De vier hoeven aan de macht, in alweer deel 8!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LieZ_Horses

Re: De vier hoeven aan de macht, in alweer deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:41

Haha inderdaad!

Hoe is het met iedereen? :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 20:30

Ook hallo!

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:06

Hallo :wave:

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:06

:wave:

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:11

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:37

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:18

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:52

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:55

Hahaha wat een mooi begin!! :P

Hoe gaat het met iedereen en met rijden enzo??
Verhalen :D

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:05

Dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Marloes op 06-10-12 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 22:08

Zal ik dan maar beginnen? :) Ik mag eindelijk weer wat rijden. Zit er nu zo'n 3 keer per week een half uurtje op en dat gaat super! Niet zo soepel als tijdens het trainingsweekend (waar ik gevallen ben) maar we gaan de goede kant op.
10 oktober mag ik eindelijk naar de revalidatie arts, dus ik hoop dat hij iets heeft waar ik verder mee kan. Jammergenoeg moet ik door al dit 'gedoe' wel een lesdag missen bij Emiel waar ik ontzettend van baal, maar niks aan te doen..

Hoe gaan de wedstrijden Ashley? Zijn jullie op zoek naar een opvolger voor Bentley in de vierspan (en misschien wel voor jou) of is het even goed zo?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:16

Marloes, zijn je klachten dan allemaal door de hersen schudding of heb je nog meer eraan over gehouden dan? Wel vervelend zeg!

Lisa, hoi! En mis je je zus? Volgens mij heeft ze het wel naar haar zin of niet? Ik lees vaak haar verhalen, leuk hoor! Vind het ook heel dapper van haar om in een land te verblijven waar je de taal niet van kent.
Hoe is het met Jimmy? En rijd je nu ook een ander paard bij? Ik zie nog wel eens op fb andere foto's langskomen.

Ik heb weer een hernia, dus rijd al een tijdje niet meer en kan dit voorlopig ook niet. Balen. Maar gelukkig hebben we lieve mensen op stal die Ziack ook graag willen rijden, dus zij helpen Irene hiermee.
En als ik me fit genoeg voel kom ik paar keer per week even een knuffel brengen en een bakje koffie drinken :)
Ik ben van de week wel weer aan het werk gegaan, maar wel onder voorbehoud dat als het niet gaat, ik weer naar huis kan. Gelukkig kan ik zittend werk doen en zo hou ik het wel aardig vol.

Zo, dat was mij opdate weer :D

Next!! :P

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:30

Ik dan maar? Haha.
Gipsy heeft momenteel een bacterie waar hij lelijke plekken van krijgt. Gisteren helemaal gewassen met betadinescrub op advies van de dierenarts. Nu hopen dat dat afdoende helpt.
Met 1 van mijn menpaarden gaat het niet goed, staat op 3 benen. Daar wordt maandag Utrecht voor gebeld.
Verder gaat alles prima. :)

Jo, wat ontzettend balen van je hernia, las het al op fb. Kunnen ze nog opereren?

Marloes, ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:55

Nee, ze kunnen helemaal niets voor mij doen Roos.

Wat vervelend van de paarden! Men je nu ook vaak? (als paard natuurlijk goed is)

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:59

Jo, voor zover ik weet zijn ze wel allemaal van de hersenschudding. Maar ze gaan woensdag ook bloedprikken en een scan maken om andere dingen uit te sluiten.
Je was doorverwezen naar een kliniek waar ze nieuwe behandelingen hebben, toch? Ben je daar al geweest?
Roos, hopen dat Gipsy snel weer beter gaat! Wel ontzettend gaaf dat je paarden hebt waarmee je kan gaan mennen!

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:04

Jolanda: he jakkie, sterkte!! Wel fijn dat je wat kan werken, veel thuis zitten is ook niks.

Marloes: pf, wat ontzettend balen dat je nog steeds zo'n last hebt van die val. Hopelijk knap je gauw op en komt er niks ernstigs uit de scan en het bloedprikken!

Cas wordt op het moment weer volop gereden wat erg goed gaat! Niet door mezelf, zodra ik erop stap gaat 'ie weer idioot doen.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:13

Hallo allemaal, :wave:

Lang geleden zeg!

Wat vervelend van je hernia Jolanda! Dat is niet niks.. Hopelijk wordt dat snel wat minder!

Marloes, heb je er nog steeds zoveel last van? Wat irritant!! Je had wel lekker een buitenritje gereden vrijdag of niet?

