Sily schreef:Kep een zwepen fetisj![]()
Nu al Sjon?
Ben trouwens vanmiddag ook uit de kantine gestuurd door Madelon en nog een paar, niet eens omdat ik druk was maar gewoon oversext![]()
Niets mag meer tegenwoordig.
Haha je blijft ook een komiek hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Kep een zwepen fetisj![]()
Nu al Sjon?
Ben trouwens vanmiddag ook uit de kantine gestuurd door Madelon en nog een paar, niet eens omdat ik druk was maar gewoon oversext![]()
Niets mag meer tegenwoordig.
. moet wel bij blijven he melissa7 schreef:ik ben tig keer aan het refreshen hier want elke keer staat er weer wat nieuws. moet wel bij blijven he

), dus ben wel een beetje moe
(wel lekker geshopt
)
Sily schreef:Wat ga je drinken Jet?
Ik zat ondertussen topic van Meetje over haar dochter te lezen.....echt stinkmodder.
En nog wat andere topics.
Sandra die van mij heeft het 1malig goed gedaan, die van jou doet het iedere keer matig

Ireentjuh schreef:Ik ga ook lekker slapen! Heb de hele dag in amsterdam rondgelopen (in de regen), dus ben wel een beetje moe
(wel lekker geshopt
)
Tot morgen!
goldflower schreef:Sily schreef:Wat ga je drinken Jet?
Ik zat ondertussen topic van Meetje over haar dochter te lezen.....echt stinkmodder.
En nog wat andere topics.
Sandra die van mij heeft het 1malig goed gedaan, die van jou doet het iedere keer matig
Maar Beer doet t gelijk goed
Maar ff serieus ,zielig he die Meetje 22 ik had vanmiddag ook al gereageert echt zooo vreselijk
goldflower schreef:Nou indd ,en eigenlijk tot 15 jaar lopen ze t risico op zoiets en weet je je merkt t meestal te laat als alle schaden al gedaan is ,,ik moest echt met tranen in mn ogen lezen ,was echt zielig ,,hoop dat t nog een beetje goedkomt
Sily schreef:goldflower schreef:Nou indd ,en eigenlijk tot 15 jaar lopen ze t risico op zoiets en weet je je merkt t meestal te laat als alle schaden al gedaan is ,,ik moest echt met tranen in mn ogen lezen ,was echt zielig ,,hoop dat t nog een beetje goedkomt
Ik weet niet wat het precies inhoudt (geen kids) maar het klonk wel allemaal eng en zo vreemd dat ze gewoon tenen en handen kwijt kan raken.
Weet jij het wel?
Wou het niet vragen in het topic...