder! :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 00:23

arme lay!!
Arme alle poownies met mondje au!

Succes soof, duim dat alles meevalt!

Ja klopt eef, is bijna overal...
Van welk deel schrik je?
Bij afkeuring voor het doel krijg je het bedrag waarvoor je hem verzekerd hebt wil je hem of haar dan ' terug kopen' da gaat de restwaarde eraf.... Das voor een afgekeurde niet zo veel..