manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:37

Jaa zeg, waarom plannen jullie alle meetings terwijl ik op vakantie ben?? Bar, 30e kan ik niet want dan heb ik etentje van mijn werk en 's nachts op vakantie, 31e ben ik dus ook weg. Dus ik stel voor dat de volgende keer stappen met zijn allen wel ff in overleg met allemaal gepland wordt hoor Anne en Thirz; dan pies ik er niet elke keer naast! :)
3 films is echt een enorm lange tijd zitten zonder in slaap te vallen zeg! Wel leuk dat ze zo van het strand hebben genoten, grappig dat je bij ons nog jaren terug in de tijd kunt haha!
14 februari staat gelukkig al lange tijd in mijn agenda genoteerd: ik heb 's middags en 's avonds gereserveerd :) Heb er zin in! Balen Cis, je OV kwijt! Hoeveel pech kun je hebben op 1 dag met ook zo'n lompe brievenbus actie! Ik duim wel voor je sollicitatie: lijkt wel op je werk in Chester, of niet?
Kims, je hebt het echt veel te druk joh, let je wel een beetje op jezelf?!
Weer is zeker dramatisch; lekker nat thuis gekomen Thirz? Ik heb mijn snorkel ook al klaarliggen voor straks na het werk, bah! Arme paardjes!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:28

Aah, wat een pech Cis! Zal je zien dat je m net weer vindt als je de nieuwe krijgt :') Of ben je m ergens buitenhuis kwijt geraakt? En dan nog de brievenbus; geen idee van evt daders? Ik duim ook voor je sollicitatie! En kunnen we van jullie beide nog een wish-list krijgen? :list: Graag met veel uitzoek hihi!
En de 31e stond al heel lang in mn agenda als zijnde stapavond; dus heb er ook echt zin in! Maar idd snel ook weer een avond met zn allen stappen plannen, das gezelli :j Want die toffe types moeten we toch echt een keer zoeken :+

Citaat:
Thirz sprint er nu net vandoor omdat t kletteren van de regen opgehouden is en ze dan even droog naar Nous kan

Nou, dat droge weer was ook een illusie :roll: Wat een baggerweer! Heb Nous naar binnen gehaald en dr maar een dag vrij gegeven. Ging maar staart wassen en nog wat grondwerk in de stal doen. Dus Cis; denk dat ze me wel lief vond vandaag; zonder hard werken je slobber verdienen :))

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:33

Haha Bianz, óók als je naar je paard gaat zet je je snorkel op :D

Die baan lijkt inderdaad heel erg op Chester. Maar daar had ik het zo naar mijn zin dat dit me wel leuk leek om te doen.
Kims en ik hebben allerlei wilde plannen voor onze verjaardag, een wishlist denk ik nog even over na ;)

Hier is het trouwens ook kloteweer. Ik ga vanavond stappen met een vriendin, ik zie ons al binnenkomen in de discotheek met onze regenpakken aan :+

Wat ga je voor leuks doen op vakantie Bianz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:32

Ja idd snel een keer met de hele gang stappen! Inclusief Kim, Nel en Bar :D (dat jullie dat even weten :P)

Jammer dat t droge nie helemaal gelukt was Thirz :\ Gelukkig in de droge stal ook nog genoeg te doen :)

Wil je voor je vakantie trouwens ook nog stappen Bianz? Ik heb stiekem best zin om zaterdag te stappen en ik heb totaal geeen problemen met 3 weken achter elkaar stappen :Y) Ga ik alvast wat toffe types spotten en uitnodigen voor volgende week Thirz ;) Ben je dit weekend toevallig nie hier Cis? Anders kan je nu miss mee?
En ik hoop dat je je sollicitatie nie te vroeg hebt met een avondje stappen achter de kiezen Cis! :P

En de 3 films waren prima uit te zitten :Y) Chipje der bij, Pringles der bij, Perzikwijntje der bij! Had best nog wel een film volgehouden, beviel wel :D haha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:02

Zo zo, jullie zijn flink aan t kletsen geweest!!!

Ja Thirz tot morgen hé! ;)

Kims, wat heb jij toch een druk leven, ik vindt het knap dat je het allemaal vol houdt!!!

Vrijdag de 14de weet ik nog niet of ik kan, maar ik zal het snel uitzoeken!

Bar, volgende week vrijdag kan ik niet.
Wilco is dan weg, dus ben dan thuis met Daniël.
Maar anders kom ik wel een andere keer kijken.
Want je kan niet altijd met iedereen rekening houden.

