What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 09:54

Hallo allemaal, daar ben ik weer eens.

Ik heb niet alles teruggelezen, zo af en toe wat foto's gezien.
Lekker badje hoor Petra :D
En de foto's van de wedstrijd afgelopen zaterdag waren ook mooi.
Ik vind de foto's van Rona prachtig, juist heel mooi dat geconcentreerde koppie van haar.
Het was die avond inderdaad erg benauwd.
En helaas deze jury blinkt niet uit in hoge cijfers geven, en ook raar Linde dat jij een puntje
minder had omdat je niet in jasje enzo reed, terwijl je het wel gevraagd had.

En eindelijk zijn de daglandjes dus ook klaar.
Al met al zijn er maar weinig paarden die 's avonds naar binnen gaan.
Tja, NoNo ziet er een beetje anders uit dan anders, maar ontstoken ogen krijgen is ook niets.
Wellicht dat ik dadelijk na mijn vakantie dat vliegending afdoe, maar dan kan ik het zelf
in de gaten houden.

Gelukkig heb ik nu vakantie. De verjaardagen zijn gevierd.
André was afgelopen zondag jarig en dat is een groot gezellig feest geworden.
Jammer dat Nederland geen wereldkampioen werd, want dat was dan ook nog super geweest.

Gister heb ik het hele huis weer zo'n beetje opgeruimd, en nu nog de was wegruimen en dan
beginnen met de vakantiespullen bij elkaar zoeken.
We moeten ook nog steeds campings boeken, want dat hebben we ook nog niet gedaan.
Wij zijn niet zo van die vroegboekers :D Dus we zien wel waar we terecht komen.

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 09:54

@Erna, hoe is het nu met je knie ???

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:13

xan schreef:
Gister heb ik het hele huis weer zo'n beetje opgeruimd, en nu nog de was wegruimen en dan
We moeten ook nog steeds campings boeken, want dat hebben we ook nog niet gedaan.

Heerlijk op vakantie gaan! Wij boeken wel een half jaar van te voren! We zijn toch wel veeleisend en hebben geen zin om 3 keer te moeten verhuizen van plek, ook wel meegemaakt dat er helemaal geen plek meer was en we weer verder moesten......... Ik heb er reuze zin in maar vind het na 3 weken ook weer lekker om thuis te zijn.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:13

HeerlijkXan ,dat je al vakantie hebt,ik heb de laatste 3 van de vakantie.Wel is het al lekker dat Lars niet naar school hoeft en Col op het land staat,kunnen we lekker rustig aan doen.Ga vanmiddag naar Col,ze is nu haar andere ijzer kwijt.Miek komt het er weer onder zetten,ze kan niet zonder.Van mij mag het droger worden.Ze gaat in mijn vakantie mee met Nanda naar Limburg 2 weekjes,buitenritten maken en zwemmen in de Maas dus die ijzers moeten blijven zitten.Zo heerlijk voor haar.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:30

xan schreef:

vanmorgen met mn nicht naar de huisarts gegaan.
waarschijnlijk een oude meniskes Ofzo...
en aan de buitenzijde is een pees giga opgerekt.
moet nu naar de fysio om vocht weg te werken en bewegings oefeningen. kan knie nog niet echt lekker bewegen. laat staan buigen.
hoe ik daar kom weet ik nog niet.
waarschijnlijk stiekem met de auto. hoe ik na de pijniging weg ga weet ik nog niet. mik heeft klanten vanmiddag. als k met de auto terug kan dan rijdt ik. anders wachten tot mik klaar is en me op kan halen. was al blij dat de fysio vanmiddag een uitvaller had.
dus zo staat het ervoor.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:31

xan wanneer en hoe lang ga je weg.
en waar wilen jullie naar toe???

