Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:01

jeetje ik heb het even gelezen en wat is dat erg zeg, de tranen sprongen in mijn ogen . zo heb je een gezond kind en ineens
van het een of ander moment is je kind dood en doodziek. pffff kan me niet voorstellen wat dat met je kan doen. Gelukkig leeft ze nog wel maar de vraag is alleen hoe ze eruit komt. echt te erg voor woorden, zo'n onschuldig kindje

Sily

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:03

Ik geloof dat ze nog steeds in het stadium van kan nog overlijden is....stond in haar laatste bericht tenminste.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:03

Je bloedvaten raken door de bacterie aangetast en je vergiftigt eigenlijk. Je krijgt vele kleine bloedingen inwendig en vlak onder de huid. Daardoor zie je eerst rode vlekjes en even later allemaal grote blauw-zwarte plekken. Het bloed komt dus niet meer waar het wezen moet. Er kunnen lichaamsdelen afsterven, dat begint bij tenen en vingers en dan de ledematen...dat alles kan in een zeer snel tempo gaan. Kleine kinderen kunnen in een paar uur sterven. Dit kindje zal er gehandicapt uitkomen, als het blijft leven. Zeer verdrietig allemaal.
Een collega van mij heeft 7 jaar geleden een klein kindje aan nekkramp verloren, heel droevig..

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:05

Jet dat klinkt allemaal echt heftig, denk dat je dan gillend gek wordt.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 06:06

Mogguh allemaal, zo het is zowaar droog buiten!!!! Jammer dat de paardjes niet op het land kunnen, maar het weer hier in NL is gewoon niet te voorspellen. Hoop dat het de hele dag zo blijft en dat het land een beetje kan drogen. Ik ga fijn werken en vanavond lekker voetbal kijken!!! Iedereen een fijne dag.............

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 08:59

Zooo weer lekker druk op't topic, moest gisteravond al 4 pagina's bijlezen

Marion, beterschap . Ik weet niet of je meeleest, maar als ik je een keer moet komen halen dan moet je het maar ff laten weten hoor

Bianc, jij ook beterschap, balen dat de operatie zo is tegengevallen en dat je veel pijn hebt! Ik hoop dat jij je ook weer snel beter voelt

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 11:07

Het lukt me niet om alles bij te lezen maar voor iedereen die ziek is BETERSCHAP!!!!!!!!!

Wat een naar verhaal zeg over dat kindje! Maar ik weet dat zoiets razend snel kan gaan!! 'Wij zien regelmatig een andere variant hersenvliesontsteking op de afdeling maar die kunnen ook veel schade geven! Het is vreselijk als je zotes moet doormaken als ouder!

Fijn dat het droog is buiten!! Hopen dat het zo blijft!!
Groetjes en tot morgen!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:22

goldflower schreef:
Nou ben eerlijk gezegd wel blij (nie dat t stinkmodder weer is ) dat ze binnen blijven want vanmiddag waren de meeste doorweekt .
Gold stond na t rijden helemaal te beven dus Tahnee had haar lkkr binnen gezet ff droog gewreven en zweetdekentje om gedaan en luikie dicht en ze vond t helemaal nie erg volgens mij
Maar goed het zou zondag droog worden dus hopen dat t ook zoo blijft

Hee John gaat de BBQ morgen nog door

En Madelon ik reed weg en toen zag ik dat er nog een heel zielig wit (nou ja zwart ondertussen) paard alleen in de wei staan ,maar ik wist nie of die er nog uitgehaald werd of wat er mee moest,dus ik heb hem laten staan ,,vond t wel zielig maar ja ik wist ook nie beter
Ik zag wel dat hij het nie leuk vond iig ,maar dacht miss komen de shetjes zoo terug ,of dat die van die andere 2 paarden hem er nog uit ging halen ofzo dus solly

Maar iig staan ze nu lkkr droog op stal en hopen dat ze gauw in een lkkr weertje naar buiten kunnen

natas als ik het bovenstaande lees hoe koud gold het had na het rijden, vind ik het jammer dat je heli dan hebt laten staan, of niet even naar john hebt gebeld wat de bedoeling was met hem.
De opmerking: " ik wist ook nie beter" vind ik niet terecht
Zelf ben je helemaal in paniek als ik de berichten terug lees of gold haar deurtje wel dicht is en een paard van een ander laat je gewoon alleen in de zeik regen staan waarvan je op een afstand kan zien dat hij het niet leuk vindt.
Jammer! Ik laat gold ook niet staan s'morgens omdat ik niet weet wat de bedoeling is.

