Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:23

Nou daar zouden ze nog weleens gelijk in kunnen hebben. Wat een zakie zeg!

Gisteravond heb ik met Collin in de dressuurbaan gereden en dat ging heel goed:D Heb eerst 10 minuten ingestapt. Vervolgens 5 keer 3 min. stap om 2 min. draf gereden (dus 25 minuten) afwisselend op beide handen en tot slot weer een paar minuten uitgestapt. Na die tijd was er niks aan de pees te voelen, geen warmte of zwelling dus een goed teken!
Vandaag krijgt hij ijzers onder en de rest van de week mag ik uitwerken naar een uur in de bak. Volgende week zien we dan weer verder hoe en wat.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:36

Wauw super! Ben wel erg blij te horen dat het dan waarschijnlijk aan zijn hoeven lag :) want dat is tenminste relatief makkelijk te verhelpen. Succes!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:42

Jo, is de startlijst er al? Het is nu al vrijdag..... Ik moet zondag ook bakdiensten dus ik wil graag weten hoe laat ik moet rijden, zodat ik zelf ook een planning kan maken.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:42

Ja inderdaad, ik blijf ook die pagina maar refreshen enzo op dehaerst maar ik zie nog steeds niks staan D: ik vind het toch wel fijn om mijn zondag een beetje te kunnen inplannen enzo o.o

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:47

Eline, we zijn waarschijnlijk vanavond heeeeel druk met zn allen :Y) Morgen is de bruiloft van Maarten en Christa, en we moeten nog van alles regelen en overleggen enzo haha :Y) En ik heb er gewoon onwijs veel zin in. :Y)

Hm ja, ik werd vorige week gebeld door Roné om te vrijwilligen, en die zei dat de startlijst al wel klaar was... Kan er niet een paar dagen eerder al een voorlopige startlijst komen? Dan weten we iig een beetje hoe laat enzo....

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:49

Wie zijn Maarten en Christa? :P

Hm okee, typisch. Zijn ze de startlijst vergeten te uploaden ofzo? XD Misschien hebben ze m op de manege al wel...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:51

Maarten en Christa rijden normaal ook op vrijdag :) We hebben allemaal een uitnodiging gekregen voor t feest morgenavond :) Wel onwijs leuk :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:55

Aah okee :] wat leuk! Wat grappig, dan val ik daar dus net middenin XDD beetje awkward enzo :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:06

Nee joh :) Toegegeven dat we al wel een hecht groepje waren, maar t is echt niet zo dat je er buitenvalt omdat je er later bij komt hoor :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:07

Nee zoiets groeit ook wel :] weet ik. Heb ik ook nooit problemen mee gehad.
Ik bedoelde meer vanavond specifiek ;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:08

Oooh zo :P Jaa daar heb je best kans van :Y) min dat awkward :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:09

Ach, mooie introductie toch XD wie zitten er eigenlijk allemaal in die les? Even benieuwd of ik mensen ken behalve jij.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:17

Even denken.... Dieudonnee, met haar eigen paard.. Nou Roy natuurlijk.. Lyan, Maarten, Christa en ik. Staan er altijd nog 2 op de lijst, maar die zijn echt al maanden niet meer geweest :P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:36

Hahah okee :P lekker klein groepje, leuk. Dieudonnee? Wat is dat voor naam? XD Nog nooit van gehoord. Maar ken verder niemand. Leuk :) heb echt zin in vanavond, zit er al de hele tijd naar uit te kijken. Voor mijn gevoel heb ik echt al superlang niet paardgereden, terwijl t nog maar een paar dagen terug was ;o

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:53

Ja het duurde ook even voor ik het goed kon uitspreken/spellen, maar nu weet ik niet beter ;) Das t vriendinnetje van Roy :D

Ik heb z'n peel-off masker op, en ik heb een kop koffie gemaakt, maar dat wil nu niet want t masker wordt stijf :Y) Ruikt wel lekker, passievrucht :D Alles om niet naar n uitzendbureau te hoeven hee :Y)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:55

Oooh zij, die heb ik wel gezien zondag volgens mij :P maar wist niet hoe ze heette.

