Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tsjaa, en natuurlijk weer gesprongen! Gossie ik sprong een meter hoger over de hindernis dat ie eigenlijk was! Jammer dat ik daar geen foto van heb
!

Gaan jullie dan ook naar Tsjechie toe? 
Maar nu alweer druk met toetsen enzo

En dan de laatste dag mee naar de efteling met ze
Dressuur ging wel aardig (punten nog niet binnen) Springen dramatisch
1 weigering op 1 en 2 op 3 dus uitgebelt
Cross was wel leuk (H) Ging wel heel goed wel wat weigeringen maar meeste sprong ze

[RIJ-ITP] Zalina @ clubkampioenschappen
ben blij dat ze zo goed terecht gekomen is! 
). Marleen (afstudeermaatje) en ik hebben een handboek geschreven voor mensen die in dierentuinen werken met diertransacties, waarin alle stappen van de transacties beschreven staan, een draaiboek, contactlijsten, checklijsten, overzicht van wetgeving enzovoort. Een hele bevalling, maar we zijn er dan ook trots op! Gisteren hebben we gepresenteerd, het lokaal zat vol met publiek, dus dat was erg leuk. We hebben voor de presentatie een 7 gekregen en al met al (presentatie, verslaglegging, proces en eindproduct) als eindcijfer een 6. Niet zo'n denderend cijfer, maar we hadden niet anders verwacht; het proces ging moeizaam en we lagen onze (superstrenge) begeleidend docenten niet zo. Maar ach, dat kan gebeuren. We zijn maandenlang overstelpt met kritiek en hebben de moed ons dus vaak in onze schoenen voelen zakken en alsnog kregen we als positief commentaar dat we zo'n positieve houding en doorzettingsvermogen hadden. 'We hadden wel verwacht dat jullie een keer in een dip zouden komen te zitten' zeiden ze nog, maar ik laat me niet zodanig kennen dat ik jankend tegenover ze ga zitten hoor

gekke pony, soms kan ik haar wel achter het behang plakken op dat soort momenten, maar ze blijft lief.
Haar zoon trouwens, Flynn, een nu al reusachtig ruin'tje' van twee jaar oud, is de grootste knuffelkont die je je maar kan bedenken. Het is zo leuk als je hem op z'n borst kriebelt en hij met zijn bovenlip je nek kroelt, wat een liefie 

Ik ben bij twee commissies gegaan, de eerstejaars Belgiëreis ga ik organiseren en de ouderdag doe ik er ook bij. Dat is heel gezellig. Zeker de Belgiëreis. We gaan op voorreis naar de stad die we zelf nog uit gaan zoeken. Dat worden twee leuke dagen, maar voordat we daar heen gaan moet er nog een hoop geregeld worden.
) en toen zijn we nog bij onze oude manege langs gegaan. Even bijgepraat met de eigenaren en een rondje paarden gedaan. Heel vreemd dat er toch wel een hoop veranderd in zo'n korte tijd, hoewel korte tijd, ik ben er al ruim een jaar weg. Het is niet eens alleen het rijden dat ik mis, hoewel dat zeker ook, maar het met paarden bezig zijn is toch wel heel kalmerend. Nergens waar ik zo op mijn gemak ben als op stal of buitenrit. Binnenkort staat er ook alweer een buitenritje op de planning.
Gewoon nog eigenwijzer zijn helpt vaak het beste

Fen op Jupi denk ik, en jij op Toon?
Waren ze lief? En zijn jullie lekker uitgewaaid? Echt koud was het zeker niet he?
)
Het bos was ook zo mooi! En de pony's waren lekker vrolijk toen ze doorhadden dat het niet echt hard werken werd.
Dus er valt weinig te raden, maar ik wens je heel heel veel succes! 
ik ben sinds kort begonnen met lessen met aanhanger. 

(Ook nog niet gezakt trouwens
)