Jetta schreef:Johnny....het valt me op dat je erg met je babypeerd bezig bent. Leuk hoor!Zoals hij daar ook ligt,hij weet niet waar hij die lange benen moet laten!
![]()
Leuk hoor, KAAR! Een vrolijke verzorgster erbij. En Xeen, is het bij jou ook gelukt met je 24 jarige "meid"?
Warenko is nog steeds kreupel.......in draf... Maar hij vindt het heel leuk om hard te galopperen...ik moet hem nu echt tegen zichzelf beschermen. Hij blijft vrolijk en ondeugend en geniet van de mannen onder elkaar...gaat ie bij Piet en Peet en John staan....biertje erbij...
Het is toch heerlijk een baby peerdje te hebben, arme Renkie . Ik let wel op hem Jet. Hoop dat het zich snel zal herstellen.
Zoals hij daar ook ligt,hij weet niet waar hij die lange benen moet laten!
...in draf... Maar hij vindt het heel leuk om hard te galopperen...ik moet hem nu echt tegen zichzelf beschermen. Hij blijft vrolijk en ondeugend en geniet van de mannen onder elkaar...gaat ie bij Piet en Peet en John staan....biertje erbij... 
kom op zeg 
wat is t een schatje he

pony paard ffies een langere wandeling te maken. Elke dag een stukkie verder.
nous en wilma fijn dat het weekend geslaagd is!
Goedemorgen aan u allen.......... 
Nu eindelijk is het vrijdag herstelt en kan ik weer op internet, dus vandaar mijn errrrrrrggg lange afwezigheid hier, sorry sorry sorry!!