Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:07

Kirsten_D schreef:
jiskaringo schreef:
haha, het is echte shet volgensmij :P de prijzen voor merrie's liggen (overal ) rond de 100 a 150 euro. hengstjes 50 a 100 euro !

:roll: eigenlijk erg deze prijzen(bedoel het niet naar je opa, maar in het algemeen..)
Menige winterjas is nog duurder.. :x

Mijn winterjas was ook iets van 200 :+ .
Maarja KWPN veulen zag ik ook op marktplaats: 250 euro.
Vind ik ook geen geld :p .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:13

* Meliss: Dat is zeker gaaf zeg, leuke pony ook! Dat geschoren staat altijd zo nice. Netjes en verzorgd :D . Charity scheerde die mini's na de winter. Dus in de zomerperiode. Zagen ze er ook zo leuk uit :) !

* Emma: Leuk zeg eindelijk wat gevonden! Ik hoop dat je er lang van mag genieten.

Smee__

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:34

Ooohhhh leukkk ik mag bij de buurvrouw oppassen. *\o/* Hihi die kindjes zijn zo schattig. <3

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:18

Goede avond,
Ben vanaaf naar stal geweest in plaats van gisteren. Had Azzie eerst even een poetsbeurt gegeven en we zijn toen naar buiten gegaan.
Heerlijk 40 minuten buiten gewandeld met Azzie. Lekker zonder dekentje want het was helemaal niet koud. Ze genoot er duidelijk was, is echt leuk om te zien.

Gina, Leuk dat je woensdag op Patty zat en dat er een paar nette rondjes bij zaten. Maar je rijd dus in de springles?

Maar als je een keer naar buiten wilt moet je dat zeggen hoor! Wil gerust een buitenritje maken met jou op Ramiro en ik op Sky of Az!

Nadine, Mooi dat je les zo lekker ging meis! Leuk dat je juffie ook nog even op je paard ging! Altijd leuk om het eens van de andere kant te bekijken.
Vind dat je reeel aan het denken bent dat je waarschijnlijk niet verder gaat dan de M1. Hoe oud is ze nu eigenlijk? :o

Esmee, Die foto's die ik plaatste van die Welsh pony is idd Roos. Zo'n leuk ding vind ik dat :D

xDeena_, Als ik jou was zou ik gewoon eens een proeflesje doen op de manege. Er zijn best veel mensen van AHC naar RSVA gekomen'.
Morgen gaat een oud klas genootje van mij die nu op Lies Beuker rijd bij mij in de les rijden voor een proefles. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Maar ze werd helemaal enthausiast, omdat onze manege zomers elke dag op buitenrit gaan en dat vind zij helemaal geweldig.

Waar staat jou verzorgpony Daiske eigenlijk? Anja en Bambi ken ik wel en ik weet ook waar die staan. Maar Daiske niet :P

Noortje, Nogmaals gefeliciteerd met je winstpuntje! En wat een super leuk commentaar heb je gereden van de jury, altijd leuk om te horen :D

En mooi dat het rijden zo lekker ging vandaag en dat jullie rustig aan hebben gedaan. Was hij ook lekker relax in plaats van zo te stieren? :P

Emma, Super leuk dat je een bijrijdpaard hebt gevonden! En ook nog eens super dicht bij jou huis en gezellig bij Elja en Jane.
Volgens mij heeft Claudia haar ook nog gereden, waarom die nou gestopt is geen idee. Maar ben heel erg blij voor je :D
Hoe ben je in contact gekomen met Kees? Of heb je het gewoon via via gehoord etc? :P

Channah, Heel veel succes morgen in de kliniek met Nahla! We zijn denk ik allemaal erg benieuwd hoe het met haar been gaat!

Manon, Ik blijf het gewoon heel gaaf vinden als shetjes zijn geschoren! Dan zijn ze gewoon zo veel chiquer! Maar ook de teddy shetlanders zijn schattig :P

En sommige shetjes zijn echt goedkoop! Denk dat je daarvan moet profiteren! Zodat je het geld kunt gebruiken voor de aanschaf van andere dingen.
Zelf zou ik persoonlijk ook een karretje aanschaffen zodat je lekker kunt gaan mennen met je pony! Toch weer iets extra's wat je kunt gaan doen met je pony!

