Citaat:Dat is zojuist gebeurd, ben niet zo snel met lezen....
Als je maar niet zo traag bent als je Maissie voor moet brengen
Daarom ben ik nu maar vast begonnen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Dat is zojuist gebeurd, ben niet zo snel met lezen....
Als je maar niet zo traag bent als je Maissie voor moet brengen

meelen schreef:Grardus heeft wel meer van die leuke uitspraken.
Bijv.
Goed gedaan op dat ouwe lijk.
Blijf met je zuignappen op dat zadel zitten.

xan schreef:meelen schreef:Grardus heeft wel meer van die leuke uitspraken.
Bijv.
Goed gedaan op dat ouwe lijk.
Blijf met je zuignappen op dat zadel zitten.
Hij heeft er ook nog zo één van "trek een bloemetjesjurk aan en ga je nagels lakken"
Met als gevolg dat op kamp een aantal dames in bloemtjesjurk verschenen.

ATE schreef:nou een leuk idee voor paarden kamp ik ga bloemen jurk halen
meelen schreef:xan schreef:
Hij heeft er ook nog zo één van "trek een bloemetjesjurk aan en ga je nagels lakken"
Met als gevolg dat op kamp een aantal dames in bloemtjesjurk verschenen.
Hihihi, zal er leuk uit hebben gezien.
xan schreef:Ja, maar dat was 's avonds hoor, zo gingen ze niet te paard het bos in.![]()
Eigenlijk wel jammer, dat was helemaal wat geweest.![]()
Dan had Grardus toch wel enigszins voor banketstaaf gereden met zo'n stel mutsen achter zich aan.
.xan schreef:Moet je naar Noppes, daar hebben ze vele kleuren en maten
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ben HAPPY, oh zo HAPPY!!!
Vandaag weer op Liquita gereden, en.....ZE LOOPT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker hoor dat ze weer goed loopt waneer gaan we weer naar uddel???kun je ate nog wat leren
![]()
![]()
![]()
. Maar dan niet naar de Woody Ranch....ik HAAT grindpaden
.
.
.
.
. Ik zal even helpen om zo snel mogelijk bij pagina 400 te komen
. Nee hoor, ik ga maar eens douchen en m'n bedje opzoeken
....morgen lekker weer rijden (* nog steeds HAPPY
).
. Je gaat ze vast snel zien
. DOEIIIIII, nu ga ik echt (wie zeg ik nou eigenlijk gedag
)
. xan schreef:Moet je naar Noppes, daar hebben ze vele kleuren en maten
LIQUITA schreef:Jullie hebben vanavond wel even 2 pagina's vol gekletst...gezellig hoor, en dat terwijl ik lekker aan het werk was.
Maareh...weten de 'nieuwe' dames wel dat er bij elke 100ste pagina op taart getrakteerd moet worden door degene die hier nieuw zijn.
Dat worden dus....ff kijken....4 taarten bij pagina 400![]()
.

. Kamp........dat is al jaren geleden zeg! Lijkt me ook heel erg leuk maar ik denk dat ik er net tussen val. Kinderkamp ben ik toch al wat jaartjes ontgroeid, maar het volwassenenkamp...dan ben je zo'n broekie hè
. Het ziet er in ieder geval beregezellig uit! Yinari schreef:Haha Liquita, lekker geslapen? Wat was je gezellig tegen jezelf aan het kletsen gisteren. Kamp........dat is al jaren geleden zeg! Lijkt me ook heel erg leuk maar ik denk dat ik er net tussen val. Kinderkamp ben ik toch al wat jaartjes ontgroeid, maar het volwassenenkamp...dan ben je zo'n broekie hè
. Het ziet er in ieder geval beregezellig uit!

Yinari schreef:Nou, dan zorgen wíj toch voor actie? Gaan we samen door de bossen scheuren en rennen

Yinari schreef:Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat er echt alleen maar gekletst en gekletst en gezopen wordt (even cru uitgedrukt) want volgens mij kunnen die 'die-hard- manegegangers (kantinegangers) er wat van! Als ik mijn zus van kamp terug zie komen..... hoewel dat natuurlijk een extreem geval is.
Beetje gezelligheid hoort er wel bij, begrijp me niet verkeerd!!