Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 21:57

Jetta schreef:
Johnny....het valt me op dat je erg met je babypeerd bezig bent. Leuk hoor! :D Zoals hij daar ook ligt,hij weet niet waar hij die lange benen moet laten! :(:)

Leuk hoor, KAAR! Een vrolijke verzorgster erbij. En Xeen, is het bij jou ook gelukt met je 24 jarige "meid"?

Warenko is nog steeds kreupel.... |(...in draf... Maar hij vindt het heel leuk om hard te galopperen...ik moet hem nu echt tegen zichzelf beschermen. Hij blijft vrolijk en ondeugend en geniet van de mannen onder elkaar...gaat ie bij Piet en Peet en John staan....biertje erbij... 8-)

Het is toch heerlijk een baby peerdje te hebben, arme Renkie . Ik let wel op hem Jet. Hoop dat het zich snel zal herstellen.

johnvt

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 21:58

YESSSSSSSSSSSSSSS, een nieuwe pagiennnnnnnnnnnn. Soof of Nietje waar zijn jullie.

HIHI. HAHA

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 22:01

Jetta schreef:
En Xeen, is het bij jou ook gelukt met je 24 jarige "meid"?

Ik denk de weg kwijt

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:23

jhon :+ kom op zeg :P

hahaha
ze heeft me gemailt
we spreken nogmaals af
tomtom vergeten :roll:

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:31

HEEEEEEEEL soms.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:51

zo vanaaf teruggekomen uit udelhout, ben al tijdje thuis, maar heb eerst ff lekker gedouched en spulletjes opgeruimd
Paarden hebben zich keurig gedragen, Ko was lekker fris en vaak wat sterk... pfff maar verder erg braaf hoor!!
herberg was mooi, netjes en gezellig. Heerlijk weekendje gehad

Ahhh die foto van Marley :+: wat is t een schatje he :D

Iedereen gefeliciteerd met nieuwe verzorgsters en met toekomstige verzorgsters :P

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:53

zo weer terug paardjes lekker op stal en ik straks lekker in een warm bad en dan mijn bedje in
was echt super co en ro zijn super braaf geweest op een paar kabouter dansjes van ro en een vreugde sprongetje van co
na hebben ze zich voorbeeldig gedragen
wij trouwens ook :D
truste iedereen :Z

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:55

johnvt schreef:
Zit ik vanmiddag rustig te genieten van het zonnetje roept Karin me.

Johnnie Marley ligt je moet ff een foto maken en ik ja en, nou toch maar even een foto gemaakt van Mar.

Zie hier het resultaat: Schattig is het wel.

Afbeelding

Lief he, ga zo maar even met hem poetsen en daarna ff een wandeling(tje) maken, genoeg gerust dacht ik zo.

lief he

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 22:57

Xeen schreef:
tomtom vergeten :roll:

Dus toch de weg kwijt, die tom tom ook

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:57

marley heeft op die foto trouwens een halster van diddle om :+ :+

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:02

Binar schreef:
marley heeft op die foto trouwens een halster van diddle om :+ :+

Heb ik dan toch ff de verkeerde gepakt, ja mannen he

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:08

Morgen weer een nieuwe en leuke dag om met deze knappe Afbeelding pony paard ffies een langere wandeling te maken. Elke dag een stukkie verder.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:10

Maar voor nu net als Afbeelding ff rusten

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:16

Het weer (op verzoek van Amanda) voor de komende dagen:

Morgenochtend is het vooral in het oosten op veel plaatsen nog mistig. Elders in het land komt hoge bewolking voor en laat de zon zich van tijd tot tijd zien. In de loop van de middag neemt vanuit het noordwesten de bewolking, op nadering van een koufront, toe. De maximumtemperatuur ligt tussen 17 graden in het noorden en 20 graden in het zuiden van het land. In het noorden van het land trekt de wind in de loop van de dag aan naar matig, 4 Beaufort. In de rest van het land blijft de wind zwak van kracht en draait naar het noordwesten.

Morgenavond trekt het koufront langzaam het noorden van het land binnen. Hierdoor verloopt de nacht in het noorden regenachtig. In het zuiden blijft het nog even droog. Door de aanwezigheid van de bewolking koelt het maar weinig af. De minimumtemperatuur ligt tussen 16 graden op het Wad en 12 graden in Zuid-Limburg.

Dinsdag trekt het koufront langzaam verder naar het zuiden. Ten zuiden van de grote rivieren lijkt het droog te blijven. Elders is de kans op buien groot. De temperatuur ligt met 15 tot 17 graden net onder de normale temperatuur voor eind september.

Woensdag is het opnieuw vrij wisselvallig. Stapelwolken en zonnige perioden wisselen elkaar af en in het hele land is er kans op een lichte bui. De maximumtemperatuur komt opnieuw uit tussen 15 en 17 graden bij een meest matige westenwind.

