Maar die is helaas kreupel.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar die is helaas kreupel....
arme djolly. Maar prins is ook leuk.
. Hij blijft onberekenbaar als altijd.... 
. Mijn paardje wordt (hopelijk) goed losgereden door een ander.... Aan de andere kant wel jammer want ik had nog wel wat willen oefenen
Gebroken lijnen gaan nog niet zoals het moet.... Owww en de volte B-E-B want die heb ik ook al heel lang niet meer gedaan, en dat is toch anders als een volte bij de C of A. Owww en het halthouden is ook een probleem
maar ik hoef gelukkig niet op een vaste plek halt te houden... tussen X en G alleen en dat gaat denk wel lukken en dan ook nog is vanuit de stap...
En je hebt gisteren ook geleerd hoe je actief moest halthouden dus....
Nee hoor wel gezellig, maar ik hoop echt voor je dat hij zich veeeel beter gedraagd dan de laatste keer, want toen was meneer echt onhandelbaar
en als dat goed gaat kan ik denk wel tevreden zijn.... 
heb toch een mooi wedstrijdjasje gekocht!!!
(nou ja gehad van mijn mams *zeeeeer blij mee
. En anders ie het mooi voor de foto's
.
kan je altijd nog zeggen dat je dat gemist hebt... hij heeft jou niet aangesproken... 
Staat toch ook eigenlijk nooit kritiek over op je blaadje?
Maar om dat soort dingetjes gaat het toch niet, ja oke 1 of 2 punten hoger op verzorging, nou boeiend als ik het van die punten moet hebben.
. Zolang je maar in de zelfde richting en tempo gaat als de rest
.
. En verder vind ik m ook niet meer zo op de houding letten dus dat moet je zelf ook al doen...
. Dan maakt het ook niets uit.... Die outfit die ik nu gekocht heb hoop ik nog aan te kunnen als ik met mijn eigen paard op echte wedstrijden ga starten (hahaha outfit heb ik al, nu alleen het paard, de stalling, en het niveau van rijden nog....)