Zo ik heb weer een flinke bijlees actie gedaan!
Laatst bijgewerkt door Astor op 09-01-12 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:20

Hahah go Melissa! *\o/* Die Roos is echt een schatje. <3 Maar Welshjes vind ik sowieso heel leuk haha. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:22

Wow melissa, wat een post

ik rij nu om half zeven, das springen en dressuur :) lijkt me gezellig om een keer samen naar buiten te gaan!! Welje dagen doe jij Azra??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:22

Ohja Manon, misschien kun je wel even bij Evalien gaan kijken voor een Shetlander! Ik denk dat die ook niet gek veel vragen er voor.
En hun hebben ook wel echt gave shetjes hoor! Als je ze scheert komt er helemaal een mooie kleur onder vandaan.
En ik zou die beesies daar echt wel een fijn tehuis willen bieden. Ik ga later ook zeker wel een shetlandertje nemen :p

Gina, Okee okee, nou wel leuk die afwisseling. De ene week dressuur en de andere week springen.
Ik doe Azra op de donderdag en de zondag. Op de zondag komt het beste uit maar dan rijd Eva altijd op Ramiro toch?
Laatst bijgewerkt door Astor op 09-01-12 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:23

Jep welshjes zijn erg leuk^^

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:26

Hihi, ik reed op AHC altijd op Maud en dat is ook een Welshje <3

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:27

Astor Jaa, ik ga idd binnenkort maar een proeflesje nemen. Daiske staat bij spanningsveld, weet niet zo goed hoe ik t uit moet leggen. Sabinee_ haar verzorgpaard staat zo'n beetje naast dais.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:30

Melis, ik kreeg ineens toch een reactie op mijn marktplaats advertentie! En dat terwijl die er al zo lang staat haha.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:36

Ik ga woensdag gezellig mee met Gina naar de manege. :):) Kan ik Lancie weer knuffelen. <3

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:40

xDeena_ Leuk dat je binnenkort een proefles gaat nemen op onze manege. Ik rijd er al 10 jaar en nog steeds met veel plezier.
Soms heb je mindere tijden maar dat heb je overal wel. En dan komt het altijd wel weer goed :P
Ik weet wel waar spanningsveld is hoor :P Is alsnog dicht in de buurt van Bambi en Olga!

Emnma, Helemaal super! Als je tegen die tijd nog een keer op de foto wilt met je nieuwe troef.
Moet je het mij maar laten weten :D Ben nog op zoek naar portfolio modellen :D

Esmee, Gezellig hoor dat je woensdag samen naar de manege gaat. Toch leuk om de paardjes weer ff te zien!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:41

Melis, jij weet sowieso volgens mij wel ELKE stal, weide, of paddock uit je hoofd hihi :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:42

Melis, graag zelfs! Moet haar eerst wel oppakken maar als dat eenmaal lukt en het gaat allemaal zoals ik hoop zou ik echt heel graag foto's willen! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:44

wat zijn je eisen voor portfolio modellen???

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:53

Sabinee__ schreef:
Melis, jij weet sowieso volgens mij wel ELKE stal, weide, of paddock uit je hoofd hihi :D .

Ja echt erg maar het is wel zo :o Ik ken ook echt zoveel mensen en hun paarden. Komt door vroeger, hield alles in de gaten.
Nu nog steeds hoor maar veel minder, alleen ik weet nog wel een hoop :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:54

Afbeelding

I like :))

Sabinee__

Astor schreef:
Sabinee__ schreef:

Ja echt erg maar het is wel zo :o Ik ken ook echt zoveel mensen en hun paarden. Komt door vroeger, hield alles in de gaten.
Nu nog steeds hoor maar veel minder, alleen ik weet nog wel een hoop :P

Hahaha ja, iemand hoeft maar een naam te noemen en je weet het over het algemeen :))

Gianti

wat schattig!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:20

Ik kom zulke leuke foto's en filmpjes tegen van de stage van Manon en mij in Drenthe. Die tijden waren echt zo leuk!
En elke dag wandelen daar met de shetlanders en foto's maken en ze lekker beweging en aandacht geven!

Manon die na lange tijd niet te hebben paard gereden weer op de frisse Welsh Cob Nina mocht rijden. :')

Deze eigenwijze hengst Indian die aardig wat trucjes beheerst!

Wat hebben we die dag genoten! Dit bedrijf fokte ook Cavalier King Charles hondjes!
Wij namen ze vaak mee uit wandelen, en daar genoten ze echt van.

En nogmaals de eigenwijze Indian die ook graag over je heen loopt. Haha dat ging net goed :')
Nou die kleine was echt een draak en echt mega sterk maar had neit verwacht dat die me zo om ver ging trekken :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:24

super leuk!!

ugh wat zou ik graag ook iets van een stage willen doen :+ lijkt me zo leuk en echt heel intressant

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:24

Vooral super veel lol gehad en leuke foto's gemaakt!

Coco Nina. :+:
Afbeelding

Afbeelding

Dit was echt zo'n lief dier. Knappe Woody :+:
Afbeelding

De 3 of 4 jarige hengst Ganador!
Afbeelding

& de lieve hengst Alvino waar ik graag op reed!
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:26

Wat super leuk zeg!! ik ben jaloers, wat zou ik ook graag een keer zo iets willen meemaken/doen

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:28

Ah knappe PRE's :+: En die Woody is echt leuk! Ik ga in maart stage lopen, waarschijnlijk bij AHC. :)