Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liseef schreef:Hm, ik kan wel het een en ander opnoemen, wat ik niet erg gezellig vond. Geldt ook voor de bonte avond; voordat die begonnen was, was voor mij (en een aantal anderen) de stemming al gezet. Ik zeg niet dat er een enorme ruzie was ofzo, maar door een aantal lieden werd dit zeker uitgelokt op bepaalde momenten. Gelukkig werd daar weinig aandacht aan besteed verder, al hoorde ik wel een aantal mensen erover dat het ze stoorde. Daar kunnen we lang of kort over discussiëren, maar ik hou het daar maar bij. Aan 't kamp zelf/de leiding lag het immers ook niet, en er een discussie over beginnen schieten we niks mee op
okay, het lag allemaal aan ons ik begrijp het al sleipje schreef:ik snap er geen hol van..sorry,
maar ik vond het hardstikke gezellig ook met jt2! een deel van hun (leo enzo) heeft ook nog 2 nachten ofzo tot laat in het jeugdhonk gezeten met ons(deel van jt1)!
soms was er hier en daar ff een kleine opmerking aan tafel ofzo. maar absoluut geen sprake van 'strijdt' of ruzie. (vond ik)
vond t echt heel gezellig! met iedereen die er was! ik hou helemaal niet van dat jt 1, jt 2. ik ga er gewoon lekker tussen zitten en gezellig met ze praten. niks aan de hand..
maak er hier nou verder maar geen probleem van. ik vond het echt een superweek!
Beetje raar om dat er dan van te gaan maken. Degenen waaraan het ligt weten dat immers van zichzelf.
Op wie wil je?

sleipje schreef:ik snap er geen hol van..sorry,
maar ik vond het hardstikke gezellig ook met jt2! een deel van hun (leo enzo) heeft ook nog 2 nachten ofzo tot laat in het jeugdhonk gezeten met ons(deel van jt1)!
soms was er hier en daar ff een kleine opmerking aan tafel ofzo. maar absoluut geen sprake van 'strijdt' of ruzie. (vond ik)
vond t echt heel gezellig! met iedereen die er was! ik hou helemaal niet van dat jt 1, jt 2. ik ga er gewoon lekker tussen zitten en gezellig met ze praten. niks aan de hand..
maak er hier nou verder maar geen probleem van. ik vond het echt een superweek!

doet mn mobiel t weeer niet 
Ik verheug me echt niet alleen op het leuke rijden maar ook enorm op de spelletjes! Vooral ganzenbord a.k.a. 'het kaartjesspel' vind ik echt geniaal.. rondrennen als een bezetene is toch super leuk 
Maar ik vind dat soort competitie juist heel leuk!
Ook voor het eerst in haar 16 jarige leven.. en Ho is de laatste tijd niet echt meer Ho voor haar.. erg irritantNevony schreef:Ik heb echt geen idee
ik ben met 3 vriendinnen en opzich zouden wij het wel leuk vinden om allemaal op een ijslander of haflinger te rijden oid.
maar iets anders maakt ook niet uit, als het maar geen paard is dat overal doorheen tankt en liefst eentje die ook nog een beetje goed luistert
Britt_Sisi schreef:precies
wat een gezeik zeg
t was toch hardstikke gezellig .
lisa ik vind dat je je aanstelt en dit soort onderwerpen bespreek je maak lekker ergens anders, niet hier op bokt.

mpc_rijder schreef:Nevony schreef:Ik heb echt geen idee
ik ben met 3 vriendinnen en opzich zouden wij het wel leuk vinden om allemaal op een ijslander of haflinger te rijden oid.
maar iets anders maakt ook niet uit, als het maar geen paard is dat overal doorheen tankt en liefst eentje die ook nog een beetje goed luistert
haha als je geen tankpony wil, moet je niet op drôle
daar zat ik dus op, net een buldozer

Was vorig jaar met Saskia en Maike
mpc_rijder schreef:Haha, ik zat ook op Drôle.Nevony schreef:Ik heb echt geen idee
haha als je geen tankpony wil, moet je niet op drôle
daar zat ik dus op, net een buldozer