manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 20:49

whahaha zie ik net hier in t WIDM topic :')
Citaat:
Eventjes back to basic.

Jon lijkt op een mol. Dit betekent niet meteen dat hij de mol is, maar denk is aan zijn naamgenoten? Jon De Mol! Ze wouden natuurlijk liever hem, maar dat was te opvallend. Daarom hebben ze een andere Jon gekozen, maar natuurlijk leid zijn naam naar Jon De Mol!

Daarbij heeft Jon 3 letters (de J, de O en de N) en ook Mol heeft 3 letters (de M, de O en de L). Valt jullie ook op dat hun middelste letter (de O, voor de onoplettende lezer) PRECIES hetzelfde is!? Jon, Mol, Mon, Jol! Jol verwijst natuurlijk naar scheidsrechter Dick Jol. En wat doet een scheidsrechter? Het spel sabboteren. Want het spel kan, mede door de scheidsrechter, niet gespeeld worden naar behoren. Daarbij zat Dick Jol 2 jaar geleden ook in het programma. Hij was NIET de mol. Dit geeft Jon juist meer kans om de mol te zijn. De meeste kijkers, en ik denk dat dat wel meer dan 50 procent van de kijkers, gaan er direct vanuit dat Jon dus ook niet de mol is. Dat is niet zo! Juist omdat Dick Jol niet de mol was, is Jon het wel. Duhuh! En Mon verwijst naar Monique Smit. Daar is heel veel van af te leiden. Monique Smit is het zusje van Jan Smit.

Jan- Jon. Dat heeft maar 1 klinkertje verschil. Tegenwoordig is de sms-taal vaak zonder klinkers, denk aan ltrz, brb etc. Als je opschrijf

jn s ml. Kun je hieruit opmaken jAn is de mol of jOn is de mol. En in beide gevallen verwijst het naar Jon.

Het bekendste nummer van Monique is blijf je Vanavond bij mij? Wat is er in de avond? DONKERTE? Waar bevind de mol zich? in een donker hol!

Dus, om een lang verhaal kort te maken. jOn is de mOl.

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:37

*kuch*
Goed...da's een flinke theorie ;)
Ik moest wel 3x lezen voordat ik het helemaal begreep haha, ik zit toch niet zoveel theorieen te bedenken moet ik eerlijk bekennen :|

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:35

Mensen wat een theorie!
Ik kom even snel gedag zeggen, ben vrijdag verhuisd, ga zo op wedstrijd, zal vanavond wel even een update geven over alles ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 17:06

Ja hè :P Vond t idd een flinke vergezochte theorie :Y) Maargoed; je moet t maar zo kunnen bedenken :') hihi

Suc6 Bar! En ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen van je huisje en van je wedstrijd :D

hihi, én Marieke en ik hadden weer wat hoor in de stad. Het was weer zover: "Hee zijn jullie zusjes?" :')
Serieus nummer 6 die dat aan ons vraagt! We hadden dezelfde neus volgens hem :Y) Máár deze dacht wel dat Marieke ouder was. (Marieke ook eens blij :P) Toen zusje Patricia zich meldde, ging hij alleen de fout in door te zeggen dat Patries ouder was dan Mariek.
Maar echt hoor, hij vroeg dat aan mij en ik had echt zoiets van :? :oo _O-

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:46

Wedstrijd ging opzich niet verkeerd, maar was niet zo spectaculair, had 193, dus bij lange na geen winst...wel balen, had opzich wel lekker gereden!

Frans en ik wonen sinds vrijdag in ons nieuwe huis, vrijdag middag hebben we de laatste spullen verhuisd en zijn we er officieel ingetrokken... Het voelt echt nog super vreemd, al mn spullen staan hier nu wel, maar dat wil niet zeggen dat ik me echt thuis voel... Maarja, komt vanzelf wel denk ik!
Eerste nacht hebben we ook echt bizar slecht geslapen, we hebben nog geen gordijnen in de slaapkamer en bij de buren staat er een straatlantaarn en die scheen precies in mn gezicht... nu hebben we er maar even een doek voor gehangen, gelukkig afgelopen nacht een stuk beter geslapen!
Foto update moet nog komen, mijn computer heeft de verhuizing niet overleefd, thuis deed ie het nog, in het nieuwe huis niet meer, hij is echt kapot :(