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:32

Tytje schreef:
xan schreef:

Heerlijk op vakantie gaan! Wij boeken wel een half jaar van te voren! We zijn toch wel veeleisend en hebben geen zin om 3 keer te moeten verhuizen van plek, ook wel meegemaakt dat er helemaal geen plek meer was en we weer verder moesten......... Ik heb er reuze zin in maar vind het na 3 weken ook weer lekker om thuis te zijn.

poebeer ook altijd vooruit te boeken hoor. wil graag op een goede plek staan. een idd verhuizen tusendoor is niets.
nu hebben we pas vorige week geboekt. ook lekker op tijd hihi.
maar beter dan op de gok.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:28

Het is dan wel 6 jaar geleden dat we voor het laatst op vakantie zijn geweest, maar we hebben werkelijk nog nooit een Kampeerplek geboekt. Altijd op de bonnefooi gegaan en eigenlijk nooit problemen gehad (en hopelijk dit jaar dus ook niet, ha ha)! Het enige wat we ooit geboekt hebben, is een blokhut, maar nooit voor een tentje. We zijn ook niet van die plakkers: als ik (eigenlijk mag ik zelfs zeggen "we") ergens een hekel aan heb, is het dagen achter elkaar op dezelfde plek blijven. Wij zijn/waren echte rondtrekkers, zoveel mogelijk willen zien! ;) En vooral niet op campings waar (veel) Nederlanders staan, verschrikkelijk!!!! Als we Nederlanders horen, gaan we altijd Engels praten, ha ha! Daar had ik vroeger (toen ik klein was) al last van, maar Wesley heeft het overgenomen, hi hi! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:32

Ik mis Maisie verschrikkelijk....... zou zó graag bij haar willen kijken, maar het kan gewoon nog echt niet..... |(
Ik had graag willen weten hoe ze momenteel loopt, want dan weet ik of ik weer haar conditie kan opbouwen of dat ze voorlopig nog steeds landrust moet. Hadden we misschien wel weer kunnen oefenen met trailer laden... Het lijkt er op deze manier op dat ik niet eens met haar op kamp kan, want ik ben tussendoor ook nog hard aan het werk. Sytje krijg ik - zeker na het droesverhaal - niet mee, want Oege is als de dood dat ze het vruchtje afstoot.
Balen, balen en nog eens balen.... :n

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:45

mntj schreef:

Wij (hihi lees André) wil 3,5 weken weg (en ik vind het na 2,5 al lang genoeg hihi) (altijd en strijdpunt :P )

Eerst naar de costa in Spanje. Vanavond gaan we kijken naar campingplekjes.
We willen daar wel 1,5 week op dezelfde plek blijven staan.

Dan naar Frankrijk, de Dordogne waarschijnlijk.
Gaan we op zoek naar vanavond.

Vorig jaar moesten we op een gegeven moment van onze plek af (in Frankrijk) en de laatste dag
heeft André zitten bellen (met campingboek in de hand) naar een andere camping in de Ardeche, en
we vonden daar een prachtige (niet al te grote) camping aan de rivier. Heerlijk gewoon.

Wij hebben niet zulke grote eisen hoor.
Zwembad, zee of rivier, het liefst een leuke plaats in de buurt om wat te gaan drinken.
En we hebben een tent, die past vaak wel op een plekkie.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:46

mntj schreef:
xan schreef:

vanmorgen met mn nicht naar de huisarts gegaan.
waarschijnlijk een oude meniskes Ofzo...
en aan de buitenzijde is een pees giga opgerekt.
moet nu naar de fysio om vocht weg te werken en bewegings oefeningen. kan knie nog niet echt lekker bewegen. laat staan buigen.
hoe ik daar kom weet ik nog niet.
waarschijnlijk stiekem met de auto. hoe ik na de pijniging weg ga weet ik nog niet. mik heeft klanten vanmiddag. als k met de auto terug kan dan rijdt ik. anders wachten tot mik klaar is en me op kan halen. was al blij dat de fysio vanmiddag een uitvaller had.
dus zo staat het ervoor.

Vervelend hoor.
Ik hoop voor je dat de fysio je wat kan helpen.
Sterkte en beterschap.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:47

mntj schreef:
poebeer ook altijd vooruit te boeken hoor. wil graag op een goede plek staan. een idd verhuizen tusendoor is niets.
nu hebben we pas vorige week geboekt. ook lekker op tijd hihi.
maar beter dan op de gok.

Waar gaan jullie nu heen ??????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:49

Shenavallie schreef:
Ik mis Maisie verschrikkelijk....... zou zó graag bij haar willen kijken, maar het kan gewoon nog echt niet..... |(
Ik had graag willen weten hoe ze momenteel loopt, want dan weet ik of ik weer haar conditie kan opbouwen of dat ze voorlopig nog steeds landrust moet. Hadden we misschien wel weer kunnen oefenen met trailer laden... Het lijkt er op deze manier op dat ik niet eens met haar op kamp kan, want ik ben tussendoor ook nog hard aan het werk. Sytje krijg ik - zeker na het droesverhaal - niet mee, want Oege is als de dood dat ze het vruchtje afstoot.