Ik rijd nu een paard op stal Klein Heiligenberg!
Een heel leuk springpaard maar helaas is een paar weken geleden Kissing Spines bij hem ontdekt,
we mogen nog wel gewoon rijden maar alleen lang laag, verder wel een schat van een paard!
Ze gaat nu een nieuw plekje voor hem zoeken en komt er waarschijnlijk een nieuw springpaard!
Wel jammer natuurlijk!

Leuk om weer wat verhalen van iedereen te lezen!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:34

Marloes, ik was inderdaad doorverwezen, maar er is gewoon niets aan te doen ;)

Wat vervelend bij jou zeg!!

Sabrine, heeft je zus dit ook met Cas of alleen jij? Bouw je misschienzelf zoveel spanning op dan? Moet vast niet leuk zijn om iedereen erop te zien kunnen rijden en jij kan niet :(:)

Suzanne, leuk dat je weer iets te rijden heb. Blijft ook verslaven dat paardrijden he? :P

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 11:14

Suzanne: jeetje wat een pech voor de eigenaar van je bijrijpaard, dit paard had ze ook nog niet lang toch?

Jolanda: dat is inderdaad ontzettend moeilijk. Jorinda kan er ook best fijn mee rijden, maar degene die er nu vooral mee rijdt kan er helemaal fijn mee rijden. Zij springt ook met hem en gaat lekker naar buiten. Ach, ik ga er over een poosje wel weer een keer op en dan zien we wel verder.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 11:56

Jolanda, haha ja eigenlijk wel! Ik wilde eerst eigenlijk stoppen steeds, maar blijf toch steeds weer doorgaan!!

Sabrine, nee klopt, eerst Reeza, maar die ging toen weg, en deze heeft ze sinds April ofzo geloof ik! Dus echt helemaal niet lang.. Dus dat is wel heel vervelend voor dr!
Wie rijd Cas nu?

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:36

Wat een domper voor haar zeg! Je hebt overigens pb :)

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:36

Jimmy staat inmiddels bijna 3 weken stil helaas. Was z'n hoefijzer verloren en is daardoor aardig kort gekapt. Toen 2 dagen stil laten staan en toen weer opgepakt maar hij liep totaal niet goed. Dus op advies van de DA en hoefsmid foto's laten maken van de zijkant, daar is helaas niks uitgekomen. Nu wachten tot z'n hoeven lang genoeg zijn en de smid gaat er dan ander beslag onder zetten en als ie dan nog niet goed loopt moeten we foto's van de achterkant laten maken.

En verder heb ik er inderdaad een nieuwe paard bij! Kiara, een zwarte merrie. Heel fijn paard om te rijden!
En rijd zo nu en dan paarden van stalgenoten! Heel leuk, ben echt blij met die stal! :)

Tessa mis ik niet zo eerlijk gezegd haha, maar we hebben natuurlijk zelf ook een uitwisselingsstudent uit Finland in huis voor 11 maanden, die op dinsdagavond op de manege rijd!

@Marloes: Fijn dat je rustig aan weer kunt opbouwen!
@Jolanda: Jeetje zeg!
@Roos: Vervelend van Gipsy en je menpaard zeg! Hopelijk knappen ze snel op!
@Suus: Fijn dat je weer wat om te rijden hebt! :)
@Sabrine: :(:) Hopelijk kun je snel ook weer rustig op Cas rijden! Iniedergeval fijn dat ie weer goed loopt!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:43

Sabrine, vervelend meis :(:) Bevalt het samenwonen? :D
Lisa, jammer van Jimmy! Is hij inmiddels ook alweer geschoren? Lotta en Ziack worden eind deze maand weer kaal *\o/*
Laatst bijgewerkt door josewoos op 07-10-12 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:44

Suzanne1408 schreef:
Leuk om weer wat verhalen van iedereen te lezen!

Vind ik ook!! Moeten we echt vaker doen hoor!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 19:37

Wat leuk om weer van jullie te lezen.
Ik had vandaag mijn laatste wedstrijd. Ging wat rommelig maar toch nog een puntje erbij.
Ik stop omdat ik het wek goed vind zo. Met Tommie was ik echt ergens naar toe aan het werken en dat is met een manegepaard toch heel anders. Hoe leuk ik ze ook vindt. Maar het kost ook allemaal veel geld en ben sinds kort ook weer aan het lessen met Tommie en dan kies ik liever daar voor.