Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het zou echt een fijn paard voor mij zijn! Jammer genoeg heb ik er de tijd nog niet voor.Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ooh echt? Mij werd namelijk verteld dat Wiskunde standaard in het CM profiel zatNou ja, het staat iig gewoon op mijn vakkenpakketlijstje, dus dat komt wel goed
![]()
Voor Psychologie heb je het wel nodig
Alleen als je Vwo doet..
Het wordt miss wel pretpakket genoemd, maar dat is voor iedereen persoonlijk,..
Je moet maar net slecht zijn in talen ofzo. En mijn opleiding verreist geen wiskunde,
alleen als je naar psychologie overstapt indd.

?
Elja schreef:Heb vandaag een manicure gekregen bij Douglas
Mn nagels zijn nu zuurstokroze
Verder lippenstift gekocht, nagellak en scrub.
Vandaag was zo'n mooie dag.
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo zagen over het weer.
Het is nota bene winter en dit is winters weer.

Sabinee__ schreef:?
Voel je niet zo aangesproken.
Elja schreef:Zo noemden wij dat op vwoVoel je niet zo aangesproken.
Nadine, mooi nummer inderdaad. Die roze jurk is echt
Kirsten, ik begrijp best dat het lastig is, don't get me wrong. Maar dit is echt winters weer. Als het weer altijd zo was geweest door de jaren heen, dan had men er beter mee om kunnen gaan. Er zijn vast wel paarden die elke dag gereden worden in het noorden van Zweden en treinen die daar wel elke dag rijden. Dat komt doordat zij wel weten hoe met de sneeuw om te gaan en Pro Rail dat op het moment niet kon.
En van je paardje dat stilstaan is vervelend, absoluut.
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ooh echt? Mij werd namelijk verteld dat Wiskunde standaard in het CM profiel zatNou ja, het staat iig gewoon op mijn vakkenpakketlijstje, dus dat komt wel goed
![]()
Voor Psychologie heb je het wel nodig
Alleen als je Vwo doet..
Het wordt miss wel pretpakket genoemd, maar dat is voor iedereen persoonlijk,..
Je moet maar net slecht zijn in talen ofzo. En mijn opleiding verreist geen wiskunde,
alleen als je naar psychologie overstapt indd.