Hoe is t in je huisje?
Voel je je al een beetje thuis?
Hoe is t met Shaar (rijden)
Ben je al klaar voor je wedstrijd.

Anne lekker filmavond gehouden.
Klinkt gezellig!

Ik heb gisteravond 3 uur kinderlessen gegeven bij de pagter.
Instructrice was ziek en toen vroegen ze of ik het zag zitten om van 17.00 uur t/m 20.00 uur les te geven.
Het was super leuk, leuke enthousiaste kinderen en de ouders waren ook erg leuk!
Rianne dr dochter (naomi) moest ook lessen van 18.00 uur tot 19.00 uur en toen we paarden gingen verdelen, vroeg Rianne of Naomi op Voice mocht mee rijden.
Dat mocht wel, ik had smiddags al een half uurtje gedressuurd, maar aan die dikke buik te zien, kan het geen kwaad om af en toe een uurtje extra te lopen.
Na de les kwamen er nog 4 meisjes naar mij toe of ze volgende keer ook op Voice mochten rijden... uuuuhhhhh

Heb nu pijn in mn benen, ben niet meer gewend om zolang op mn benen te staan.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:57

Nou zeker baggerweer gisteren (en vandaag); ik had mijn snorkel hard nodig op de paddocks! Ik ga schandalig nog een keertje skiën Cis; mijn ouders vroegen of ik nog een keertje mee wilde en dan zeg je natuurlijk geen nee ;)
Leuk Nel, dat je kinderlesjes hebt gegeven en Naomi op Voice mocht! Nog even en ze wordt de favo-kinderpony! Gaat Daniël straks allemaal meisjes versieren op stal met Voice :D
Klinkt als een toffe baan Cis, ik hoop dat je 'm krijgt!
Anne, Emily komt zaterdagavond, dus stappen wordt 'm dan niet denk ik! Kan niet zeggen hoe laat ze weg gaat nl. Dus we plannen gewoon later weer een keer: de stalstapdag (dom, was ik vergeten, vandaar dat de 31e stond) moet ook nog verzet worden omdat er meer niet konden. En anders evt. de 14e na het feestje (als dat past natuurlijk)?
Vanmiddag nog ff oefenen voor de les morgen en dan morgenochtend weer lekker lessen, heb er weer zin in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:17

Ben je vanmiddag niet van Orson afgewaaid Bianz? Jij zit nog een stuk hoger ;)
Vanmorgen met Nel naar Voice meegeweest, konden we ff lekker bijkletsen, was gezellig! Leuk om weer een keer op Voice te rijden :j Volgende meeting is bij Nous he Nel! Daarna in de onstuimige wind op Nous gereden, om vervolgens op de fiets terug heel nat te worden :+ Hopelijk hebben we morgen bij onze les beter weer!

Cis; hoe ging je sollicitatie?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 17:28

Je zou bijna denken dat t niet mogelijk is om je paard te blijven zitten. Wat een wind! Las ergens dat de windstoten slechts met 315km/u voorbij komen. Valt best mee dus! :n not!
Is echt lang gelee trouwens dat we met de hele gang bij elkaar waren! *denkt* Sinds jullie verjaardag Thirz en Mariek? Nee toch? Nouja, gelukkig hebben we weer een hoop dingen in de planning binnekort :):) Housewarming, party Cis en Kim *D

Wel leuk weer zo lessen geven Nel :D Zin/tijd/ mogelijkheden om dat daar wat vaker te gaan doen? Hihi en Voice meteen een kudde fans ;) Doet ze goed!

Word altijd zo gaar en duf van zulke wind.. :O

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:11

Kims schreef:
ff een berichtje tussendoor:

Hebben jullie zaterdag 14 februari vrij?

