Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:29

Joepie, morgen vertrekken wij naar reelaer :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:18

Liseef schreef:
Hm, ik kan wel het een en ander opnoemen, wat ik niet erg gezellig vond. Geldt ook voor de bonte avond; voordat die begonnen was, was voor mij (en een aantal anderen) de stemming al gezet. Ik zeg niet dat er een enorme ruzie was ofzo, maar door een aantal lieden werd dit zeker uitgelokt op bepaalde momenten. Gelukkig werd daar weinig aandacht aan besteed verder, al hoorde ik wel een aantal mensen erover dat het ze stoorde. Daar kunnen we lang of kort over discussiëren, maar ik hou het daar maar bij. Aan 't kamp zelf/de leiding lag het immers ook niet, en er een discussie over beginnen schieten we niks mee op :)

:') okay, het lag allemaal aan ons ik begrijp het al

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:19

sleipje schreef:
ik snap er geen hol van..sorry,
maar ik vond het hardstikke gezellig ook met jt2! een deel van hun (leo enzo) heeft ook nog 2 nachten ofzo tot laat in het jeugdhonk gezeten met ons(deel van jt1)!
soms was er hier en daar ff een kleine opmerking aan tafel ofzo. maar absoluut geen sprake van 'strijdt' of ruzie. (vond ik)
vond t echt heel gezellig! met iedereen die er was! ik hou helemaal niet van dat jt 1, jt 2. ik ga er gewoon lekker tussen zitten en gezellig met ze praten. niks aan de hand..
maak er hier nou verder maar geen probleem van. ik vond het echt een superweek! :D

inderdaad :D

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:48

Iris: Dat zeg ik niet he ;) Beetje raar om dat er dan van te gaan maken. Degenen waaraan het ligt weten dat immers van zichzelf.

Voor de 100ste keer; ik hou het hierbij. Van de 27 mensen die er waren, zit hier een enkeling, dus niet iedereen was overal bij. Daarvan doen er een aantal goed alsof hun neus bloedt, prima, eigen keus. Ik ga er verder niet op in.

Nevony: Alvast veel plezier :D Op wie wil je? :P

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:50

Ik heb echt geen idee :P
ik ben met 3 vriendinnen en opzich zouden wij het wel leuk vinden om allemaal op een ijslander of haflinger te rijden oid.
maar iets anders maakt ook niet uit, als het maar geen paard is dat overal doorheen tankt en liefst eentje die ook nog een beetje goed luistert :)

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:01

Ow, ga je dan voor het eerst? :P

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:10

neej, voor de 9e keer :=
maar ben nu al zenuwachtig haha, het wordt vast weer heel gezellig :D

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:39

Wow, de 9e :wow: Haha, leuk :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:10

sleipje schreef:
ik snap er geen hol van..sorry,
maar ik vond het hardstikke gezellig ook met jt2! een deel van hun (leo enzo) heeft ook nog 2 nachten ofzo tot laat in het jeugdhonk gezeten met ons(deel van jt1)!
soms was er hier en daar ff een kleine opmerking aan tafel ofzo. maar absoluut geen sprake van 'strijdt' of ruzie. (vond ik)
vond t echt heel gezellig! met iedereen die er was! ik hou helemaal niet van dat jt 1, jt 2. ik ga er gewoon lekker tussen zitten en gezellig met ze praten. niks aan de hand..
maak er hier nou verder maar geen probleem van. ik vond het echt een superweek! :D

precies
wat een gezeik zeg
t was toch hardstikke gezellig .

lisa ik vind dat je je aanstelt en dit soort onderwerpen bespreek je maak lekker ergens anders, niet hier op bokt.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:16

jammer dat er alleen maar foto's van jt2 en ponykamp op staan :P
ik zie maar 2 foto;s van ons.. :P

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:56

ik had gister weer ene heel verhaal getypt over wat ik allemaal vond :P doet mn mobiel t weeer niet :(

Maarja bij deze dan een ingekorte versie:

Ik vind juist de strijd tussen Jt1 en Jt2 altijd heel erg leuk! Zo wordt je als groep veel sneller echt hecht omdat je de competitie mt hun deelt en worden de spelletjes veel spannender :D Ik verheug me echt niet alleen op het leuke rijden maar ook enorm op de spelletjes! Vooral ganzenbord a.k.a. 'het kaartjesspel' vind ik echt geniaal.. rondrennen als een bezetene is toch super leuk :+

Maar er zijn idd altijd wle wat vervelende opmerkingen enzo maar dat hoort erbij.. Ik heb ook met de hele Jt naar de andere Jt 't is stil aan de overkant' gezongen en het hele Reelaer ensemble de revue laten passeren :P Maar ik vind dat soort competitie juist heel leuk!