Ik weet ook niet waarom je deze mededeling aan mij doet want toen ik het vanacht las toen ik thuis was vond ik het zwaar klote!!
Draai de rollen eens om als ik dat naar jou toe schrijf dat gold het niet leuk vond in haar eentje in het land zeik nat was maar dat ik haar toch maar heb laten staan omdat ik niet zou weten wat ik er mee moet! zou je volgens mij ook niet leuk vinden.
Nou van mijn kant dus ook niet. Jammer maar volgende keer beter neem ik aan

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:32

Ik heb voor maandagavond nog een lesplekje vrij (om 18.30) is er iemand die wil??

Madelon, ik snap jouw reactie helemaal.

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:08

tis me gelukt joepiejjjjjjjjjjj ik kan nu ook hier kletsen anous hartstikke bedankt voor je uitleg :D

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:10

pumbaa_nr_1 schreef:
tis me gelukt joepiejjjjjjjjjjj ik kan nu ook hier kletsen anous hartstikke bedankt voor je uitleg :D

hèhè eindelijk
Welkom op ons roddeltopic

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:37

dankje dankje :Y

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:48

tessa..welkom hoor ik zit er ook nog niet zo lang heb me gek gebokt om hier tekomen.

Gezellie hoor!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:52

ja ik ook en ik snapte het nog steeds niet

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:03

jij hebt al een foto bij je naam, zover ben ik nog niet zo niet weten hoe

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:06

HE John...ALS JE HAAR MAAR GOED ZIT HE!!

leuk he melissa's scheerboutique aan huis!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:08

Bianc ik zie dat je online bent...Hoe gaat het nu met je???

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:12

madelon31 schreef:
jij hebt al een foto bij je naam, zover ben ik nog niet zo niet weten hoe

heb ik niet zelf gedaan maar een vriendin van mij doet dox ook soms ze komt morgen mischien mee ze is NuggT @ bokt

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:13

ja bianca alles goed?? ik zag jacq net bij haar werk

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:15

is iets beter de pijn woord minder denk dat ik maandag ff naar stal wandel bedankt iedereen en zal er gauw weer zijn voor de koffie s,morgens sil en marion welkom bij de gips club

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:18

het typen gaat niet zo snel als je 2 armen in het gips heb whaaaaa

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:19

het typen gaat niet zo snel als je 2 armen in het gips heb whaaaaa heb fel groen links en krijg volgende week nieuw gips rechts misschien orange

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:20

whaha gave kleuren

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:26

hoop dat het lukt maandag ken me niet echt aan kleden zo krijg broek niet aan en de rest is ook moelijk maar ga proberen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:28

Hahahahaha heyyy Bianc, hoorde dat je helemaal van de wereld was.
Wou je vanavond bellen om te vragen of je weer wat bij was maar blijkbaar dus wel.
Gezellig dat je er maandag maybe weer bent, als je een lift nodig hebt moet je even gillen he?
O en je mag natuurlijk geen paardjes buiten zetten met die gipshandjes van je he, dat je het alvast even weet, we binden je vast hoor

Tsja eerlijk is eerlijk, ik lol ook altijd vrolijk mee....maar kan me voorstellen dat als je altijd klaarstaat voor andermans paardjes en dan zo'n bericht leest je even niet blij bent

Madelon en ik hebben wel mijn paardjes gepest, we hebben ze met de regen in de paddock gezet en toen samen hard geroepen dat wij lekker binnen koffie gingen drinken
En kijken dat ze deden joh
Met binnenhalen ging Par heel hard hinniken

Ik ga maandag denk weer wat balen vlas halen, kan er niet veel meenemen maar als er nog iemand 1 baal nodig heeft schreeuw dan even, zijn 6 euri's.

O en nu zit ik hier, gedouchet, gegeten en ready to go, ligt er 1 uitgeteld op de bank al een half uur ja ik ga me omkleden te roepen.
Recht van klagen heeft hij hierbij verspeeld