ging vandaag buitenritje maken op zo jonge pony.. dus beetje bokken, maar dat kon je wel uitzitten en was verder heel braaf bleef netjes achter me instructie.. en t was nog maar 3e x ofzo dat ze naar buiten ging..
En als het goed is, zit alles net vers in het geheugen van zo'n paardje.
Toen ik nog in de kinderlessen reed kreeg ik vaak de voorwaartsere, eigenwijze of 'moeilijkere' paarden. Inmiddels rijd ik 's avonds en krijg ik van alles wat. Vind ik we leuk, af en toe zo'n lekker beginnerspaard kan best leuk zijn
Ja precies Leer je ook weer van op verschillende paarden rijden
Ik rijd nu natuurlijk alleen op Jeque.. Maar de laatste tijd mag ik ook voor de afwisseling andere paarden van me trainster rijden ! Wat ik zelf wel heel goed vind , ook voor de afwisseling enzo
hahaha , Jeque is sindskort van mij dus ik ben de enige die erop rijdt.. Dus daar heb ik geen last van Ja tuurlijk hebben we soms onze dip maar dat heeft iedereen
vanaf zaterdag zijn er bij ons eerst 2 weken geen lessen (ponys zijn op kamp) en daarna nog een week alleenmaar buitenritjes.. en ja ik ga daarna als de lessen weer beginnen tuurlijk weer 3 weken op vakantie ook wel lekker tuurlijk