Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:11

Hoi hoi, ik kom ook weer eens om de hoek kijken :P Jeetje wat heftig van Jeanet zeg! Weet iemand al meer?

En Zen en Melissa zijn verhuisd dus? Bevalt het goed? Vanwaar de keuze? Was Zen zijn gezondheid zo slecht?

Hoe gaat het nu met je zusje Rianne?

Fijn weer een update van de manegeponys! Leuk :D Kan alleen de foto's nu al niet meer zien :( Willy was echt een super pony, kon echt alles! :D Toen hij net op de lwd manege was heb ik een keer met hem gesprongen, toen was Abeltje er ook net.. gingen we best wel hoog in de les bij dennis :P Volgens mij zat jij toen op Abeltje Marijke ;) Bobo was ook echt geweldig! En weet het nog goed met springen hoor ;) Met springwedstrijden waren double en hij altidj de racemonsters!

Hoe gaat het met Jutta Margo??

Mijn laatste berichtje ging over kampioenschap van de studentenruiters en clinic van lotje schoots, was echt gaaf!! Sindsdien vooral aan het scriptie schrijven :P En ben ondertussen verhuisd, heb echt een fijn appartementje nu met een vriendin!! Verder ben ik lekker aan het paardrijden, gaat echt goed op het moment, echt fijn :)

Rianne en Judith, gaan jullie in oktober ook naar het Barok Event bij Moravita? Ik kan helaas niet :( Maar Kini en zijn eigenaresse doen mee! :)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:52

Het leeft! ;)
Zen's gezondheid was niet slecht hoor, maar ik wilde niet dat het erger werd. Daarnaast ben ik van mening dat een paard zo veel mogelijk buiten hoort te lopen, en niet 23u in een hokje van 3x3 stil te staan :)

Wij gaan naar het event :D :j We gaan iig naar het Gala 's avonds, en of helpen overdag of gewoon rondsneupen en kwijlen over alle knappe paarden.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:57

Ja is het allerfijnste als een paard zo veel mogelijk naar buiten kan! Staan er op die nieuwe stal veel paarden?

Had ook graag naar het event gewild.. helaas..

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:57

Hallo

Willy is in de sloot gevallen en hij heeft nu
gekneuste rug en hij is kreupel

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:03

Jammer Lydia, volgende keer misschien?

Er staan in totaal 10 paarden (waaronder 2 van de staleigenaar) en een paar shetjes. Lekker klein, daardoor kan er veel meer. Mooie grote buitenbak en een klein binnenbakje voor dit soort weer ;) Stukjes van de buitenbak en de binnenbak, met Zen :P

Wat sneu van Willy, ik hoop dat hij snel op knapt.

(ps, nog mensen die dekens oid zoeken? [EA-TK-AP] Dekens en diversen)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:19

Oh wel prima dus! Klinkt goed :)

He bah.. wat rot van WIlly.. hoop dat ie snel opknapt!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:29

Ah arme willy.. Zwemmen met dit weer is ook niet echt slim van hem. Maar volgens mij worden ze wel super goed verzorgd daar!

Stal bevalt heel goed :D Ze staan nu lekker op het pad en houden daardoor droge voetjes. En ik vind het het mooiste gedeelte van Friesland :P

Is Kini al verkocht aan een nieuwe eigenaresse? Ik vind hem wel heel gaaf. Jammer dat je niet kan komen..

Margo is op vakantie en ik pas op haar huis :D Lekker twee weken een heel huis voor mij alleen, incl de katten en de fretten dan :P

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:33

En wie past er op Jutta dan? :P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:35

Laura :) Van chap :)

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:34

Lied schreef:
Hoi hoi, ik kom ook weer eens om de hoek kijken :P Jeetje wat heftig van Jeanet zeg! Weet iemand al meer?

En Zen en Melissa zijn verhuisd dus? Bevalt het goed? Vanwaar de keuze? Was Zen zijn gezondheid zo slecht?

Hoe gaat het nu met je zusje Rianne?

Fijn weer een update van de manegeponys! Leuk :D Kan alleen de foto's nu al niet meer zien :( Willy was echt een super pony, kon echt alles! :D Toen hij net op de lwd manege was heb ik een keer met hem gesprongen, toen was Abeltje er ook net.. gingen we best wel hoog in de les bij dennis :P Volgens mij zat jij toen op Abeltje Marijke ;) Bobo was ook echt geweldig! En weet het nog goed met springen hoor ;) Met springwedstrijden waren double en hij altidj de racemonsters!

Hoe gaat het met Jutta Margo??

Mijn laatste berichtje ging over kampioenschap van de studentenruiters en clinic van lotje schoots, was echt gaaf!! Sindsdien vooral aan het scriptie schrijven :P En ben ondertussen verhuisd, heb echt een fijn appartementje nu met een vriendin!! Verder ben ik lekker aan het paardrijden, gaat echt goed op het moment, echt fijn :)

Rianne en Judith, gaan jullie in oktober ook naar het Barok Event bij Moravita? Ik kan helaas niet :( Maar Kini en zijn eigenaresse doen mee! :)

Dat komt omdat ik geen ruimte meer had in mijn album wil je nog de foto's zien of hebben stuur me een berichtje

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:06

Jeanet gaat het goed mee. Ze ligt nu in zo´n verzorgingstehuis bij het ziekenhuis. Ze kan wel al uit bed komen met een rolstoel!

