Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Nee, ik begrijp het niet.
en je hebt een leuke dagje met ze gehad zo te lezen!
en halfjaar al met Rock! 
heeerlijk!
Ik heb nou tenminste echt een pakketje leerwerk voor wat ik thuis kan
Het schouderbinnenwaarts ging GOEDDD!
Hebben we vorige week
Maar goed ook, want die
maar met
Broccoli schreef:Ik doe niet anders hier dan irl.
Dus snap niet goed wat je bedoelt.
Het probleem met internet is dat je nooit intonatie hoort.
Melanie_B schreef:Tsja, sommige dingen komen op Bokt nou helaas anders over
dan door diegene bedoeld is. Maar één ding wat Nadien niet is,
is arrogant. Misschien kwam dit zo over door haar geschreven tekst, maar dit is zij niet. En als je Nadien goed genoeg kent
in het dagelijks leven weet je dat ze IRL iig niet arrogant is. Snap best dat je die geschreven tekst van haar als niet leuk ervaart, maar denk dat Nadine daar een heel andere bedoeling bij had..
Melanie_B schreef:Iris, het is goed als je het zegt wat jou iriteerd of wat..
en zeker als dit op een goede manier gebeurd, maar ik vind
het niet eerlijk van je dat je Nadine als '' op Bokt kom je altijd bitchy en arrogant over '' stempelt, want volgens mij weten
wij beiden even goed dat dit niet het geval is?
.. Iriis_ schreef:Prima dat je zo aangebrand doet tegen anderen. Maar je kunt het ook op een normale manier zeggen hoor. Doe echt ff sirrieus normaal. In het echt ben je altijd zoo aardig. En op Bokt kom je altijd voor bitchie en arrogant over. Sorry hoor, maar ik heb daar geen zin in.
Af tekeningen veranderen misschien iets. Maar een paard word naar mate het ouder word heust niet ineens een ander paard. Ze kan soweiso naar de kleur kijken toch! Ik ben iig beniewd of dit de goede Kamona is

Broccoli schreef:Ik ben niet boos oké?
En ik reageer niet extreem.
Ben blij dat je eerlijk bent met hoe je echt over me denkt.