Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
muiszje schreef:

fluffyfox schreef:bonte had je nogmeer fotos van mijn liefdes??
ik ga nu lekker slapen ben best moe eigelijk(van het niks doen)
morgen weer college
muiszje schreef:komt morgen wel joh!
Ben bijna klaar. 
?
, en dan de hele avonddienst dus ik ben zoet tot 2 uur 's nachts! Niet teveel posten he?!

Joki schreef:Zoiets moet heel lang slijten helaas Tink; paarden onthouden hun goede vriend heel goed en lang.
Mijn moeders paard stond ooit naast een sponsorpaard van mij (Jokoss van wie mijn boktnaam komt en nog steeds mijn grote liefde); het sponsorpaard moest terug naar de eigenaar om verkocht te worden in de faillisementsverkoop. Het was de grote vriend van mijn moeders paard; stonden samen in de wei, naast elkaar op stal en gingen samen op buitenrit. Toen ze samen op concours waren hebben ze de hele rit naar elkaar gehinnikt etc. Toen Jokoss weg was kwam er een nieuw paard in die box; Topas (die ik later ook gereden heb). Mijn moeders paard vloog hem aan toen dat niet hielp negeerde hij hem. Als ze samen naar het land gebracht werden (Topas kreeg het landje van Jokoss) wilde hij hem met liefde in elkaar slaan. Na een half jaar duldde Nes hem eindelijk en nu nog steeds kan Topas hem niks schelen ondanks dat ze veel samen doen.
Nou is dit wel een erg negatief scenario maar onthoud nes is 3/4 volbloed en de volbloed staat er om bekent deze vergeeft en vergeet nooit. Dus mijn tip is Tinky rustig wachten het slijt.
.
.O, ja...hete douche zat er niet in...mijn geiser stak zijn middelvinger op zaterdag avond.Dus maar even bij mams gedouched...vandaag wordt hij nagekeken en waarschijnlijk moet hij vervangen worden...pfff...kan er ook nog wel bij

Schimmelig schreef:Hihi, jouw Mendi heeft ook een beetje de 'Mootje' uitstraling
Zeg maar dat 'goedzakkerige'
Weet even geen beter woord om het te omschrijven.
't Is een fijn paard om aan de hand te hebben, dan is ze heel braaf en cool, maar met rijden is ze toch lekker wakker, niet springerig of zo!
Schimmelig schreef:Hihi, dan zullen Mendi en Mootje elkaar wel mogen
Ben ik wel blij om!