Vanochtend ben ik lekker met Liz de polder ingeweest na twee weken vakantie voor haar maar Madam heeft echt praatjes Ze heeft vandaag haar 3e halstertouw deze zomer kapotgemaakt door opeens te gaan hangen 8)7 Ook voor het eerst in haar 16 jarige leven.. en Ho is de laatste tijd niet echt meer Ho voor haar.. erg irritant
En was ze echt een dribbelkontje toen we een spannend nieuw stukje in de polder deden (omdat t dan minder lang was en ze nog niet hele lang mag lopen ivm conditie opbouwen)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:14

wij deden geen ganzenbord, maar een kwartetspel!

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 14:58

Nevony schreef:
ik ben met 3 vriendinnen en opzich zouden wij het wel leuk vinden om allemaal op een ijslander of haflinger te rijden oid.
maar iets anders maakt ook niet uit, als het maar geen paard is dat overal doorheen tankt en liefst eentje die ook nog een beetje goed luistert :)

haha als je geen tankpony wil, moet je niet op drôle
daar zat ik dus op, net een buldozer :+

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:24

Britt_Sisi schreef:
precies
wat een gezeik zeg
t was toch hardstikke gezellig .

lisa ik vind dat je je aanstelt en dit soort onderwerpen bespreek je maak lekker ergens anders, niet hier op bokt.

Ehm, voor je oordeelt, ga maar even beter lezen wat ik allemaal gezegd heb ;)
Daarbij mag je eventueel wel je manier van formuleren aanpassen, sjonge jonge zeg :+

Het enige wat ik aankaartte was dat ik de sfeer af en toe wat minder vond (wat absoluut niet aan de leiding, het kamp zelf, of de meerderheid van de kampgenootjes lag), daar werd vrij veel op gereageerd. Was ik alweer bezig over een ander onderwerp en gezegd dat ik het daar verder liever zo bij liet, kom jij me even een grote mond toe geven. Sorry, maar daar ben ik dus echt niet van gediend.

Zo, ik had het liever niet willen zeggen, maar het moest er toch uit.
Ik wil omstanders vragen gewoon on topic te gaan, en dit verder te negeren; dan kan het topic spoedig tenminste weer gezellig worden, ik denk dat we dit allemaal het liefst hebben :)
Laatst bijgewerkt door Liseef op 22-08-09 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:25

mpc_rijder schreef:
Nevony schreef:

Haha, ik hoorde allemaal verhalen over dat sjaan en hij al een hele tijd vervelend waren in de crosswei, ben benieuwd hoe dat verder nog gaat aflopen :P

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:28

bij ons ging de leiding nog een rondje crossen op Drôle en Sjaan _O-
en toen gingen ze in galop naar de hindernis (die heg) liepen ze gewoon dwars door heen zonder te springen _O-

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:29

WiskyBokjes: Geniaal :D Wanneer was dat?
Ging de leiding erop omdat ze al vervelend waren? :P

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:30

Nee omdat ze gewoon ook rondje wilde doen :P Was vorig jaar met Saskia en Maike

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:29

doen ze wel vaker :P

Dion ging op Maroc de crosswei uitleggen, Jo ging op Rosa een rondje omdat die vervelend was :+
En Lisa ging op Indy gewoon voor de Lol

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:30

Maike is nu trouwens hoogzwanger! Zij staan samen met Joep op mijn manege

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:14

morgen naar het reelaer.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:17

echt waar, gezellig, dan zie ik jou morgen :))

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 09:54

kan helaas geen foto's maken mijn camera is stuk |(
nog meer bokkers die vandaag gaan?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 10:12

Missy_ en Colorado gaan ook vandaag :j

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 10:21

mpc_rijder schreef:
Nevony schreef:

Haha, ik zat ook op Drôle. :P
Die tankt écht overal doorheen. :+