Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Met de cursesweek
Met Liesbeth. Was de eerste keer dat ze op Rox reed. Maar Liesbeth dacht dat ze wel vaker op Rox had gereden, aangezien Rox haar lieveling is en blablabla
Maargoed, Ik was achter bezig, moest wat dingen doen enz. En Emmy was daar ook bezigOpeens hoorde we VET HARD gegil! Dus wij rennen naar de bak toe, . Maar ze lag er al af. Frans er bij, Monique. Waarschijnlijk heeft ze haar arm gebroken of iets. Dat gaf ze iig zelf al aan. En zei weet hoe het voelt, want dit was al de 2de of 3de keer ofzo iets.
Maargoed. Ik denk niet dat het aan Rox lag. Waarschijnlijk, kwam het (in de galop) doordat er een paard Rox sneed zeg maar, en voor Rox belandde. Rox week uit, naar de binnenkant & dat meisje viel
Gister wel een leuke dag gehad, ben de hele tijd met Nick bezig geweest (als ik niets te doen had) was echt leuk, d'r staart helemaal uitgepluisd, beentjes echt goed zand vrij gemaakt, d'r hoefjes, hoofdje,
En madame vond 't heerlijk
![]()
.
) ... één keer in de bak (maar ze stond direct stil.. ze sprong alleen opzij) en twee keer buiten (waarvan één keer kwam door een opvliegende vogel
). Ik vind Rox juist super relaxed! Elja schreef:Elja schreef:Straks werken maar ik weet nog niet hoelaat
McDonalds in haven
Maarja ik heb ff gebeld en ik moest om 12 uur beginnen
). Maar je zit nog in je proefperiode toch (contract van 3 maanden?)
Astor schreef:En dan ben ik alleen =(
In de buitenbak.
haha.. ik dacht even waar heb je het over...
Melanieetjuh schreef:Roxie heeft bij mij ook wel is geschrokken, lag ik er ook naastIn de buitenbak.
Schrok ze van iets, van een paal ofzo "S waar we zeker 200x langs zijn geweest
Astor schreef:Mel rijd er ook iemand op het leukste paard van stal?
oh ik heb hem al... was ctrl + shift!

!
! Melanieetjuh schreef:Melis, je bedoeld Nicky??
Ja, ze zijn wel leuk hoor.
Maar ben beetje ziekjes, heb barstende koppijn
Melanieetjuh schreef:Haha, jaa idd Sam!
Die merrie is echt knettergek soms!
was wel blij dat ik er niet naast lag... want dan is een berenklauw niet fijn
Maar voor de rest is ze gewoon van relaxed! Als ze schrikt rent ze ook niet weg of zo..
!!!