lovestimba schreef:jeej , evil vera wel op bokt maar nii op msn gewoon zomaar Hahhaa ik ben niet evil
neee why moest je dan van msn en zit je vrolijk te reageren op bokt oehh je komt weer online weetje het lijkt net of ik tegen mijn vriendje praat
lovestimba schreef:neee why moest je dan van msn en zit je vrolijk te reageren op bokt oehh je komt weer online weetje het lijkt net of ik tegen mijn vriendje praat haha nee ik ging achter de computer weg en toen er weer achter en kwam ik als eerste op bokt snappie
Wat was je doen?(of was je niet iets doen)en hoe heet je etc, ik ben je vergeten, weet alleen je boktnaam nog en dat je er ooit was
lovestimba schreef:Boktkamer 1 :CarolineMarieke 10BMarloesPetra Tufke/ StephanieFleur 10AMontanaQuincyIlonkaBoktkamer 2:Elise 10BMichelleDewi 10BLaura 10BVera 10BBabet 10BJacquelien
hahaa, klopt ben een poosje niet online geweest XDMaar ik ben Sanne En opzich als er nog ruimte is in een kamer, graag!
Kamer 2 is nog het leegste, kamer 1 kan ook nog maar als daar dan nog persé iemand bij wil kan dat niet meer, wil je kamer 2?
Ik heb me opgegeven voor A maar waarschijnlijk word het B omdat ik naar de paarden ga overstappenhet maakt mij niet echt uit op welke kamer ik kom, wat het beste uitkomt
Faya__ schreef:Boktkamer 1 :Caroline 10BMarieke 10BMarloesPetra Tufke/ StephanieFleur 10AMontanaQuincyIlonkaBoktkamer 2:Elise 10BMichelleDewi 10BLaura 10BVera 10BBabet 10BJacquelienSanne 10A/10B