Want dan willen Cis en ik ons feestje houden. Willen jullie ook aangeven of jullie 's middags of 's avonds kunnen? of beiden? Bedankt :)

Nee ;( moet dan hele dag op cursus... Ben dan s avonds rond half 8 thuis en de dag erna moet ik weer om half 8 weg om weer naar cursus te gaan...
Laatst bijgewerkt door Barbara_ op 23-01-09 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:13

Wat leuk nel dat je les heb gegeven! Kijk maar uit, straks willen ze allemaal op voice rijden, haha!
Het rijden met shaar gaat goed, ze is lekker actief dus ik hoop dat t morgen avond gaat lukken.
Ok, volgende week vrijdag is dus geen succes, misschien t weekend daarna ofzo, wanneer ben jij weer thuis Bianz?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:09

Jongens wat een planning weer allemaal. Bar, is het ook goed als ik wél kom volgend weekend (vrijdag dus)? Ik ben namelijk het weekend daarna niet in Vlissingen en het weekend daarna is onze verjaardag al...Ik kom gewoon even jullie huisje bewonderen :)

Heb je al enig idee van tijden wanneer je moet rijden? Ik wil namelijk toch wel even stiekem komen kijken.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:10

Oh mn sollicitatie ging trouwens wel goed. Veel ingewikkelde vragen over allerlei dierentuinkwesties. Ik hoor uiterlijk eind volgende week of ik aangenomen ben. Spannend dus!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 09:47

Ladylada schreef:
Jongens wat een planning weer allemaal. Bar, is het ook goed als ik wél kom volgend weekend (vrijdag dus)? Ik ben namelijk het weekend daarna niet in Vlissingen en het weekend daarna is onze verjaardag al...Ik kom gewoon even jullie huisje bewonderen :)

Heb je al enig idee van tijden wanneer je moet rijden? Ik wil namelijk toch wel even stiekem komen kijken.

Tuurlijk mag je wel even langskomen hoor Cis!
Ik moet om 18.45 en 19.00 wedstrijd rijden vanavond...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:30

Vandaag stukken beter weer :)
Loop al 3 weken te modderen met Nous in de bak, vandaag eindelijk les en niets geen trucs of opstandig gedrag van Nous; gewoon goed je best doen :+ Soms snap ik dr niet meer hoor! Maar heerlijk gereden. Bianz heeft nog foto's gemaakt, nog dank je wel daarvoor!! Ga ze andere x eens goed bekijken enzo, ga nu eerst werken :wave:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 15:52

Foto's? :):) Plaatsen hè :D Ben benieuwd, heb t al weer een poos nie gezien nl! En zeker als ze nu dan zo braaf was (tsja les hè, dan moet je je gedragen ;) ) Moet sowieso weer eens langskomen op de Braamhof en paardjes kijken :) Hee Thirz, misschien dat de week van 9 februari iets is voor een strandshoot? Als t goed is heb ik dan al mn toetsen gehad, en heb ik die week alleen op vrijdag les.
:)* Misschien kan ik dan de 7e weer eens met jou mee Mariek? Moet nog even kijken of mn ouders dan thuis zijn of naar Brabant gaan, maar anders zou dat wel kunnen wat mij betreft?
Hebben we t nog wel over :j

Spannend Cis!
Suc6 Bar!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:59

Haha rare Nous! Ze deed zeker d'r best, zitten vast ook nog een paar leuke plaatjes tussen! Orson deed ook echt zijn best, heb ook heerlijk gereden!
Wil je in die vakantieweek toevallig ook op woensdag de buitenritfoto's maken waar je het een tijdje geleden over had? We willen graag nog eens foto's van onze paarden buiten met een leuke achtergrond :)
Succes vanavond Bar! En Cis, klinkt goed, ik duim voor je!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 16:02

Haha, joh gooi er gewoon nog een paardendag in ;) Vind t prima hoor :P Even mn dosis paard aanvullen voordat ik op stage ga :Y) haha
Moeten we even wat gaan plannen en regelen (+ mooi weer bestellen) :) én voorlopig nog een klein beetje onder voorbehoud: als ik iets nie haal en dan moet herkansen of als ze toch nog lessen in de startweek plannen. Je weet t nie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:03

En nu hopen dat we die goede energie vast kunnen houden met onze knollies ;)
Anne; laat ik die week nou net op vrijdag vrij zijn :') Maar maandag 9e kunnen we wel als we op tijd gaan. Rest wordt erg krapjes. Laten we dat ff van t weer enzo afhangen?
En ben ook in voor een woensdag-shoot; Nous en Orson op hun best buiten *D

Ow; Anne had al gepost; leuk!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:10

Leuk Anne!! Gewoon onder voorbehoud en duimen (sowieso gewoon al) dat je niks hoeft te herkansen!
Haha we houden de energie vast Thirz; opstappen en wegrijden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 16:19

Ja, hé! Kan nie hè Thirz! Die vrijdag heb ik van 9-5 les, dus daar omheen plannen wordt t toch ook nie :P Die maandag zou evt wel kunnen idd :j Vind t ook prima om vroeg te gaan hoor. Is vaak ook wel mooi licht op t strand dan :) Áls de zon zich laat zien iig :P
Moet je die woensdag in die week ook werken Thirz? Anders kunnen we dan die samen shoot wel doen?

