Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

smuidra schreef:Zo Bokkers ik ben ook weer in het land.Is weer heel wat gebeurd heb net gelezen. Ilse heel veel sterkt.
Winnetou wanneer ga je het ziekenhuis in?? Zie ik je nog voor 5 dec. ik heb nog wat voor je.
Ate veel geluk in je nieuwe huis. Als ik wat voor je doen kan????
Wat is het hier KOUD!!!!!!!
"thuis" SMUIDRA!!! 
rockoo schreef:Ja we vinden het wel jammer het is wel gezellig in huis
rockoo schreef:Nou ik heb 4 in het land gekeken maar ik heb Tilly niet gezien.

Tytje schreef:Hoi Smuidra, leuk dat je er weer bent!!
Michael is ziek thuis, ben ook niet helemaal lekker. Valentino ook niet, want hij is nog steeds stout. Estelle heeft er ook op gezeten vanmorgen, hij is aan het uit proberen. Hij loopt met zijn hoofd in de lucht. Ik heb onder begeleiding een slof er om gedaan (ben ik geen voorstander van!!!), toen was het nog hard werken, maar het scheelde natuurlijk wel een stuk. Morgenavond heb ik weer privéles. We gaan echt een plan de campagne maken met dit draakje. En toch.......... als hij mij dan aankijkt met die rimpels boven zijn ogen, dan vind ik hem zoooooo lief.
smuidra schreef:

ATE schreef:smuidra schreef:
wat heeft hij allemaal om zeg ????????????????
.
. 
rockoo schreef:Vanavond komt Tilly in 4 in het land of maandagavond het is wel laat pas om kwart voor twaalf dus of ik het red weet ik niet.

LIQUITA schreef:Hahahhaa...hij is goed Meelen.
Ik ben vandaag voor de verandering weer eens snip verkouden. Ik heb weer een hoofd vol snot.
GEK WORD IK ER VAN!!!!
Ik denk dat ik straks mijn wedstrijd voor a.s. zondag maar afzeg.

waarschijnlijk iedere dag, je zal wel hard aan het werk zijn.