kanonne Nan ... maatje 170 en dan zeg je dat ik dun word de laatste tijd.... @ kiek 17!!! alleen voor wiskunde.... ik heb maar een stuk of 7 boeken voor het hele jaar whahah wat een giller... maar ja ik zit ook nog maar 2 dagen op school
Zo! Ik ben weer terug na een weekje leiding! Ik ben kapot, gebroken, smacht naar een heet bad, maar het was GE-WEL-DIG!!! Leuke kinderen, gezellige groep, gezellige leiding , fijne ritten en niet echt ongelukken ofzo, prima! Het leiden is me ook prima bevallen, ik heb echt onwijs veel nieuwe dingen geleerd en ben weer een stapje dichterbij om mijn spinnenfobie te overwinnen . Kortom: volgend jaar weer!
Er zijn door de kampkinderen behoorlijk wat foto's gemaakt, die zal ik als ik de kans krijg even posten. Op zaterdag ben ik ook nog een rit gaan maken, toen heb ik mijn eigen camera mee genomen. Hester heeft foto's gemaakt (en ik ook van Hester), die komen vast binnenkort op m'n site!
whahah heb vandaag alles gehoort van Marloes... whahah ook over een of andere Lotte die ons kent Nan... jouw mag ze niet zo of zo iets... whahah ging net me paard in het land doen en me ouders wachten met de auto maar er stonden ook al 3 autos achter dus ik denk ff terug rennen naar de auto... stap ik persies op het randje weg/berm.... ga dus f*cking hart door me enkel nu is hij weer dik .... dacht ik eindelijk dat me enkel weer goed was krijg ik dit weer....
Dan ben je niet de enige met een dikke enkel Martina Ik heb eigenwijs gewoon de hele week gewerkt met m'n enkel en dat vind ie niet zo leuk, hij is nu nogal dik.. (nog dikker als ie was op kamp )
dank jullie allemaal voor de beterschap... gister lekker met me ijs pac gelopen.... gaat nu wel wat beter... ben veel aan het wandelen zodat hij inieder geval niet stijf word... ik ga ff uitzoeken wanneer ik naar school moet ken het nergens vinden... heb namelijk 6 brieven gehad van school en elke brief zegt iets anders heb zelfs een brief gehad van vorig jaar whahah.... Nan waar heb jij het gevonden...? net me zusje naar school gebracht ze had er weer erge zin in... al die leraresse naar me toe komen... HEE MARTINA wat leuk dat je er weer bent ( is me oude basisschool namelijk ) whahah schaamde me dood