Na woensdag blijft het weerbeeld wisselvallig bij temperaturen die iets te laag zijn voor de tijd van het jaar. Tegen volgend weekend wordt het niet warmer meer dan ongeveer 16 graden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:16

ga je nou een hele pagina volplanten met marley :D :D

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:19

Het weer voor vanavond en vannacht:

Vanavond en vannacht is het nog droog. In het oosten van het land kan er nog wat mist ontstaan. Vanaf maandag wordt het minder warm. Komende week verloopt licht wisselvallig met kans op regen.

Vanavond en vannacht zijn er wolkenvelden met in het (zuid)oosten kans op een mistbank. De minima liggen tussen 14 graden op de Wadden en 7 graden in het zuidoosten.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:19

Binar schreef:
ga je nou een hele pagina volplanten met marley :D :D

Ja

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:47

haha john :) nous en wilma fijn dat het weekend geslaagd is! :) nog een week en dan.... Mag ik er weer op! :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:49

*\o/*

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:51

lig een documentaire te kijken over een siameze 2king te kijken :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 23:52

weltruste allemaal! :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 04:32

;) Goedemorgen aan u allen.......... :P

Jaja deze week alleen nog maar op maandag, woensdag en vrijdag werken. Helaas een vroege dienst en dan heerlijk 2 weekjes vrij.

Het klopt idd dat ik er een verzorgster bij heb voor Blando. Het ontbreekt mij heel vaak aan tijd en zeker doordeweeks. We kijken even hoe het gaat maar het is een lief meisje. Wil ook gaan lessen op hem en heeft mij gevraagd om zeker de eerste weken even mee te helpen nog. Heel groot pluspunt vind ik..........

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 08:51

Zoooo, he he, jullie zullen wel gedacht hebben waar is die muts gebleven na de verhuizing :P Nou hier meld ze zich eindelijk weer hoor! Pfff na mijn verhuizing naar mijn nieuwe huis heb ik alleen maar ellende gehad met internet, kon er gewoon steeds niet op :( Nu eindelijk is het vrijdag herstelt en kan ik weer op internet, dus vandaar mijn errrrrrrggg lange afwezigheid hier, sorry sorry sorry!!

John, je centjes zijn ook eindelijk overgemaakt hoor :o

Maar tjonge wat een ontwikkelingen ook bij jullie zeg, en wat een schattig veulen hebben jullie, John en Anous!! Heel veel plezier ermee, het is een plaatje om te zien!
Bevalt de nieuwe bodem in de bak goed? Ziet er in ieder geval lekker zacht uit :D altijd prettig met vallen!
Jet, knuffel voor Renk, dat ie maar snel weer goed loopt!!

Met mijn knollies gaat het verders ook prima, zijn al aardig gewend alleen Blaze maakt zich nog wat druk als hij zonder Aike is, maarja dat is ook niets nieuws natuurlijk.
Aike heb ik afgelopen zaterdag geschoren, die was niet meer droog te krijgen na het rijden, dus hoppa vachtje eraf, hij is helemaal kaal, en vond het scheren heerlijk, vooral zijn oren vond ie erg lekker, liet ie helemaal zijn lipje hangen en oogjes gingen dicht, maf beest!
Afgelopen vrijdag daar mijn eerste les gehad van een nieuwe instructrice, was wel leuk, volgens mij gaat dat wel klikken :))
Verder gaan Bernadet en ik eind november onze zadelproef afleggen om bij onze mannen het modelschap vast te leggen, ben nu hard aan het oefenen, ook spannend dus!!
Oh en voor Blaze heb ik nog een bijrijder erbij die hem twee dagen in de week rijd, helemaal super dus, hij heeft zich de eerste keer bij haar wel misdragen ging ie flink aan de ren en zelfs een aantal bokken liet ie niet achterwegen, maar goed de 2e keer ging het al beter en ze vond het toch erg leuk op hem, gelukkig is ze blijven zitten :+

Nou voor alle lieve paardjes daar, een dikke knuffel en tot snel weerXXXX

Groetjes Thessa :wave:

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:15

Guten morgen.

Nou Johnnie open je zo maar nieuwe pagina,mazzelaar.Ik was na mijn bezoek veels te moe en ben dus lekker vroeg gaan slapen,had er gewoon de kracht niet meer voor hihi.
Enne dat halster is een bietje klein hoor.

Wil en Nous waar zijn jullie geweest?In iedergeval leuk dat het een fijn weekeindje geweest is en dat ieder zich goed gedragen heeft.

Mijn verzorgster heb ik de laan uitgestuurd.Die kwam de laatste tijd meer niet dan wel.Misschien zoek ik ook geen nieuwe meer.Ik zie nog wel.

Ga vandaag weer peertjes inwecken.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 09:44

ow ja tes was je les toch wel leuk?? ;) ..

uhmm weet niet wat ik moet zeggen eigenlijk :+