What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:05

LIQUITA schreef:
Durf ik het, of durf ik het niet.....hahahaha.

Ach...toemaar dan, valt toch niet veel te zien ;) .

Ikke in mijn Speedy Pool 8-) !!!

Afbeelding

Afbeelding

ziet er erg lekker uit hoor liquita

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:06

jammer nicole volgende keer beter
ook jammer voor rona
beterschap met je rug erna
ben je er door heen gegaan ???
nou hier is niemand dus ga lekker me bed in doei doei

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 05:54

Geweldig,Liquita je zwembad.Lekker groot dat kan ik niet kwijt in de tuin hoor.dan moeten we er over heen om naar de schuur te komen hahhahaha.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 05:56

Ga zo Erna op halen,we gaan naar Basingerhoorn.Selektie wedstrijden zijn daar.We hebben de L2 om te doen.En er schijnt een heuse VIP tent te zijn voor de Jury.Ben benieuwd.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 05:56

Ik mag met mijn swiftje crossen om bij de bak te komen hahahaha of toch maar Mntj`s auto?????

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 05:57

Heb hier beneden nu alles open staan,koelt al aardig af.De rest ligt nog op een oor allemaal.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:34

was na een heftige nacht van regen buien en onweer vanmorgen ff vroeg naar stal gegaan. om 8 uur was ik er al. was heerlijk op het land. ze hebben allemaal heerlijk liggen rollen en zien er niet uit hahahaha. ze waren wel toe aan zo'n regen buitje!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:00

_sandra schreef:
was na een heftige nacht van regen buien en onweer vanmorgen ff vroeg naar stal gegaan. om 8 uur was ik er al. was heerlijk op het land. ze hebben allemaal heerlijk liggen rollen en zien er niet uit hahahaha. ze waren wel toe aan zo'n regen buitje!

lekker hoor al maak ik me altijd betje ongerust met bliksem
maar ik ondhou conny haar woorden maar ze kunnen beter op land staan dan op stal

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 13:09

Ik heb gisteren foto's gemaakt van de wedstrijd. En ze hebben mazzel gehad. Vlak na de laatste barstte de regen en het onweer los.

Helaas komen er nu ook weer wat wolken over. Ik lag lekker op m'n luchtbedje :=

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:49

LIQUITA schreef:
Ik heb gisteren foto's gemaakt van de wedstrijd. En ze hebben mazzel gehad. Vlak na de laatste barstte de regen en het onweer los.

Helaas komen er nu ook weer wat wolken over. Ik lag lekker op m'n luchtbedje :=

ben erg benieuwd naar de foto's hoor.
luxe levendje zo in de pool

moet nog bbq hoor. moet wel droog blijven

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:13

Hier alvast een paar foto's van Rona (ze staan ook op Rona haar Hyves) :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:18

ooh mooie foto s met rona en casper
rona mag wel beetje lachen hoor hahahhah

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:26

En van Linde *-:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:48

ATE schreef:
ooh mooie foto s met rona en casper
rona mag wel beetje lachen hoor hahahhah
Ze is zeer geconcentreerd hoor ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:50

Leuk Peet,wel confronterend hahahaha.Erg leuk dat je toch kwam kijken en foto`s maken.ga zo eens kijken voor een dressuurblousje.Scheelde me wel een punt terwijl ik het nog vroeg of het mocht.Schijnt dus dat de rest een 7 had en ik een 6 voor verzorging.Beetje flauw had ie gewoon tegen me moeten zeggen scheelt wel een punt dan dan had ik keus gehad maar ja zo is het nu eenmaal.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:03

nou denk als je lief gelachen had nicole dat je ook een 7 had gehad hahahahha
flauw he snap het hoor dat jullie erg in de consetratie zaten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:31

ATE schreef:
nou denk als je lief gelachen had nicole dat je ook een 7 had gehad hahahahha
flauw he snap het hoor dat jullie erg in de consetratie zaten

idd opperste concentrtatie.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:33

dank je wel liquita. als rona zo weer binnen is laat ik ze meteen ff zien.als ik de lucht zie zal dat niet lang duren. erg leuk hoor. :)) +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:13

Mopje:

Olifant tegen een Kameel: HA HA HA, lijkt me lastig om de hele dag met twee tieten op je rug rond te lopen!
Kameel: Nee jij dan, de hele dag door je l*l eten....! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:21

