Owww dat ken ik ook wel.... Het paard mag niet reageren op de tik van de zweep met een bok dus om dat af te leren moet je heel gemeen telkens weer een tik geven.... Tot ie er niet bij bokt... Sommige hebben het snel door, maar dr zijn paarden die blijven aan de gang .
Wat een diepgaande gesprekken weer hier . Ik gaat ook nog maar ff wat eten . Heb net heerllijk liggen slapen (dat krijg je van stappen, vroeg uit je bed gaan, vriendin thuisbrengen ennuh niks doen ).
Es, ik heb nergens last van! Was nog redelijk vroeg wakker voor mijn doen, honden uitgelaten, even niets, vervolgens een wandeling van een paar uur, zware maaltijd naar binnen werken. (Witlofsalade, gebakken aardappeltjes en kip, ja dat was lekker ) 's avonds tv gekeken en nu ben ik even stakingsdagen van connexxion aan het uitzoeken.
Stakingsdagen? Ze hebben toch hun zin gekregen!! Of bedoel je het zomerrooster... Waarin ook ineens veel bussen uitvallen (mensen moeten gewoon naar hun werk maar ja... Iedereen heeft volgens connexxion 8 weken vakantie ofzo).
Nee ik bedoel de dagen dat ze gestaakt hebben (Een maand geleden dus alweer) Maar ga nog steeds even proberen om zo'n schadevergoedingsformulier in te vullen.
paarden kamp met me eigen manege.. gaan we naar kootwijk met de paarden & pony's en dan 2 uur per dag rijden ongeveer.. en voor de rest spelletjes ofzo t klinkt best wel saai eigk maar je kent al die mensen enzo.. en met avond eten is dr ook foodfight enzo.. maar t gaat meer om de gezelligheid