De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:25

Iedereen, de beste wensen voor 2010!!
We hadden een knalfeest bij vrienden, in de buurt. Was heeeeeel gezellig en wederom de nodige alcohol tot ons genomen.
@Ate, Milco was er ook, ik zag dat jij hem op je hyves hebt. Je kent hem zeker van de haven?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:27

Volgende week zondag ga ik de halve marathon van Egmond lopen. Wordt een barre tocht, kou, sneeuw, strand heel smal. Wat een uitdaging zeg!
Wegens tijdgebrek kan ik pas in februari weer starten!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:29

Rijden jullie met dit weer nu met de trailer? Ik dus niet, voor januari is ook veel vrieskou voorspeld.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:53

ATE schreef:
hallootje ja ik heb lekker gewerkt
en gelukkig is in wormerveer de winkel om 17 uur dicht hahahahaha beter dan zaandam die gaat om 18 uur dicht
het was lekker druk in de winkel
morgen hebben we bij een colega een nieuwjaarsborrel
in de tuin dus warm aan kleden
neem de meiden ook ff mee
die hebben een race baan van me gehad was ipv 89 euro nu 22.45 en dan nog 15 korting sticker eraf en mijn eigen 15 procent van pasje

Dat zijn dan leuke kadoos om te geven. \leuk die mazzeltjes

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:55

Nicole1995 schreef:
xan schreef:
O jee, "de stapmolen" wordt weer een hele soap :D

We houden het in de gaten
Afbeelding

Hahahha,goeie :D

in de tijd dat we hier er over hebben zitten l u l l e n was het gat al gevuld en de molen weer gevlakt. Vele handen maken licht werk en je krijgt het er nog warm van ook

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:56

xan schreef:
Ik heb in januari (stiekum) al weer 2 wedstrijden gepland :o
Op 17 januari thuis, en op 31 januari in Kwadijk.

(dus mntj, er moet weer flink getraind worden)

wil je snel de L2 door of is het om wedstrijdervaring op te doen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:56

Xan ik heb trouwens nog een hoedje te koop hoor, dus ga maar snel door naar de Z

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 23:57

winnitou schreef:
in de tijd dat we hier er over hebben zitten l u l l e n was het gat al gevuld en de molen weer gevlakt. Vele handen maken licht werk en je krijgt het er nog warm van ook

Hahaha...dat is waar! Wanneer beginnen we? Maar vergis je niet hoor, ik heb vorig jaar (2008) zomer een keer samen met Sandra de boden gevlakt en dat was erg zwaar werk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:58

Tytje schreef:
Volgende week zondag ga ik de halve marathon van Egmond lopen. Wordt een barre tocht, kou, sneeuw, strand heel smal. Wat een uitdaging zeg!

ik doe het je niet na. knap hoor!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:00

Tytje schreef:

Wow...ik heb respect voor je hoor. TOP!! Wens je alvast heel veel succes +:)+ .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:01

winnitou schreef:
Tytje schreef:

ik doe het je niet na. knap hoor!

Dat bedoel ik, ikke ook niet hoor :D .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:02

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Hahaha...dat is waar! Wanneer beginnen we? Maar vergis je niet hoor, ik heb vorig jaar (2008) zomer een keer samen met Sandra de boden gevlakt en dat was erg zwaar werk.

Is ook zwaar en zeker nu de bodem bevroren is. Het voorste gedeelte lijken de drunense duinen wel. dus eer dat goed vlak is. Maar volgens mij kun je de heuvels met een riek aardig stuk steken. Maar krijg de boel maar goed vlak moet je doen zodra de dooi ook de grond bereikt. Maar het gat is wel op te vullen en dat is al het begin. Ligt er ergens een zandberg op de manege.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:06

Geen idee of er zand is.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:07

En het gaat volgens mij nu ook overdag vriezen (toch Meelen) Maar dit is gewoon achterstallig onderhoud (dus het stallings geldt kan omlaag totdat de boel weer is onderhouden)
Schrok trouwens van de buitenbak. De omheining is weer in erbarmelijke staat en dan heb ik het nog niet over het hek. Zodra er geen onderhoud plaatsvind gaan mensen ook veel slordiger met de spullen om. Zorg dat de boel netjes en onderhouden is en mensen houden het ook in staat. Laat de boel veslonzen en de gebruikers doen er ook aan mee

