Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shetjjee__x schreef:ik vind echt super jammer dat ik haar niet mag verzorgen, heb foto's gezien en ze is echt schattig!
Shetjjee__x schreef:echt leuk!
blijf je wel op de manege rijden?
LieZ_Horses schreef:JazzShetjjee__x schreef:ik vind echt super jammer dat ik haar niet mag verzorgen, heb foto's gezien en ze is echt schattig!
Over wie heb jij het?

xandra88 schreef:Voor mijn idee was het niet zo heel hoogAls het morgen heel erg warm is mogen jullie misschien wel in zomer wedstrijd kleding.
Dat hou in een blous met korte of lange een plastron en wel handschoentjesdan is het al beter te doen dan met een jasje er over heen toch
Chester was inderdaad erg vervelend suus. Hij stond recht overeind op zijn achter benen! De les maakte er vandaag een potje van, zeg dan altijd maar heeft met het weer te maken
mAnDyXX schreef:Ja ik hoorde het echt te grappigShetjjee__x schreef:ik vind echt super jammer dat ik haar niet mag verzorgen, heb foto's gezien en ze is echt schattig!
Ze is een echt dondersteen ze was er vandaag nog vanaf gevallen in het water haha!!
Toen waren Rosa en Jorinda er net ook met Smookey en Zorro! 
doei
SuusKiiss schreef:Hoe heet ze?