Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:voor iedereen die wil komen kijkenbij de carrousel:
RV de Commandeurs, Tolweg 21 te Heemskerk.
Vanaf A9 Heemskerk- rotonde rechtdoor(richting heemskerk, eerste stoplicht links, RV de Commandeurs ligt dan aan de linkerhand naast kasteel Assumburg. Parkeren is het makkelijkste door tot de volgende verkeerslichten door te rijden, links en dan bij de sportvelden links de parkeerplaats op.
(het parkeer terrein bij De RV is erg klein en zal vol trailers staan)
winnitou schreef:hoi Beppie, hoe is het met je beestenboel, groeien ze goed.
ga je binnenkort even bellen
smuidra schreef:Was ik ook steeds van plan......Ik zat weer in een zware dip...heb weer een hoop bagger
over me heen gehad..dit keer van m'n kleindochter. Het houdt niet op.
Moet eerst nog met m'n hondjes naar een hondendag (maak er een hondenochtend van), maar als ik even kan kom ik kijken.
Toch zou het wel kicken zijn als dat zou kunnen!
Shenavallie schreef:Na weken afzonderlijk gereden te hebben, hebben we vanmiddag voor het eerst met Maisie en Eva samen gemend. Het ging voortreffelijk! Er wordt al gespeculeerd om van die twee een span te maken, maar dan zal Maisie toch echt wat voorwaartser moeten gaan lopen!Toch zou het wel kicken zijn als dat zou kunnen!

winnitou schreef:voor iedereen die wil komen kijkenbij de carrousel:
Vanaf A9 Heemskerk- rotonde rechtdoor(richting heemskerk, eerste stoplicht links, RV de Commandeurs ligt dan aan de linkerhand naast kasteel Assumburg. Parkeren is het makkelijkste door tot de volgende verkeerslichten door te rijden, links en dan bij de sportvelden links de parkeerplaats op.

xan schreef:Vandaag heeft No toch maar weer nwe schoenen gekregen.
Hij liep nu 2 dagen niet echt lekker. Ook niet kreupel, maar wel een beetje op eieren.
En als hij zo de carroussel wedstrijd in moest, vond ik niet helemaal eerlijk tegenover
hem, dus heb besloten dat hij toch nog maar ijzers onder kreeg.
Kan ik zelf ook nog even flink doortrainen voor de volgende wedstrijden, en als hij dan met
de vakantie het land opgaat, gaan ze er echt af, en kan hij rustig wennen om op blote
voeten te lopen.

mntj schreef:hoe liep nono vandaag. alweer beter???
ATE schreef:Shenavallie schreef:Na weken afzonderlijk gereden te hebben, hebben we vanmiddag voor het eerst met Maisie en Eva samen gemend. Het ging voortreffelijk! Er wordt al gespeculeerd om van die twee een span te maken, maar dan zal Maisie toch echt wat voorwaartser moeten gaan lopen!Toch zou het wel kicken zijn als dat zou kunnen!
ooh dan moet je haar ff lief toe spreken

xan schreef:winnitou schreef:voor iedereen die wil komen kijkenbij de carrousel:
Moet je niet vanaf de snelweg de rotonde 1kwart nemen ????
En vanaf assendelft rotonde rechtdoor ????
xan schreef:Hi Winn, zin in zondag ????
Elke nacht heb ik de telefoon bij mijn bed liggen, voor het geval dat, maar dit keer had ik hem per ongeluk beneden laten liggen
. En prompt werd ik vanmorgen om een uur of half 6 gebeld dat het veulen er naast liep, terwijl ik hem dus niet heb horen over gaan, ha ha!