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:10

Heeft niemand van het personeel een signalerende functie. Heb het idee dat ze het ook maar laten gebeuren

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:14

winnitou schreef:
En het gaat volgens mij nu ook overdag vriezen (toch Meelen) Maar dit is gewoon achterstallig onderhoud (dus het stallings geldt kan omlaag totdat de boel weer is onderhouden)
Schrok trouwens van de buitenbak. De omheining is weer in erbarmelijke staat en dan heb ik het nog niet over het hek. Zodra er geen onderhoud plaatsvind gaan mensen ook veel slordiger met de spullen om. Zorg dat de boel netjes en onderhouden is en mensen houden het ook in staat. Laat de boel veslonzen en de gebruikers doen er ook aan mee

Hmmm...ben ik niet helemaal met je eens. Het was afgelopen zomer helemaal netjes, maar het wordt gesloopt door paarden/pony's die (zonder toezicht) los worden gezet. Er hangt/hing een brief met erop geschreven dat de schade bij de eigenaar wordt verhaald, maar niemand die weet wie het gedaan heeft. Is natuurlijk wel ook een kwestie van strengere controle ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:16

winnitou schreef:
Heeft niemand van het personeel een signalerende functie. Heb het idee dat ze het ook maar laten gebeuren

Precies. Ik zeg er niks meer van. Heb ik ooit eens gedaan en toen kreeg in meteen een grote bek van degene, hihihi.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:19

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Precies. Ik zeg er niks meer van. Heb ik ooit eens gedaan en toen kreeg in meteen een grote bek van degene, hihihi.

Niet dat ik personeel ben natuurlijk ;) , maar dacht eens goed te doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:21

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Hmmm...ben ik niet helemaal met je eens. Het was afgelopen zomer helemaal netjes, maar het wordt gesloopt door paarden/pony's die (zonder toezicht) los worden gezet. Er hangt/hing een brief met erop geschreven dat de schade bij de eigenaar wordt verhaald, maar niemand die weet wie het gedaan heeft. Is natuurlijk wel ook een kwestie van strengere controle ;) .

Ja en als er controle is en er wordt meteen gerepareerd zullen medegebruikers misbruikers ook gaan aanspreken. En stukgaan kan altijd maar wie gaat nu nog melden dat er wat stuk is.......alles is stuk, kapot of niet heel.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:23

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

en je hebt meteen lik op stuk gegeven dat je zo niet wenst te worden aangesproken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:26

Hahaha...wat dacht je. Het liep aardig uit de hand, maar degen mocht dezelfde dag wel met paard en al vetrekken. Was dus duidelijk niet de eerste keer dat ze zo reageerde. Dus soms kunnen ze wel optreden, wat mij betreft mogen ze dat in sommige gevallen vaker doen :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:29

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Niet dat ik personeel ben natuurlijk ;) , maar dacht eens goed te doen.

zo hoort het toch eigenlijk ook, iemand op zijn/haar gedrag en of nalatigheid aante spreken. Als iedereen het weer zou doen (het aanspreken) en niet laat afschrikken door grote bekken of geweld dan zou de wereld er weer een beetje anders uit zien.
Wat dat betreft moet het weer een omslag worden. Sociale controlle is toch wel een belangrijk iets

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:30

LIQUITA schreef:
Hahaha...wat dacht je. Het liep aardig uit de hand, maar degen mocht dezelfde dag wel met paard en al vetrekken. Was dus duidelijk niet de eerste keer dat ze zo reageerde. Dus soms kunnen ze wel optreden, wat mij betreft mogen ze dat in sommige gevallen vaker doen :j .

goed zo!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:32

Wij gaan lekker naar bedje toe, ik zit hier toch vrezelijk te gapen :O .

Dus ik zeg tot morgen maar weer en welterusten voor straks :evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:33

LIQUITA schreef:
Wij gaan lekker naar bedje toe, ik zit hier toch vrezelijk te gapen :O .

Dus ik zeg tot morgen maar weer en welterusten voor straks :evaw:

ik heb vanavond al even liggen slapen, was naast Rowan in slaap gevallen