Vorig jaar hadden we geen carrousel volgens mij. Jaar daar voor de donderdagavond acht uur bij de volwassenen in iedergeval. Dus de groep van karin heeft wel een titel te verdedigen
Oke nou ik ben benieuwd, leuk hoor. Al vond ik het vroeger ook wel een beetje zonde van mijn les. Want als je carrousel oefent kan je eigenlijk niet echt meer rijden. Maar het heeft ook wel weer iets leuks.
haha jaa de wisselbeker is alvast ingeleverd bij Ria :p dan kan ik die 16 februari niet meer vergeten
Ik vind carrousel altijd wel leuk.. worden er met de hele les altijd wel flink fanatiek van plus dat ik eigenlijk ook wel vind dat je paard er ook best wel lekker los van kan worden.. omdat je veel figuren rijdt achter elkaar..
goedemorgen! Ik kom even binnenvallen als dat mag... 9 februari worden de Regiokampioenschappen bij jullie gehouden en ik vroeg me af hoe het losrijden dan geregeld is? Ik zie op de site namelijk maar 1 binnenbaan?
Er zijn 2 binnenbanen. een 20 * 40 voor losrijden en een 20* 65 als wedstrijdbaan. Wat leuk dat je mee doet. Ik doe ook mee 9 Februari
Michelle77
Geplaatst: 22-01-14 11:19
lovefi schreef:
Er zijn 2 binnenbanen. een 20 * 40 voor losrijden en een 20* 65 als wedstrijdbaan. Wat leuk dat je mee doet. Ik doe ook mee 9 Februari
Ah fijn te horen! Zag op de site namelijk alleen iets over de groet baan en als daar ook losgereden wordt tegelijk met de proeven ben ik nooit zo dol op
Leuk! Zie dat je ook L1 rijdt, mogen we tegen elkaar
Ja ik zag het net, spannend! Ik moet al als 2e nummer 262, dus niet vergeten eigen nummers mee te nemen. Opzich wel fijn dan kan ik daarna even paard naar huis brengen en later terugkomen voor de prijsuitreiking!
Ja ik vind het ook raar, waarom niet gewoon getallen onder de 100? Haha geeft niet hoor, dit topic is sowieso niet zo heel actief meer. ( Ik sta trouwens ook niet meer op Chardon met mijn paard )
Ik was verbaasd dat ik tegen jou moest, heb toen ooit een keer zitten kijken naar je topic over de trofee van Haaksbergen dus dacht dat je uit die richting kwam haha.
Michelle77
Geplaatst: 27-01-14 17:11
Had jij dan ook met die vraag gereageerd in mijn topic?
edit, ohnee dat was iemand anders
Vind het niet zo gek dat je dacht dat ik uit die regio kom. Niet veel van hier gaan dat hele takke eind rijden voor een concours