ATE schreef:ik heb er zin in om zaterdag te rijden met de smurfen
hahaha alletwee dezelfde gedachten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:ik heb er zin in om zaterdag te rijden met de smurfen

ATE schreef:LIQUITA schreef:HAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee grote smurf
xan schreef:Dat mag nietIk heb wel heel veel zin in zaterdag hoor.
Ken de proef nu wel helemaal uit mijn hoofd, nu maar hopen dat ik de proef blijf onthouden als we voor het "echie" moeten.
Ik ben zo bang dat ik dan verkeerd ga rijden![]()
en dan de boel verpest

ATE schreef:dinsdag kan ik nieuwe auto ophalen
rockoo schreef:hallo hier ben ik ik moest even bijlezen hoe zie ik dat bp of pbtje

rockoo schreef:Verkeerd rijden en de boel verpestenwat mag niet
. rockoo schreef:wat mag niet
xan schreef:Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
In de buitenbak rijden was qua weer wel lekker, alleen die happer die achter aan het werk was, was niet zo'n succes hahahaha.
NoNo vond de happer niet eng, maar wel als die happer het zand eruit gooide. Hij ging met 4 benen tegelijk omhoog en toen als een speer richting juryhokje![]()
Na 2 keer zat ik steeds die happer in de gaten te houden, nou dan rijdt je dus ook niet lekker meer. Toen heb ik hem lekker los gezet. Later heeft Maisie nog bij hem gestaan.
xan schreef:Ja hoor, Grardus was na 1 keer oefenen al klaar dus had ik had alle ruimte.Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
In de buitenbak rijden was qua weer wel lekker, alleen die happer die achter aan het werk was, was niet zo'n succes hahahaha.
NoNo vond de happer niet eng, maar wel als die happer het zand eruit gooide. Hij ging met 4 benen tegelijk omhoog en toen als een speer richting juryhokje![]()
Na 2 keer zat ik steeds die happer in de gaten te houden, nou dan rijdt je dus ook niet lekker meer. Toen heb ik hem lekker los gezet. Later heeft Maisie nog bij hem gestaan.
rockoo schreef:maar nu weet ik het nog niet

LIQUITA schreef:rockoo schreef:Verkeerd rijden en de boel verpestenwat mag niet.

LIQUITA schreef:xan schreef:Ja hoor, Grardus was na 1 keer oefenen al klaar dus had ik had alle ruimte.Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
ATE schreef:Staat er dan ook een happer in de bak????xan schreef:Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
ben benieuwd hoe hij zaterdag reageerd

ATE schreef:rockoo schreef:maar nu weet ik het nog niet
wat weet je niet?
xan schreef:We kunnen niet meer doen dan ons best....toch? Komt helemaal smurfNEEEEEEEEEEEEE dat wil ik ook niet !!!!!!!!!!!!
Daarom oefen ik de proef zo vaak in mijn hoofd
. LIQUITA schreef:xan schreef:We kunnen niet meer doen dan ons best....toch? Komt helemaal smurfNEEEEEEEEEEEEE dat wil ik ook niet !!!!!!!!!!!!
Daarom oefen ik de proef zo vaak in mijn hoofd.

xan schreef:Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
ATE schreef:ben benieuwd hoe hij zaterdag reageerd
LIQUITA schreef:Staat er dan ook een happer in de bak????
xan schreef:Ik hoop het niet hoorxan schreef:Ging het rijden vanmiddag nog een beetje goed Petra ????
Na 2 keer zat ik steeds die happer in de gaten te houden, nou dan rijdt je dus ook niet lekker meer. Toen heb ik hem lekker los gezet. Later heeft Maisie nog bij hem gestaan.ATE schreef:ben benieuwd hoe hij zaterdag reageerdLIQUITA schreef:Staat er dan ook een happer in de bak????
haha dat vroeg ik me ook al af ????