Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Lin: is die les druk ???? weet jij dat
Misschien rij ik dan ook nog mee
xan schreef:Ook ik heb No niet meer in de stapmolen service.
Heb ook een mail naar Diana gestuurd en achter de bar doorgegeven dat No tot nader orde niet meer in de stapmolen mag.
Ik kwam vanochtend langs om ong.10 uur, toen was de ondergrond toch nog behoorlijk hard (bevroren) en ik hoorde de paarden
gewoon stappen, zich verstappen en sprongen maken. (waarschijnlijk over/door de kuil)
Ik sprak vorige week al met Diana over de bodem van de molen, ze ging kijken of ze er
misschien een loonwerkersbedrijf aan zou laten werken. (Leeghalen van de viezigheid die er nu
in ligt, en weer vullen met zand).
! Moest flink wat bijlezen!
Nou, vooruit, ik mocht een snelle knuffel brengen.....!
Als Sanne niet voor haar zou zorgen vandaag, had Wesley mooi pech gehad, ha ha ha!!!!!
Shenavallie schreef:Jeetje, wat kunnen jullie weer ouderwets l*llen, ha ha! Moest flink wat bijlezen!
![]()
Ik had Wesley beloofd dat ik vandaag niet naar Maisie zou gaan en dat we samen wat leuks zouden gaan doen. Ging die gekke auto van ons toch spontáán richting de Enge Wormer!!!!!!Nou, vooruit, ik mocht een snelle knuffel brengen.....!
Als Sanne niet voor haar zou zorgen vandaag, had Wesley mooi pech gehad, ha ha ha!!!!!
xan schreef:Ook ik heb No niet meer in de stapmolen service.
Heb ook een mail naar Diana gestuurd en achter de bar doorgegeven dat No tot nader orde niet meer in de stapmolen mag.
Ik kwam vanochtend langs om ong.10 uur, toen was de ondergrond toch nog behoorlijk hard (bevroren) en ik hoorde de paarden
gewoon stappen, zich verstappen en sprongen maken. (waarschijnlijk over/door de kuil)
Ik sprak vorige week al met Diana over de bodem van de molen, ze ging kijken of ze er
misschien een loonwerkersbedrijf aan zou laten werken. (Leeghalen van de viezigheid die er nu
in ligt, en weer vullen met zand).