Gefeliciteerd met alle paardjes die gelukkig zijn met vrouwtjes en vrouwtjes met paardjes en ik hoop dat iedereen nog heeeeeel lang kunnen genieten van hun maatje. Spooky.....in de nacht. Niet fijn
taverno
Geplaatst: 22-02-11 17:12
Esther ik heb je enquete ingevuld hoor.
Bah,mega druk geweest vandaag,niet echt leuk.
cykie
Geplaatst: 22-02-11 17:47
Goedemiddag,
@Jarrah gefeliciteerd. Time flies. Leuke foto's! @Esther ik ga vanavond je enquete invullen. Wat voor soort functie ben je naar op zoek? Wel mooi dat er veel leuke tussen zitten. Heb je in ieder geval genoeg keus. Je kan beter op zoveel mogelijk paarden wedden.... @Desiree. Wat een eng verhaal. Misschien heb je een bepaalde gave....Ben je paranormaal begaafd. Of kijk ik nu te vaak van die geestenfilms....
Gisteravond weer heerlijk gereden. Het was wel freezing koud in de buitenbak Je moet er wat voor over hebben. Als het niet echt hoeft, vermijd ik zoveel mogelijk de binnenbak.
Ik ben op zoek naar een communicatiefunctie..maar ja dat is op zich heel erg breed! Mijn intresse liggen voornamelijk in de reclame/televisie/evenementen wereld of iets met merk positionering. Inderdaad wedden op meer paarden kan nooit kwaad..
Hmmm Desiree, raar idee dat je dan het gevoel hebt dat er iemand naast je bed staat. Ik geloof wel dat sommige mensen daar wel gevoelig voor kunnen zijn...ga je dr verder nog wat mee doen?
zat laatst er ook aan te denken dat ik king alweer bijna 5 jaar heb! Kan nog de eerste dag herinneren
Vanochtend vroeg naar stal geweest, lekker met kingetje VD gedaan en gereden in de bak. Het was echt een heerlijk weertje vanochtend in het zonnetje! Donderdag moeten we vroeg weg met king o half 8 sochtends! Moet al een demonstratie geven om kwart over 9! ben enorm zenuwachtig, laten we hopen dat kingeping het goed doet!
Jeetje denise, wat een eng verhaal!! dat lijkt mij echt helemaal niets. ik heb wel vanacht gedroomd dat ik ook iemand zag lopen en dat ik daarna ging kijken maar daarna niet het bed meer in kon komen wand ik werd tegen gehouden. maar gelukkig is dat niet gebeurd sterkte er mee!
DesireeK
Geplaatst: 22-02-11 18:55
Ik heb voor de duidelijkheid mijn gebruikersnaam maar even veranderd
cykie
Geplaatst: 22-02-11 19:00
_baxter_ schreef:
Hmm denk dat jullie mij bedoelen?
Nee ik ga er verder niks mee doen
Die dubbele naam is ook zo verwarrend....
DesireeK zo wordt het inderdaad wat duidelijker wie nou wie is.
DesireeK
Geplaatst: 22-02-11 19:02
cykie schreef:
_baxter_ schreef:
Hmm denk dat jullie mij bedoelen?
Nee ik ga er verder niks mee doen
Die dubbele naam is ook zo verwarrend....
DesireeK zo wordt het inderdaad wat duidelijker wie nou wie is.
Hahaha ja toch wel he... En Baxter is voor mij toch niet meer van toepassing
Ik heb vandaag een sprongetje zonder zadel gemaakt in de binnenbak Tjelle werd er weer heet van. Die vindt het gaafff. Denk dat ik volgende week of de week erna wel weer met zadel kan rijden, EINDELIJK! Dan ga ik echt springen. Dit was een klein rot sprongetje haha.
Morgen pas woensdag.... ben alweer aan weekend toe Het is druk op werk, wel erg leuk, maar vermoeiend.
taverno
Geplaatst: 23-02-11 09:06
Goedemorgen.
Ik ben wel 1 hele dag vrij.
Lisanne,wat heeft Tjelle dat je zonder zadel rijd?
In dit leven ben ik een vrouw. Maar in mijn volgende leven kom ik terug als beer.
Als je een beer bent,mag je winterslaap houden. Je doet 6 maanden lang niets anders dan slapen,DAT lijkt me wel wat.
Voordat je je winterslaap gaat houden, moet je je wekenlang volproppen met eten. DAT lijkt me ook wel wat.
Als je berin bent, baar je je baby's(die zo groot als kastanjes zijn) terwijl je slaapt. Als je wakker wordt zijn het gedeeltelijk opgegroeide schattige lieve babybeertjes. DAT lijkt me helemaal wel wat.
Als mamabeer weet iedereen dat er met jou niet te sollen valt. Je mept iedereen die je kids lastig valt,en als je kids uit het gareel lopen, mep je hun ook. DAT lijkt me wel wat.
Als je beer bent,dan VERWACHT je partner dat je grommend wakker wordt, hij VERWACHT dat je harige benen hebt,en hij VERWACHT dat je zwaar overgewicht hebt.
ha,ha hilarisch! Ik vind de cursus op en afstijgen van haar ook heel grappig
taverno
Geplaatst: 23-02-11 09:23
Als beer terug komen lijkt mij ook wel wat!
Nicam
Geplaatst: 23-02-11 10:11
Goedemorgen... @Marion..geniet van je vrije dag @Marlon....heerlijk, dat lijkt mij ook wel wat. @ Annet...leuk...een demonstratie. Geweldig die cursus val van tinker ...ik ga die ander ook gauw bekijken.
Ik ga inderdaad een demo geven. Het is op een school in maasland met een opendag. Gevraagd of ik een vrijheidsdressuur demo wil geven. en ja hoor dat doen ik en kingy wel