Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want dat is tenminste relatief makkelijk te verhelpen. Succes!
Morgen is de bruiloft van Maarten en Christa, en we moeten nog van alles regelen en overleggen enzo haha
En ik heb er gewoon onwijs veel zin in. 
We hebben allemaal een uitnodiging gekregen voor t feest morgenavond
Wel onwijs leuk
Toegegeven dat we al wel een hecht groepje waren, maar t is echt niet zo dat je er buitenvalt omdat je er later bij komt hoor
Jaa daar heb je best kans van
min dat awkward
lekker klein groepje, leuk. Dieudonnee? Wat is dat voor naam? XD Nog nooit van gehoord. Maar ken verder niemand. Leuk
heb echt zin in vanavond, zit er al de hele tijd naar uit te kijken. Voor mijn gevoel heb ik echt al superlang niet paardgereden, terwijl t nog maar een paar dagen terug was ;o
Das t vriendinnetje van Roy 
Ruikt wel lekker, passievrucht
Alles om niet naar n uitzendbureau te hoeven hee
maar wist niet hoe ze heette.
ik zit hier een beetje te soggen..... as usual. 
Of bijvoorbeeld bij de ijsselhallen met evenementen
Scheelt ook dat ik vooraan in het alfabet ben, want ze bellen me bijna elke dag met dingen van "wil je hier werken?" enzo
Ik heb hiervoor ook 2.5 jaar hetzelfde gedaan, maar daar was ik toen wel spuugzat van. Dit is gevarieerd enzo. Ik stapte er binnen (ze zitten daar bij het Lübeckplein bij het station) en ze waren meteen superaardig. Ben er best tevreden over.
Best hilarisch op zich.
Ze laten je gewoon aangeven op welke dagen je meestal wel kunt werken, en dan bellen ze je gewoon van "Goh, we hebben zaterdag dit en dit voor jou, lijkt dat je iets?", dus je bent ook niet verplicht om te accepteren ofzo. En als je doorgeeft dat je ergens niet kunt noteren ze dat meestal ook gewoon en dan vallen ze je daarmee niet lastig.
moet nog even een urenbriefje inleveren, anders word ik niet uitbetaald enzo
En prima, zet ik die in mijn telefoon :]