Ik zou een kussen mee nemen, ik was hem vergeten afgelopen week

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luxket schreef:weet je wat het is meiden..
als jullie moe zijn interesseert me niet, als andere door jullie moe zijn en er daardoor af knallen wel... Als ik moe ben doordat ik door jullie niet kan slapen ben ik niet te genieten..
Er staan er al een paar op zwarte lijst die nooit meer terug hoeven te komen, en van een aantal van vorige week is melding gemaakt.
Ik blijf geen taken uitdelen, als het te erg wordt, worden jullie gewoon naar huis gestuurd..
Wat er al gebeurd is door vermoeidheid is in de 1e week een beenbreuk op 3 plaatsen..
xShanty schreef:O, maar ik slaap wel hoor bonny![]()
Desnoods slaap ik overal doorheen, ik weet dondersgoed watvoor knollie ik onder mijn kont heb en volgens mij komt iedereen hier van bokt ook echt om wat aan de week te hebben(ik iig)
Beetje keten hoort erbij, maar slapen ook![]()
Want als ik echt moe ben, stap ik niet op mijn paard omdat dat en gevaarlijk en nutteloos is, en daarvoor kom ik niet helemaal naar ermelo toe
xShanty schreef:Voel me ook niet echt aangesproken,
Ben zelfs de enige die 2 jaar terug op schoolkamp de laatste nacht de hele nacht heeft geslapen ,
omdat ik wist dat ik de volgende dag weer op pony moest zitten
Even keten is leuk, maar de hele nacht door zie ik het nut niet van in.. De laatste keer ponykamp ook aantal (ex)vrindinnen van mij die kinderachtig in de nacht dingen hebben getekend op gezichten, ik heb overal doorheen geslapen (en 1 van de eerdere dagen nog 'ruzie' gehad omdat ik gvd een keer normaal wilde kunnen slapen ipv constant gegiegel houden..) zie de lol daar nooit zo van in..
Dacht ik al
xShanty schreef:Wow, ik ben al helemaal ingepakt![]()
Hangt hier alleen nog mijn dressuurhoofdstel (waarom? Omdat wij 4 katten hebben en ik een hoofdje omdraai als ik een kras tegenkom in mijn nieuwe hoofdstel)