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:30

Haai!
Haha Anne, jullie lijken echt ontzettend veel op elkaar?! Snap het echt niet, maar misschien komt het gewoon omdat wij jullie daar te goed voor kennen! Haha en Patries te oud geschat, ach kan gebeuren!
Veel plezier Bar, in jullie nieuwe huis! Het went vanzelf, dan kan het genieten beginnen! Jammer dat je geen winstpunten had, maar lekker rijden is ook wat waard!
Voor de Mol heb ik ook nog een heel simpele: Hans had bij de opdracht met de enveloppen in een donker gebouw een hele donkere zonnebril op met grote ronde glazen, net een mol toch? Die zien ook niks in het donker, en het is tenslotte ook errug logisch om je zonnebril in het donker op te zetten! Haha, twijfels alom weer bij de Mol!
Erg leuk weekend gehad; veel sightseeing gedaan, door het bos gewandelt, paarden bewondert, achternichtjes geëntertaind, was gezellig! Lies heeft beloofd nu ook binnenkort eens onze kant op te komen om Orson hier te bewonderen: eerst vond ze het nog te moeilijk om hem weer te zien, maar nu was ze er wel aan toe zei ze. Leuk dus! :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 18:53

Humz, jammer van je wedstrijd Bar. Maar idd zoals Bianz al zegt, lekker rijden is ook al wat waard! En suc6 met wennen in je nieuwe huisje en met t reanimeren van je comp :\ Balen dat die t verhuizen niet overleefd heeft. Zodra die weer beter is wel foto's plaatsen hè ;) Ben benieuwd! (of voor die tijd al een Housewarming organiseren kan natuurlijk ook :P hahaha)

En Hans had een bril, maar Jon zag zonder bril al niets in t donker. Was kennenlijk nachtblind, en een mol is ook blind :P Dus idd twijfel alom! Ben der nog nie uit wie de mol is. Vind het wel echt leuk dat ze allemaal fanatiek lijken te zijn :D

Klinkt als een leuk weekend Bianz! Viel t weer uiteindelijk toch ook nog mee?

Heb net Marieke en mijn neus nog ff zitten bekijken op foto's maar zie toch wel verschil hoor :+ Maargoed, in t donker met wat bier op.. Dan schijnt t toch wel op elkaar te lijken, aangezien dit al de 6e is :Y)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:12

Whaha, mensen die zulke theoriën bedenken hebben zeker niets anders te doen gedurende de dag denk ik dan maar :')
Weekend was zeker leuk, mooie omgeving en ideaal met de paarden aan huis!
Anne heeft zich ook met de familie fijn vermaakt in de stad :+ :P
Bar lekker in dr eigen huis! Jammer van de punten, maar dit weekend weer een kans toch? Hopen dat je dan wel winst kan rijden :)

Ik had me vanmorgen op mn werk verslapen, heb wel de wekker van 6u gehoord, maar werd dus 7.10 wakker :Y) Ff klein drama, maar heb alle kids zonder al teveel strubbelingen gewoon op tijd naar school gekregen. De volgende 100 x lig ik dus weer continue te kijken hoelaat het is :+ Een voordeel; ben wel meer utigerust dan normaal haha!
Vanmiddag maar eens kijken hoe Nous onder t zadel is, gister aan de longe was ze best energiek na weekend stilstaan en die harde wind!

Nel: hoelaat spreken wij vrijdag af? Wil jij 's ochtend of 's middags naar Voice?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 10:53

Ow, das schrikken dan! Gelukkig nog wel alles op tijd naar school kunnen krijgen! Waren de kids ook blij met t wat uitslapen? :P Of was t meer dat jij nu je voorbereidingstijd miste?
Suc6 met Nous vanmiddag! T waait nog steeds flink hard volgens mij.