Whahah geweldig. Ik zit wel bij een uitzendbureau. Helemaal ideaal, lekker werken in Ponypark Slagharen. Best aan te raden hoor ;)
Maar mmm, jaloers ;) ik zit hier een beetje te soggen..... as usual.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:02

Jaa stiekem is het ook soggen wat ik doe :Y)

Ik weet niet, ik heb altijd een beetje moeite met onbekende dingen... Dan is er altijd een soort drempel waar ik over moet... Ik heb ruim 4 jaar bij hetzelfde baantje kunnen werken.. Vind het simpel gezegd gewoon eng om bij zo'n uitzendbureau binnen te stappen.

Ga je met de auto naar slagharen? Of met ov? Dat soort dingen lijken me ook best leuk ja! :) Of bijvoorbeeld bij de ijsselhallen met evenementen :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:09

Hmm ja snap ik ook wel. Zo ben ik ook wel een beetje. Maar ik zit nu bij ASA Student en daar ben ik wel erg blij mee :) Scheelt ook dat ik vooraan in het alfabet ben, want ze bellen me bijna elke dag met dingen van "wil je hier werken?" enzo :P Ik heb hiervoor ook 2.5 jaar hetzelfde gedaan, maar daar was ik toen wel spuugzat van. Dit is gevarieerd enzo. Ik stapte er binnen (ze zitten daar bij het Lübeckplein bij het station) en ze waren meteen superaardig. Ben er best tevreden over.

Ik krijg een auto van ASA mee. Je gaat dan met z'n vieren, waarvan er sowieso 1 rijbewijs heeft en die rijdt dan de auto en de rest lift dus mee. Werd gisteren bijvoorbeeld bij de Calypso neergezet (http://www.youtube.com/watch?v=TeQwDt9L13s) redelijk tamme kinderattractie op zich, maar best leuk om te doen. Mensen de attractie uitlaten, nieuwe mensen erin, ze een plekje laten zoeken en dan controleren of alle beugels goed dicht zitten, op het aan-knopje drukken en dan lekker onderuithangen op je stoeltje met een boekje tot de attractie weer stilstaat :P Best hilarisch op zich.

Moet je ook doen, gaan we samen werken :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:19

Da's misschien wel de beste.. Want ik zat ook zo te twijfelen welk bureau ik heen moet.. Maar eentje speciaal voor studenten is ideaal, zeker met het oog op stages enzo. Kan je dan ook aangeven dat je een week niet kan werken door bijvoorbeeld tentamens?

Lijkt me best een goed idee! MISSCHIEN ga ik er vandaag nog even heen, anders maandag wel :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:21

Ja ben erg te spreken over ASA tot nu toe :) Ze laten je gewoon aangeven op welke dagen je meestal wel kunt werken, en dan bellen ze je gewoon van "Goh, we hebben zaterdag dit en dit voor jou, lijkt dat je iets?", dus je bent ook niet verplicht om te accepteren ofzo. En als je doorgeeft dat je ergens niet kunt noteren ze dat meestal ook gewoon en dan vallen ze je daarmee niet lastig.
Ik ga er zometeen in elk geval wel heen :P moet nog even een urenbriefje inleveren, anders word ik niet uitbetaald enzo :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:26

Hoe zit dat? Moet je je uren zelf inleveren enzo?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:27

Oh, er staat wel iets op de pagina dat je ingeschreven moet zijn op een HBO of Uni... Ik zit op MBO.. Zou dat heel veel uitmaken?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:28

Nou, je krijgt een briefje mee naar waar je gaat werken (tenminste, da's bij mij bij Slagharen wel zo geweest en ben zelf nog nergens anders aan het werk geweest, dus weet niet of dat overal zo is, maar wss wel), en daarop moet je dan je uren opschrijven enzo. Dan handtekening zetten en laten tekenen door de werkgever. Als je die inlevert krijg je uitbetaald, vaak al binnen een week.

Euh, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ga er zo dus heen, dan zal ik het even vragen, ok? :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:29

Jaa! Ik pb je mn nummer even, goed? Dan spring ik desnoods straks nog op de fiets.. Zou je me het dan willen smsen? Of je met MBO ook daar terecht kan?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:30

Haha is goed! Zal ik doen :) En prima, zet ik die in mijn telefoon :]