Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:35

nee, Marjolein, was tweede keer dat ik op ging.

Overigens heb ik het nog steeds niet aan kunnen vragen. Zo druk! Ik heb vandaag gelukkig weinig uur college, dus ik heb opzich tijd, maar vorige keer is het ook mislukt. Zucht, ik moet eerst pasfoto's maken en kan daarvoor nergens iets vinden. Dat zou toch wel moeten lukken in Eindhoven?

Hé, en Anne, ga jij naar de horse event? Tof hoor :D Ik ga sowieso niet denk ik... druk!!! Maar goed, komt goed.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:52

hihi, ik zat net terug te lezen wat Annemarie allemaal schreef toen ze net in Wageningen zat. Ik kan me nu helemaal voorstellen hoe ze zich voelde, want ik heb het zelfde idee. Het is allemaal zo nieuw en nog wennen.
Vanochtend een uur lang in Eindhoven rond gefietst opzoek naar een plekje om pasfoto's te maken en toen uiteindelijk ook weer zo lang moeten wachten op mijn rijbewijs en bleek dat ik weer heel ergens anders moest zijn voor mijn OV. pfft. Nouja, dat geregeld heb ik lekker in de zon gezeten bij de TU. \

Hoe is het met de rest hier? Stilletjes..

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:59

Hee :)
Nou, eerst was ik wel van plan te gaan. Het lijkt me super leuk om daar een keer heen te gaan. Ook omdat er veel bokkers komen :D
Maar ik denk niet dat ik ga want; 1. Ik heb niet genoeg geld 2. Niet genoeg tijd, veel te druk en 3. Ik zou niet weten met wie O:)

Met mij gaat het goed hoor, ik ben weer begonnen op school en het is nu gelukkig nog makkelijk. Maar wel al veel huiswerk.
En verder rij ik nog steeds paard op dinsdag(op de manege) maar ik ga morgen kennismaken met mensen die een verzorger voor hun tinker zoeken! Dus ik hoop dat dat klikt en dan dat ik eindelijk een verzorgpaard heb! :D

Dat was even hoe het bij mij gaat O:)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:32

Haha ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te doen,:D hoe komt het dat je gezakt was? Te weinig kijken ofzo?

Ik wou eigenlijk ook wel maar zit met de zelfde punten als jou anne (alleen punt 2 heb ik niet zo'n last van :P)
Anne wat voor een school doe jij dan? en succes morgen bij de tinker

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:26

Ik zit in 4havo. En doe dit jaar voor de 2e keer want ik ben blijven zitten. :j

Bij mij is het eigenlijk het meeste punt 2 :P Vrijdag vind ik zonde want dan heb ik nog school en moet ik oppassen, zaterdag is mijn oma jarig en heb ik allemaal feestjes 's avonds. En zondag ben ik dan helemaal brak O:) En moet ik aan mijn huiswerk. Dus eigenlijk gewoon te weinig tijd :P

Dankje voor je succeswens :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:25

Ooh ja;) Ja 4 havo is moeilijk (heb um ooik gedaan)

En hoe is het gegaan bij de tinker?

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 19:36

Aah, echt super goed! :D
Echt een heel leuk beestje. Hij rijdt echt fijn, luistert goed naar mijn hulpen enzo. Echt een leukerd! B-star heettie trouwens :)
Ik ga er zondag om 3 uur weer heen. En dan als vaste dag op woensdag. En om de week op maandag/zondag, ligt eraan of ik in Zaandam bij mijn vader ben het weekend.
Echt super leuk! :D Ik ben helemaal blij nu :):)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:16

@ Fenn, gefeliciteerd met je rijbewijs.

Tosca wordt inderdaad verkocht. Mijn zusje is er maandag heel hard afgevallen en toen zei Janette dat ze echt weg moest. Ik denk dat iemand er van voor af aan weer mee moet beginnen, dan komt het vast wel goed

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:20

Ik vond Tosca echt een prima paard om mee te rijden. Merkte dat ze veel verbeterde in een week met één ruiter, ik in dit geval, en kon er dan in het bos heel veel mee. Als de rest zat te stuiteren op het km-pad kon ik met Tosca rustig stappen. In de bak vond ik het wel een veel lastiger paard, maar denk dat als die lekker aan het been wordt gezet en er echt goed en vriendelijk eens een periode mee gewerkt gaat worden door één ruiter dat het dan met haar ook helemaal goed komt. Nouja, ze is de afgelopen zomer wel mijn maatje geworden tijdens de ponykampen en ik hoop dat ze een leuke ruiter voor haar vinden.

