3 films is echt een enorm lange tijd zitten zonder in slaap te vallen zeg! Wel leuk dat ze zo van het strand hebben genoten, grappig dat je bij ons nog jaren terug in de tijd kunt haha!
14 februari staat gelukkig al lange tijd in mijn agenda genoteerd: ik heb 's middags en 's avonds gereserveerd
Heb er zin in! Balen Cis, je OV kwijt! Hoeveel pech kun je hebben op 1 dag met ook zo'n lompe brievenbus actie! Ik duim wel voor je sollicitatie: lijkt wel op je werk in Chester, of niet? Kims, je hebt het echt veel te druk joh, let je wel een beetje op jezelf?!
Weer is zeker dramatisch; lekker nat thuis gekomen Thirz? Ik heb mijn snorkel ook al klaarliggen voor straks na het werk, bah! Arme paardjes!
Of ben je m ergens buitenhuis kwijt geraakt? En dan nog de brievenbus; geen idee van evt daders? Ik duim ook voor je sollicitatie! En kunnen we van jullie beide nog een wish-list krijgen?
Graag met veel uitzoek hihi!
Want die toffe types moeten we toch echt een keer zoeken
Wat een baggerweer! Heb Nous naar binnen gehaald en dr maar een dag vrij gegeven. Ging maar staart wassen en nog wat grondwerk in de stal doen. Dus Cis; denk dat ze me wel lief vond vandaag; zonder hard werken je slobber verdienen

)
Gelukkig in de droge stal ook nog genoeg te doen
Ga ik alvast wat toffe types spotten en uitnodigen voor volgende week Thirz
not!
Housewarming, party Cis en Kim 
moet dan hele dag op cursus... Ben dan s avonds rond half 8 thuis en de dag erna moet ik weer om half 8 weg om weer naar cursus te gaan...
Misschien kan ik dan de 7e weer eens met jou mee Mariek? Moet nog even kijken of mn ouders dan thuis zijn of naar Brabant gaan, maar anders zou dat wel kunnen wat mij betreft? 

Ze loopt echt leuk Thirz
Volgende keer heb je hopenlijk een jury die wel kijkt naar de kwaliteit van de proef ipv naar de maat en t ras van de pony die de proef uitvoert. Ben dan wel benieuwd hoe ze dat dan op je staatje verwerkt. Staan daar dan nog veel opmerkingen bij ofzo?