Tja wel lastig voor je.

Maar kun je nu zo ongeveer niet een keer gaan kijken dan ?

Na je bezoek gooi je al je kleren in de was en maak je ook je schoenen schoon.

Er zijn toch geen andere gevallen bij gekomen ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:05

ik lig met mijn voet omhoog en een ijszak er op. Moet rusten en ijsen. vanmorgen bij de podotherapeut geweest.zijn ook foto's gemaakt.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:11

Sterkte Mntje,met je knie wat bale zeg,Miek vertelde het al vanmiddag.Hij heeft mijn Collie knollie hihihi weer op weg geholpen(ijzer er weer onder de 2e alweer).

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:11

Erg leuk heb al bijna de hele dag de tv aan voor de huldiging.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:31

xan schreef:
mntj schreef:

Wij (hihi lees André) wil 3,5 weken weg (en ik vind het na 2,5 al lang genoeg hihi) (altijd en strijdpunt :P )

Eerst naar de costa in Spanje. Vanavond gaan we kijken naar campingplekjes.
We willen daar wel 1,5 week op dezelfde plek blijven staan.

Dan naar Frankrijk, de Dordogne waarschijnlijk.
Gaan we op zoek naar vanavond.

Vorig jaar moesten we op een gegeven moment van onze plek af (in Frankrijk) en de laatste dag
heeft André zitten bellen (met campingboek in de hand) naar een andere camping in de Ardeche, en
we vonden daar een prachtige (niet al te grote) camping aan de rivier. Heerlijk gewoon.

Wij hebben niet zulke grote eisen hoor.
Zwembad, zee of rivier, het liefst een leuke plaats in de buurt om wat te gaan drinken.
En we hebben een tent, die past vaak wel op een plekkie.

En anders kun je praktisch altijd op een municipal terecht! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:32

xan schreef:
Shenavallie schreef:

Tja wel lastig voor je.

Maar kun je nu zo ongeveer niet een keer gaan kijken dan ?

Na je bezoek gooi je al je kleren in de was en maak je ook je schoenen schoon.

Er zijn toch geen andere gevallen bij gekomen ??

Voor zover ik weet niet, maar men (Karos en Oege) wil geen risico lopen, dus voorlopig nog maar even niet... Zodra het virus echt helemaal verdwenen is, ga ik haar helemaal suf knuffelen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:33

winnitou schreef:
ik lig met mijn voet omhoog en een ijszak er op. Moet rusten en ijsen. vanmorgen bij de podotherapeut geweest.zijn ook foto's gemaakt.

What's gebeurd?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:35

Wesley wilde vandaag persé een dagje thuis blijven, prima. Maar wat duurt zo'n dag dan lang! Uit verveling heb ik maar alle verdiepingen gestofzuigd, de was uitgebreid gedaan, opgeruimd, gelezen en nog eens gelezen en oh ja, gelezen...... Ben helemaal gaar van dat binnen/thuis zijn... Voor de afwisseling zijn we nog boodschappen wezen doen, maar daar ben je ook zo weer van terug. Morgen maar weer wat ondernemen, want ik word er heel onrustig van, ha ha! }:0

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:46

fysio was niet happy. binnen meniscus is waarschijnlijk aan gort.
gaat wel ff duren en kunnen ivm de aankomende vakantie weinig ondernemen.
morgen weer heen en hij gaat ff overleggen met de huisarts.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:47

wij gaan naar de camping waar we vorig jaar ook waren. in de Jura. Frankrijk. en we hebben een redelijk grote caravan en een tentje dus we willen een redelijke plek. vandaar het betijds boeken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:08

mntj schreef:
fysio was niet happy. binnen meniscus is waarschijnlijk aan gort.
gaat wel ff duren en kunnen ivm de aankomende vakantie weinig ondernemen.
morgen weer heen en hij gaat ff overleggen met de huisarts.

Tjjeetje,lekker weer joh!Met de vakantie enz.voor de deur.Kan je wel op vakantie?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:37

Mntj en winnitou veel sterkte hoor, drama zeg!!!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:38

Nog 1 dag werken en dan.......let's go! Stephanie zit al in Spanje, raar hoor een dochter minder in huis.