Hoe is het met Imke trouwens Marianne? en lopen de buitenritten van Mariska nog steeds zo goed?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:00

Heej Fenn,

Met Imke gaat het goed hoor! Ze is alweer een jaar en loopt nu aan één handje al een beetje mee. Momenteel is ze wat ziekjes, maar verder echt een schat!

Mariska is gestopt met de buitenritten, omdat de paarden problemen kregen. Ammarant struikelde constant omdat ze hem van voor te los lieten en Marco werd teveel in de mond gezeten en is nu teugelkreupel.
Ik ben zelf met ons nieuwe huis druk aan het klussen, dus ik heb al twee weken niet meer gereden, maar het is de bedoeling om er nu eerst voor te zorgen dat ze weer stuurbaar zijn. Wel jammer, maar helaas...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:41

oeh, balen zeg! Ik kan me wel voorstellen dat het ook zwaar was voor de pony's, die zijn natuurlijk niet gewend om zoveel verschillende ruiters op de rug te krijgen en ze zijn niet de gemakkelijkste. Zonde zeg, maar hopelijk komt het snel weer goed.

Haha en ik voel me echt op en top student! :D Bevalt prima.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:24

Tosca is verkocht hoor ik net,,

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:08

Aah, wat jammer! :\ Maar wel goed voor haar, hopelijk krijgt ze een leuk leventje bij haar nieuwe eigenaar!

En jammer dat die buitenritten niet meer door gaan. Ik was namelijk echt een keer van plan om daar een buitenrit te maken samen met mijn moeder. Maarja. Ook beter voor de pony's maar dan. ;)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:58

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:05

Oh, dat ze dat zomaar durft te zeggen dat het door jou komt!
Nou echt niet, je reed haar juist goed! En de leiding vond jullie ook een goede combi, want anders hadden ze jou er echt niet opgezet! En bovendien, als er iemand anders opzat van onze trektochtgroep op die buitenrit, was Tosca er wrs óók vandoor gegaan, en degene er afgevallen.
Tosca gaat niet eens naar de slacht, maar gewoon naar een ander baasje toch?

Edit; ze schrijft Tosca ook nog Toscka met ck!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:10

Nee, het ging ook niet over mij geloof ik maar over Lisette ofzo.
Ik snap het niet echt.. Want dat meisje beweerd dus dat Tosca door Lisette naar de slacht moet?
Ze is toch gewoon verkocht?

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 20:13

Blub, ik snap 'm ook nie helemaal....

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:40

Inderdaad meiden, Tosca heeft gewoon een nieuw baasje, die lekker buitenritten met haar gaat rijden ;)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:46

Nouja, wat een vreemde reactie. Kun je dit niet aangeven bij de moderators van Hyves ofzo? Zulke reacties zouden hier op bokt niet getolereerd worden hoor :n
En of ze het nu tegen jou heeft Anne, of tegen Lizette, wij weten wel beter, toch?
Eigenlijk is het niet echt de bedoeling om Hyvesberichtjes en dergelijke hier te bespreken, maar dat even terzijde en ik knijp een oogje toe hoor ;)

Jij en Tosca waren inderdaad een erg prima combinatie op trektocht, vind het nog steeds super van je dat je de uitdaging aan bent gegaan aan het begin van de week +:)+

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:09

Wat heeft ze precies geschreven dan? :n
(ik kan namelijk profiel niet zien)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:59

De reactie gaat niet over Anne, maar over lisette, alleen wat een onzin zeg. Tosca was een prima paardje, maar absoluut geen manegepaard en dat komt door niemand.

En Anne, ik vind net als Tessel het echt heel knap dat jij Tosca bent gaan rijden aan het begin van de trektocht week en zeker met de les zag het er goed uit! Je leerde erg veel en probeerde het :)

En fijn om te horen dat Tosca nu een leuk baasje heeft die veel met haar naar buiten gaat!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:04

@Jitske(toch? :)): Laat het hele verhaal maar. Het lijkt me niet slim om het nu nog op bokt te zetten ;)

Fenna, dank je voor je reactie er nog bij. Nu lijkt het me wel duidelijk voor haar :)

Bedankt voor jullie complimentjes, leuk om te horen O:)

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:20

Okee :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:23

Wow, hier is al lang niemand meer geweest :oo O:)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:53

Nee joh, we hebben het allemaal te druk :P
Hah nee grapje, ja inderdaad!