Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) 
xan schreef:Ilse is helaas van Sire gevallen en probeerde zich op te vangen met haar handen/armen en brak daarbij haar pols. Ze komt natuurlijk ook wel van een hoogte.
Echte pech

xan schreef:xan schreef:Ilse is helaas van Sire gevallen en probeerde zich op te vangen met haar handen/armen en brak daarbij haar pols. Ze komt natuurlijk ook wel van een hoogte.
Echte pech
Had ik al een keer geschreven![]()
Ze had priveles van Grardus. Dus doe voorzichtig morgen !
winnitou schreef:xan schreef:
Had ik al een keer geschreven![]()
Ze had priveles van Grardus. Dus doe voorzichtig morgen !
maar waardoor gebeurde het (bokt hij?)

winnitou schreef:Ik ga ook afsluiten tot morgen allemaal! slaap lekker.

xan schreef:Ilse is helaas van Sire gevallen en probeerde zich op te vangen met haar handen/armen en brak daarbij haar pols. Ze komt natuurlijk ook wel van een hoogte.
Echte pech![]()
Vraag maar aan Sanne of ik erbij kan. Lijkt me wel wat.
Gaan ze wel verkleed ???? Dat vind ik zelf altijd erg leuk.
Ik hoor het wel.

xan schreef:Nu ga ik toch ook echt naar mijn bed.
Moet er morgen weer vroeg opzitten.
En ik moet fit zijn, want ik moet een k l e r e eind met die kruiwagen lopen
xan schreef:Nu ga ik toch ook echt naar mijn bed.
Moet er morgen weer vroeg opzitten.
En ik moet fit zijn, want ik moet een k l e r e eind met die kruiwagen lopen
winnitou schreef:voor de kantine en bij het hek is het nu wat schoner, maar de rest is een grote vieze bende. Wanneer wordt er eens wat opgeruimd. Op het padje waar we nu langs moeten (bij de stapmolen, is het altijd een klere bende, en nu moet je elkaar hier ook nog gaan passeren. Gaat echt vooruit hier. Wat een achterlijke die dat hek (laat) plaatst(en) en niet meteen het gat ernaast vult. Echt armoe troef!!!
Hahahaha....gelukkig heb ik er geen last van
.

. ATE schreef:Ja he, ik heb er helemaal zin intruste liquita slaap lekker hoorde dat kerst bij jullie is gezellie
.
.