*is braaf aan het wachten op de les, maar ben alleen en verveel me :Y) dus dacht, kijk eens op bokt :D haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:53

Lekker begin van de dag zo Thirz, dan blijf je echt de hele dag gehaast he? Dat overkomt je in ieder geval niet snel meer idd, nu lig je ws. op de wekker haha!
Orson was vanmorgen ook vol energie, maar hij heeft uiteindelijk zijn best gedaan tijdens het rijden, dus we zijn weer tevreden ;) Gisterenavond had ik gelongeerd; toen was hij zo hyper van 2 dagen stilstaan dat hij flink wat gebokt en gescheurd heeft en na 45 minuten serieus werken echt kapot was: hij stond zelfs te slapen toen ik met Marieke voor z'n box stond te kletsen haha!
Vanavond nog tot half 10, morgen smid en lekker naar buiten!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:13

Hoi hoi,

Thirz, ik wil graag als het ook voor jou kan sochtends naar Voice.
Maar moet nog even aan de oppas vragen of dat kan.
Maar hou het maar even op de ochtend.
Ik denk dat ze het morgen wel weet...

Bianz, hoelaat was je vanmorgen op stal?
Ik was er tussen half 11 en half 12 om malou les te geven.
T ging goed met Malou!!!

Bar, jammer van je wedstrijd.
Leuk dat je in je huis woont!
Het went vast snel!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:17

O ja Thirz en Bianz, ik heb nog een kaart gegeven aan Gerlien van jullie.
Dat vondt ze erg lief!!!
Vrijdag was ik bij dr op bezoek geweest en vandaag weer samen met Mellanie, met wat cadeautjes.
Donderdag krijgt ze misschien loop gips.

Afgelopen zaterdag had ik nog gelest.
Dat ging super.
Ik moest een oefening doen, waarop Carolien zei; nu doe je bijna de piroette.
Was wel gaaf.

A.s zaterdag gelijk weer les, al om 9 uur.
Heb er zin in!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:20

Is je les nog gekomen Anne? :P Zag je vader vanmiddag nog fietsen, we gingen vrolijk naar elkaar zwaaien :+
Hoelaat is 's ochtends Nel? Is rond 10u ok als het met oppas is geregeld? Vind het wel fijn als ik op mn vrije dag niet supervroeg op hoef! Fijn dat Gerlien kaart leuk vond :)

Hopen dat de smid morgen op een goed tijdstip komt voor de buitenrit Bianz ;)
En ik heb ook al zin in mn les van zaterdag; is alweer 3 weken geleden!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:57

Hoi meiden,

Ik kom even laten weten dat ik nog leef :) Zodra ik met Cis afspraken voor ons feestje heb gemaakt zal ik het laten weten. Dan kunnen we weer eens bijbabbelen want ik spreek jullie nu veel te weinig.

Ik ben met mijn stage begonnen. Het is allemaal erg zwaar, maar wel weer heel leuk. Om een ideetje te geven van mijn dag:
05:00 opstaan en Febe eten geven
06:00 vertrekken
07:00 - 15:30 stage
16:30 thuis en Febe ophalen. Daar speel ik vervolgens mee tot 17:30 (is maar een uurtje :( )
17:30 Eten koken & opeten haha
18:30 Febe naar bed doen
19:00 Met nick babbelen (die zie en spreek ik ook niet zo vaak meer) en huiswerk doen
20:30 spulletjes klaarzetten voor de volgende dag en vaak lig ik dan pas om 21:30 op bed. En moet ik er 's nachts nog uit voor de voedingen.

Maar ach, ik ben nog jong ;) En ik maak op de stage weer een hoop spannende en gekke dingen mee. Soms ook wel erg heftig en confronterend (reanimatie van een pasgeborene die in de soep liep, vrouw die pas bij 35 wk zwangerschap te horen kreeg dat ze een zwaar gehandicapt of zelfs terminaal kindje op de wereld zou zetten enz), maar veel vaker mooie kippenvelmomentjes. Het is zo heerlijk om een gezond kindje op de wereld te helpen.

@Bar: je huisje ziet er op de foto's gaaf uit hoor! Mooie keuken ook :) Ben erg benieuwd hoe je het hebt ingericht
@Thirz: hoe is het met Nous? gedraagt ze zich een beetje? Kan je trouwens je wake-up light niet meenemen naar je werk? ;)
@ Anne: nog steeds geen match gehad helaas! Moet je vrijdag naar rotterdam?
@ Bianz & marieke: Hoe is het met jullie paardjes? Gaat het rijden/lessen goed?
@Cis: ik spreek je snel! Probeerde je al te bellen maar je nam niet op. Ik zal het morgen nog eens proberen.
@ Nel: bevalt het nog steeds op de pagter?

