Ik vanavond weer een date haha nee, is 1 van mn goede vrienden (jongen) 5 huisjes verderop hihi Ben er al over de vloer sinds dinsdag haha. Gister daar gegeten, vanaaf weer hahaha
Spannen Britt & Andrea
Britt_Sisi
Geplaatst: 22-03-13 17:43
_Patriciaa schreef:
Spannend britt !! Echt snel gaat het ^^ Dusseee binnenkort naar fp met jou als chauffeur ;p?
Jaaa in de zomer kan ik er gewoon heen rijden in ons weekje! kunnen we mijn panda mee heeft jou mama ook gewoon een auto hihihi
Vandaag weer gereden Iemand haalde met een zwaai een deken van een paard af net toen ik er langs galoppeerde dus paard sprong naar rechts ik naar links dus belande op de grond kan er nu om lachen was vast dom gezicht haha Normaal is het een bomproof paard en nu dit lol Ach was al 2 jaar geleden dat ik eraf was gevallen dus werd wel weer tijd Niks gebroken en of gekneusd alleen wat last van de knie en morgen vast spierpijn
Zooo mijn hemel, mijn les op Cicero ging zoooo lekker!! Echt mijn beste les op hem tot nu toe! Kon hem voor de eerste keer nu in galop ook aardig bij elkaar rijden en hem in draf wat korter instellen, heeeerlijk!! Ben zelf wel echt gesloopt van dat harde werken!
Mooi dat je les goed ging linn Oeh gelukkig heb je je niet bezeerd Andrea! Ach af en toe vallen en er niets aan over houden is soms ook niet verkeerd. Dan word je toch wat minder bang voot het vallen. (oke kan natuurlijk ook andersom uitpakken maar als je er om kan lachen zal het wel goed zijn :p)