Zo, moest even eerst wat leuks melden na de wat mindere onderneming van vanavond. We hebben de kat van mijn ouders laten inslapen. Ze was al 14 jaar, maar zat zwaar onder de kwaadaardige kankercellen en een overwerkte schildklier. Ze was gewoon op, maar definitief blijft het wel. We hebben haar begraven bij m'n ouders in de tuin (m'n vader had een mooi wijnkistje opgezocht) en daarna koffie met koek gedaan. Het leek net een echte begrafenis, maar dan wel een stuk gezelliger: we hadden buiten de emoties om ook veel lol en grappen! ;)
Tante Piet was de laatste 3 weken bij ons te logeren, omdat mijn ouders op vakantie waren. Het viel me meteen al op dat TeePeetje niet helemaal haar zelf meer was, beetje afwezig af en toe. Op een gegeven moment begon ze dagelijks meermaals over te geven, tot gal aan toe. Dus meteen de DA gebeld en die gaf haar - na een bloedonderzoek en -analyse - medicijnen voor haar schildklier, maar ze ging alleen maar harder achteruit. Gister en vandaag bleef ze pootje over "lopen/wankelen" en wilde zelfs niet meer eten of drinken, alleen maar apatisch voor zich uit liggen kijken of hooguit "verliggen". Het was gewoon zielig om te zien, vooral ook omdat haar vacht ineens heel dof werd en plokkerig. Kortom: ze is een handje geholpen. Bij het eerste slaapprikje viel ze al als een blok om en ademde ze nauwelijks meer, dus ze was echt op. Haar moeder heeft twee jaar terug nog zelfs 2,5 x de definitieve spuit gekregen en bleef maar vechten, maar TeePeetje was zo vertrokken. Ik ben blij dat ze niet meer hoeft te lijden en dat ze een super mooie plek heeft gekregen in de tuin, waar ze uiteindelijk 14 jaar lang graag in verbleef! ;)

Sorry voor m'n lange verhaal, maar moest het even kwijt! :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:44

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:54

Tytje schreef:
winnitou schreef:
heerlijk dat het nu wat afkoeld (maar nog niet genoeg).
en dan ga ik morgen een dag naar de zwaluwhoeve of het nog niet heet genoeg is. volgens mij sta ik morgen de hele dag in de ijsgrot of lig ik in het dompelbad. Neem in iedergeval mijn boek mee (en zonnebrandcreme). Moeten er al om 9 uur zijn, dus wordt morgen vroeg mijn bed uit.

Ja, wat gaat het weer doen morgen? Het regent nu lekker!!

we hebben alleen een buitje gehad rond half vier (en toen zaten we net aan de fruit, juice en sweet break.
Onderweg wel heel veel afgewaaide taken en omgewaaide bomen gezien (in de Flevopolder). En de tunnel vlakbij het dolfinarium konden we op de heen weg niet door omdat er water instond, moesten we een heelstuk omrijden (over Nijkerk). Waren nog net optijd voor het ontbijt. Op de terugweg was de tunnel weer open.
Hebben een heerlijk relaxed dagje gehad.
)shenavallie, ik heb het boek uit...jammer had van mij wel een heel stuk dikker mogen zijn, hoop dat Karen Slaughter snel doorschrijft wil eigenlijk meteen in een nieuw boek van haar beginnen. )maar die is er nog niet.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:03

Shenavallie schreef:
Zo, moest even eerst wat leuks melden na de wat mindere onderneming van vanavond. We hebben de kat van mijn ouders laten inslapen. Ze was al 14 jaar, maar zat zwaar onder de kwaadaardige kankercellen en een overwerkte schildklier. Ze was gewoon op, maar definitief blijft het wel. We hebben haar begraven bij m'n ouders in de tuin (m'n vader had een mooi wijnkistje opgezocht) en daarna koffie met koek gedaan. Het leek net een echte begrafenis, maar dan wel een stuk gezelliger: we hadden buiten de emoties om ook veel lol en grappen! ;)
Tante Piet was de laatste 3 weken bij ons te logeren, omdat mijn ouders op vakantie waren. Het viel me meteen al op dat TeePeetje niet helemaal haar zelf meer was, beetje afwezig af en toe. Op een gegeven moment begon ze dagelijks meermaals over te geven, tot gal aan toe. Dus meteen de DA gebeld en die gaf haar - na een bloedonderzoek en -analyse - medicijnen voor haar schildklier, maar ze ging alleen maar harder achteruit. Gister en vandaag bleef ze pootje over "lopen/wankelen" en wilde zelfs niet meer eten of drinken, alleen maar apatisch voor zich uit liggen kijken of hooguit "verliggen". Het was gewoon zielig om te zien, vooral ook omdat haar vacht ineens heel dof werd en plokkerig. Kortom: ze is een handje geholpen. Bij het eerste slaapprikje viel ze al als een blok om en ademde ze nauwelijks meer, dus ze was echt op. Haar moeder heeft twee jaar terug nog zelfs 2,5 x de definitieve spuit gekregen en bleef maar vechten, maar TeePeetje was zo vertrokken. Ik ben blij dat ze niet meer hoeft te lijden en dat ze een super mooie plek heeft gekregen in de tuin, waar ze uiteindelijk 14 jaar lang graag in verbleef! ;)

Ook dit blijven vervelende dingen. Bij ons gingen de beestjes ook altijd in een wijnkistje. Binnen kort krijgen we hier wandelende takken, ga maar wast heel veel wijn drinken om de kisten leeg te maken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 07:47

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

Ook dit blijven vervelende dingen. Bij ons gingen de beestjes ook altijd in een wijnkistje. Binnen kort krijgen we hier wandelende takken, ga maar wast heel veel wijn drinken om de kisten leeg te maken.

_O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 07:48

@ Winnitou: heel herkenbaar dat je zou willen dat het boek dikker was, terwijl het al een aardige pil is! Ze schrijft zó waanzinnig goed, alsof je er continue zelf naast staat! Ik ben net in het zesde boek van de zeven begonnen, dus nog even geduld voordat ik in het aller-, allernieuwste mag beginnen! Dus nog niets verklappen hoor!!!! :D