Tot zover weer mijn post. Ik denk dat het weer een poosje zal duren voordat ik mijn volgende reactie plaats haha. Maar ik doe mijn best om zoveel mogelijk bij te lezen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 11:10

Jeetje Kim, wat een drukte! Ik zit even te denken wanneer ik jullie uit zou kunnen nodigen om mn huis eens te komen bekijken, kunnen jullie volgende week vrijdagavond?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:37

Ja dan kan ik wel bar

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:49

ff een berichtje tussendoor:

Hebben jullie zaterdag 14 februari vrij?

Want dan willen Cis en ik ons feestje houden. Willen jullie ook aangeven of jullie 's middags of 's avonds kunnen? of beiden? Bedankt :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 13:15

Pfft, wat een dagen Kim! Probeer je toch nog wel een beetje op jezelf te letten? Al zou ik nie weten hoe je dat dan in zou moeten plannen in dat overvolle schema. Suc6 er iig mee! En helaas vrijdag ook geen match. Volgende week vrijdag moet ik naar school, maar dat moet ik er om 10 uur zijn geloof ik. Moet nog even precies afspreken met medeprojectgenootje hoe vroeg we er dan staan :) maar das voor jou zeker al te laat? De week er na op donderdag en vrijdag weer naar school, maar ook om 10 uur en 11 uur beginnen geloof ik. En dan vanaf 16 februari iedere dag om kwart over 6 de trein naar Breda ;) Denk dat we in die periode sneller een match hebben :P

En de les is nog gekomen hoor Thirz (gelukkig wel :oo) Maar was die dag met paps en t zusje mee naar Rotterdam gereden met de auto, dus was een uurtje te vroeg. Kan me dan even vermaken met t doorlezen van mn presentatie en portfolio bewijzen, maar op den duur ben ik dat ook wel zat :P Dus dan ga je ff bokken :D

Volgende week vrijdag *checkt* Ja moet dan smiddags even naar school, maar de aaf kan ik volgens mij wel hoor :j Ben benieuwd naar je huisje!
En de 14e kan ik ook Kim ;) Officieel is dat smiddags mn rijweek op Pdoes, maar die kan ik ook wel afzeggen als jullie smiddags al t feestje willen houden. Als ik wel ga rijden kan ik om 3 uur ook al wel fris en fruitig klaarstaan hoor :P Weet nie hoe groot jullie plannen zijn?

Afgelopen dinsdag met 3 vriendinnen van school een filmavondje gehouden hier :D was leuk! Smiddags eerst even naar t strand. Ik liep de trap al af naar t strand met de honden en zij stonden nog boven aan t duin: :oo
:+ Was even vergeten dat t strand niet voor iedereen zo normaal is :Y) Onderweg naar huis even frietjes gehaald en daarna lekker met de perzikwijn op de bank gehangen en Ice Age 2, The devil were's prada en Narnia gekeken. Volgende dag via de Boule naar t station gereden voor nog even een laatste blik op t strand. En in t Bellamy park hadden ze t gevoel dat ze een paar jaar terug in de tijd waren :Y) Tot we de hoek om gingen naar de nieuwe parkeergarage enzo.. -O- Besefte me toen ook pas hoe lelijk dat daar ingebouwd is zeg! Maargoed; mn portie lol en fun weer gehad, dus we kunnen er weer tegenaan voor school! 8-)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:45

Heej Kims, leuk van je te horen :) Pittige dagen hoor! Maar verder wel alles goed met het hele gezinnetje? Nous maakt t goed hoor, ze heeft natuurlijk dr streken, maar vind dr nog steeds lief :+ Kijk al wel weer uit naar weideseizoen; zijn wij en de paardjes wel weer aan toe! Heb je voor je feestje nog een avondje vrij dat ik Febe kan bewonderen?
Voor jullie feestje kan ik zaterdag de 14e hele dag :D (moet wel naar Nous natuurlijk, maar das vast in te plannen).
Bar: vrijdag de 30e kan ik ook 's avonds! Leuk!