Abeltje...
Wat was ik verdrietig toen!

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:35

Margo is terug van vakantie hoor... Ben alweer druk aan het werk. Nou ja, wat je druk noemt. Ik ben nu gastouder, en de kindjes zijn heel lief. Ze liggen nu te slapen. Dus gaat super zo.. :D

Met Jutta gaat het goed. Die heeft een lekker dik buikje gekregen terwijl ik weg was op vakantie. Jemig, dat mag ik er nu allemaal weer aftrainen. Vanavond eens even kijken hoe het met de hynders is. We hebben Chap en Jutta weer verhuisd. Nu wel bij dezelfde stal hoor... :P De paardjes stonden in de stal waar de haflingers ook allemaal gezadeld worden. Altijd erg druk dus, en veel rotzooi. Daarnaast staat onze kast in de andere stal, en Laura haar zadel is nogal zwaar... Nu hebben we dus een heel mooi plekje, waar ze met z'n 2tjes staan, en de haffies in en uit kunnen lopen in de loopstal ernaast. Daarnaast hoeven we dus niet meer te sjouwen met onze spullen, en kunnen we het zelf een beetje netjes houden. Helemaal happy dus nu... Nu kijken of de paardjes ook happy zijn... ;)

Ik heb weer een super vakantie gehad. Ondanks de tegenslagen als rugpijn, buikgriep etc. Ik heb met zware pijnstillers gelukkig mee kunnen rijden op 2 ritten in de mooie Tsjechische natuur. Wie nog een keer een goedkope paardrijvakantie wil doen in Tsjechië moet eens kijken op de site van de Eagle Trail Ranch. Alles all in voor iets meer dan 400 euro. Zondag tot vrijdag rijden. Echt een super ervaring.

Wat heftig van Jeanet. Ik kan me haar zo niet zo snel herinneren. Maar dit wens je niemand toe.

Rianne, wanneer kom je een kopje thee drinken in je surrogaat-eigen-huis...?

Ik ben niet naar Horse Event geweest. Was volgens mij ook in onze vakantie. Wij gaan zaterdag wel naar het NK Western. Heb ik nu al heel veel zin in. We hebben in Tsjechië al een voorproefje gehad. We zijn daar naar een Tsjechische rodeo geweest. Was heel gaaf. In Nederland zal het wel niet zo bruut gaan, maar vast ook heel erg leuk.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:02

Ik wilde alleen even delen dat ik een vet knap paard heb.<3

Tis hier wat stil :P

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:05

Groot gelijk Judith ;) Hoe bevalt de nieuwe stal?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:20

Wat mij & Zen betreft super goed. Ze staan heerlijk elke dag buiten, en er wordt goed op ze gepast. Ik ben blij dat we verhuist zijn, Zen is zoveel blijer dan vorig jaar om deze tijd! Kan het met rijden dus ook goed merken, hij doet alles zo goed en heeft er echt zin in. :D

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:41

Wat super fijn zeg! :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:18

Mij en Melissa bevalt het ook super. Ik ben af en toe nogal druk met school en werk, maar dan staat paard lekker de hele dag te genieten buiten met Zen :D
Super sfeer ook en lekker rustig. En natuurlijk geweldig goede zorgen, dus ik ben blij :)

Melissa gaat ook erg lekker. Vorige week de fysio langs geweest en haar ff onder handen genomen :P Ze loopt nu al stukken beter, hoewel nog steeds wel lastig, maar we gaan erg lekker :D

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:17

Rianne en Judith: Hoe was het Event?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:51

Ik reed laatst langs de plek waar ooit de manege heeft gestaan. Jeetje, wat veranderd. Je ziet er helemaal niks meer van! Het doet zelfs een beetje pijn als je er langs rijd, dat alles weg is.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:54

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 19:54

Jawel, er staat nog een (paar) bomen die echt wel herkenningspunten zijn voor mij :)
Maar verder is er niks over idd....

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 00:34

Ik kom er regelmatig langs, dus vind het niet zo erg meer. Toen de manege half gesloopt was en de buitenbak er nog een beetje stond, toen was het pas raar..
Maar mensen, hoe lang is het al terug? 3 jaar bijna? Tijd vliegt...

Event was super! Mooie weer, mooie paarden, leuke mensen :D Kiki helaas niet onder het zadel kunnen bewonderen, we even dag gezegd op stal. Knap paard zeg :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 07:32

3 jaar... jeetje echt al lang! Voor mijn gevoel is het nog helemaal niet lang geleden dat ik daar leuk in de bak reed of gezellig in de kantine zat!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 07:46

Ik mis het wel hoor, gezellig na les nog even in de kantine kleppen en bij de rest kijken :P

Event was super leuk :D Volgend jaar gewoon vroeg de dag vrij plannen, dan kan je ook komen ;)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:58

Jup! Wil volgend jaar echt komen! Maar had de mooie kerel gelukkig al eerder kunnen bewonderen :)

Ja lwd manege is echt lang geleden! Maar we hebben mooie herinneringen :)