LIQUITA schreef:Durf ik het, of durf ik het niet.....hahahaha.
Ach...toemaar dan, valt toch niet veel te zien.
Ikke in mijn Speedy Pool!!!
ziet er erg lekker uit hoor liquita
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:was na een heftige nacht van regen buien en onweer vanmorgen ff vroeg naar stal gegaan. om 8 uur was ik er al. was heerlijk op het land. ze hebben allemaal heerlijk liggen rollen en zien er niet uit hahahaha. ze waren wel toe aan zo'n regen buitje!
LIQUITA schreef:Ik heb gisteren foto's gemaakt van de wedstrijd. En ze hebben mazzel gehad. Vlak na de laatste barstte de regen en het onweer los.
Helaas komen er nu ook weer wat wolken over. Ik lag lekker op m'n luchtbedje

Tytje schreef:winnitou schreef:heerlijk dat het nu wat afkoeld (maar nog niet genoeg).
en dan ga ik morgen een dag naar de zwaluwhoeve of het nog niet heet genoeg is. volgens mij sta ik morgen de hele dag in de ijsgrot of lig ik in het dompelbad. Neem in iedergeval mijn boek mee (en zonnebrandcreme). Moeten er al om 9 uur zijn, dus wordt morgen vroeg mijn bed uit.
Ja, wat gaat het weer doen morgen? Het regent nu lekker!!
Shenavallie schreef:Zo, moest even eerst wat leuks melden na de wat mindere onderneming van vanavond. We hebben de kat van mijn ouders laten inslapen. Ze was al 14 jaar, maar zat zwaar onder de kwaadaardige kankercellen en een overwerkte schildklier. Ze was gewoon op, maar definitief blijft het wel. We hebben haar begraven bij m'n ouders in de tuin (m'n vader had een mooi wijnkistje opgezocht) en daarna koffie met koek gedaan. Het leek net een echte begrafenis, maar dan wel een stuk gezelliger: we hadden buiten de emoties om ook veel lol en grappen!![]()
Tante Piet was de laatste 3 weken bij ons te logeren, omdat mijn ouders op vakantie waren. Het viel me meteen al op dat TeePeetje niet helemaal haar zelf meer was, beetje afwezig af en toe. Op een gegeven moment begon ze dagelijks meermaals over te geven, tot gal aan toe. Dus meteen de DA gebeld en die gaf haar - na een bloedonderzoek en -analyse - medicijnen voor haar schildklier, maar ze ging alleen maar harder achteruit. Gister en vandaag bleef ze pootje over "lopen/wankelen" en wilde zelfs niet meer eten of drinken, alleen maar apatisch voor zich uit liggen kijken of hooguit "verliggen". Het was gewoon zielig om te zien, vooral ook omdat haar vacht ineens heel dof werd en plokkerig. Kortom: ze is een handje geholpen. Bij het eerste slaapprikje viel ze al als een blok om en ademde ze nauwelijks meer, dus ze was echt op. Haar moeder heeft twee jaar terug nog zelfs 2,5 x de definitieve spuit gekregen en bleef maar vechten, maar TeePeetje was zo vertrokken. Ik ben blij dat ze niet meer hoeft te lijden en dat ze een super mooie plek heeft gekregen in de tuin, waar ze uiteindelijk 14 jaar lang graag in verbleef!![]()
Sorry voor m'n lange verhaal, maar moest het even kwijt!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Zo, moest even eerst wat leuks melden na de wat mindere onderneming van vanavond. We hebben de kat van mijn ouders laten inslapen. Ze was al 14 jaar, maar zat zwaar onder de kwaadaardige kankercellen en een overwerkte schildklier. Ze was gewoon op, maar definitief blijft het wel. We hebben haar begraven bij m'n ouders in de tuin (m'n vader had een mooi wijnkistje opgezocht) en daarna koffie met koek gedaan. Het leek net een echte begrafenis, maar dan wel een stuk gezelliger: we hadden buiten de emoties om ook veel lol en grappen!![]()
Tante Piet was de laatste 3 weken bij ons te logeren, omdat mijn ouders op vakantie waren. Het viel me meteen al op dat TeePeetje niet helemaal haar zelf meer was, beetje afwezig af en toe. Op een gegeven moment begon ze dagelijks meermaals over te geven, tot gal aan toe. Dus meteen de DA gebeld en die gaf haar - na een bloedonderzoek en -analyse - medicijnen voor haar schildklier, maar ze ging alleen maar harder achteruit. Gister en vandaag bleef ze pootje over "lopen/wankelen" en wilde zelfs niet meer eten of drinken, alleen maar apatisch voor zich uit liggen kijken of hooguit "verliggen". Het was gewoon zielig om te zien, vooral ook omdat haar vacht ineens heel dof werd en plokkerig. Kortom: ze is een handje geholpen. Bij het eerste slaapprikje viel ze al als een blok om en ademde ze nauwelijks meer, dus ze was echt op. Haar moeder heeft twee jaar terug nog zelfs 2,5 x de definitieve spuit gekregen en bleef maar vechten, maar TeePeetje was zo vertrokken. Ik ben blij dat ze niet meer hoeft te lijden en dat ze een super mooie plek heeft gekregen in de tuin, waar ze uiteindelijk 14 jaar lang graag in verbleef!![]()
Sorry voor m'n lange verhaal, maar moest het even kwijt!
Ook dit blijven vervelende dingen. Bij ons gingen de beestjes ook altijd in een wijnkistje. Binnen kort krijgen we hier wandelende takken, ga maar wast heel veel wijn drinken om de kisten leeg te maken.