Leuk Anne zo'n bezoek :j Maar heb je serieus 3 films gekeken?! Ik val bij de 2 altijd wel in slaap haha! En ook lekker van t strand genoten, wat voor ons al bijna vanzelfsprekend is he! Wanneer bestel jij nou eens mooi weer voor een strandshoot? :P

Nou, ga eens kijken hoe t met Nous is, weer is echt dramatisch te noemen :=
Tot morgen Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 13:50

Npus? Nieuwe aanwinst Thirz? :P haha
Ow hè, je had t zelf al gezien :Y)

Weer valt idd nie mee.. Wij stonden gister ook al in de miezer op t strand.
Hihi en ja 3 films gekeken :P Waren om 7 uur al begonnen en we hebben Narnia nie helemaal uit gekeken hoor. Vanaf Aslan die op die stenen gemarteld wordt nie meer gekeken. Er waren we 2 erg moe toen, dus we zijn gaan slapen.

Dat mooie weer... Tsja... Ik geloof dat ik klein probleempje met de weer meneer heb? Hij luistert nog steeds nie :\ Misschien dat jij t eens kan proberen?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:05

Zo dat was een aardig activiteiten schema Anne. Hoe zit het met je vierkante ogen :+ T waren wel leuke films!
Fijn dat je Nous nog steeds lief vindt Thirz :p Hoe denkt ze over jou? haha
Kim, ik heb al zin in ons feestje hoor! We hebben jullie trouwens niet de hele dag nodig hoor dames. Dus jullie kunnen ook nog wel iets aan je eigen leven doen die dag :p

Hier gaat het allemaal geweldig *not*. Ik ben mijn ov kwijtgeraakt |o dus dat was een fijne actie. Heb nu een nieuwe aangevraagd maar dat duurt dan weer even hè...Vervolgens dachten een paar idioten dat het wel leuk zou zijn om mijn brievenbus op te blazen! :( Nu is ie dus helemaal vervormd en het tussenschot met de brievenbus naast mij is er helemaal uit geblazen. Heel fijn allemaal.

Oh en morgen heb ik sollicitatiegesprek bij Safaripark Beekse Bergen voor educatief rondleider. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, duimen julie voor me?
Hebben jullie trouwens nog plannen om op stap te gaan binnenkort? Lijkt me gezellig namelijk!

En Bar, hoe laat moet jij rijden van het weekend ongeveer? Ik was stiekem wel van plan even te komen kijken dus als er nog meer gegadigden zijn kunnen we misschien samen gaan.

Tot gauw!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:05

ps: wow wat een lang stuk tekst :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 14:41

Ow handig je OV kwijt :\ Moet je nu die reizen nu ook zelf gaan betalen, of kreeg je dat dan ook nog terug? Hoop dat ze wel snel je OV opsturen! Klasgenootje is al een jaar bezig met t aanvragen van een OV chipkaart! Die heeft ze nooit gekregen en nu steeds meer poortjes alleen nog maar OV-chipkaart zijn bij de metro, is t best wel handig om t wel te hebben. Vraag me af of ze t nog voor elkaar gaat krijgen..
Stik lollig ook een brievenbus opblazen :n Toch geen post mee kwijtgeraakt?
Suc6 met je sollicitatiesgesprek!

En toevallig hebben we de 31ste plannen om te gaan stappen :D Ga je dan mee? Thirz sprint er nu net vandoor omdat t kletteren van de regen opgehouden is en ze dan even droog naar Nous kan :Y) Maar van Thirz mag je dan ook mee naar de siep-groei-meeting bij haar thuis :P Ik heb me al ingeschreven :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:10

Ja als het goed is kan ik volgende week donderdag mijn nieuwe ophalen. Die ov-chipkaart heb ik trouwens ook nooit ontvangen...blij dat ik m nog niet nodig heb.

De 31ste moet ik toevallig oppassen...Jammer maar dat gaat dus niet lukken. : :n

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 15:26

Ja alleen de mensen in Rotterdam hadden hem al geloof ik. De meneer van t postkantoor vroeg of ik mn pasfoto voor die kaart al ingeleverd had, maarja ik had die kaart al een jaar dus dat hoefde nie meer. Hihi en toen was hij helemaal blij dat hij de OV-chipkaart mocht zien :Y) "Ja je hoort er zoveel over hè, maar zien doe je t verrekte kaartje nooit"
Volgens mij zijn er echt veel mensen die al jaren gelee die pasfoto ingeleverd hebben, maar de OV chipkaart nooit gaan krijgen.

Hummz.. Jammer Cis! Volgende keer beter dan!