Nouja; hebben we t nog over :j

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 21:34

Woensdag is altijd mn vaste vrije dag ;)
En dat was toch ook de bedoeling?! :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 14:44

oooow, joh wist nie dat je dag standaard vrij had :P Of iig wist ik eigenlijk wel, maar nie bij nagedacht :Y)
De maandag en woensdag shootdag dus :D (+evt weekend met marieke) Wie bestelt alvast mooi weer?

Hoe ging je wedstrijd Bar?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:20

Hier nog wat foto's van het rijden met Nous :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 1 van Siep, omdat ie zo lief is :P (probeersel van blackfoto :+ )

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:58

Anne_87 schreef:
oooow, joh wist nie dat je dag standaard vrij had :P Of iig wist ik eigenlijk wel, maar nie bij nagedacht :Y)
De maandag en woensdag shootdag dus :D (+evt weekend met marieke) Wie bestelt alvast mooi weer?

Hoe ging je wedstrijd Bar?

Wedstrijd ging echt super lekker, ze was superfijn aan mn been en geen grote fouten gemaakt. Toen ik de kantine in kwam kreeg ik allemaal complimentjes dat shaar zo fijn liep en dat ik supernetjes had gereden. Was zelf ook super tevreden en trots! Maarja, toen kreeg ik dus mn punten... Had 2x 196 punten, kortom gewoon 7 punten te weinig voor een winstpunt! Iedereen stond echt perplex... en ik was zo kwaad! Serieus, normaal gesproken ben ik het wel eens met de jury en vind ik het heus niet erg dat ik geen winst had, maar nu had ik zo lekker gereden....
Ben naar de auto gelopen en moest gewoon keihard janken, vond het gewoon zo oneerlijk! Stomme K*T jury, bij haar ga ik echt serieus nooit meer starten. Het is me wel duidelijk geworden dat ze niets met haflingers heeft...

Vandaag lekker op buitenrit geweest, lekker uitgewaaid en genoten van mn knappe pony, want ze had zo dr best gedaan!

Euhm willen jullie aub allemaal even je adres naar mij pb-en want dan krijgen jullie een verhuiskaart :)!

Kunnen jullie trouwens vrijdag 6 februari :Y) mn huis komen bekijken?

Wow Thirz, t rijden ziet er echt netjes uit zeg! Siep is echt een schatje. Ik ben gisteren naar het asiel geweest om eens rond te neuzen voor een kat voor mij :), heb n paar leuke gezien, dus nu moetik frans even meeslepen en eens kijken wat hij ervan vind!
Laatst bijgewerkt door Barbara_ op 25-01-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 21:13

Knappe Nous! :oo Ze loopt echt leuk Thirz *D Ja.. nu kom je er dus niet meer onderuit; jij rijdt een dressuurproef op de Staldag! Neee, geen gemaar, je moet! ~~}>
:Y) hihi, moet zeggen dat ik dat dus serieus wel een idee vind hoor Thirz :D
En Siepie! :):) Echt een lieve mooie foto Thirz! Leuk gedaan! +:)+

Ah nee Bar :\ Das dan zo zuur! Jij lekker gereden, in de kantine een hoop mensen complimentjes (dan zou je zeggen dat t er net zo lekker uitzag als t voelde) en dan toch die punten.. Logisch dat dat een flinke domper is :(:) Volgende keer heb je hopenlijk een jury die wel kijkt naar de kwaliteit van de proef ipv naar de maat en t ras van de pony die de proef uitvoert. Ben dan wel benieuwd hoe ze dat dan op je staatje verwerkt. Staan daar dan nog veel opmerkingen bij ofzo?
Op dat moment waarschijnlijk niet, maar je krijgt de neiging om daarna nog eens heel lieflijk tips te gaan vragen bij die jury: goh wat ging er dan precies verkeerd? Wat miste ik daar? Als ik jou dan zo hoor zou ze dan toch dingen moeten gaan verzinnen? Of iig onderdelen scherper aanrekenen toch?
Wanneer is je volgende wedstrijd?

Ik kan 6 februari (neem aan dat je die bedoelt?) wel hoor Bar :j
Hihi en suc6 met Frans meeslepen ;)