Ik heb m'n gebruikersnaam er maar even op aangepast.

Leuk Carmen, is leuk om een half jaar in 't buitenland stage te lopen! London is wel duur om te wonen trouwens.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Nou zeg dat wel Ruth
Als je hem vorig jaar zag springen... man die ging eerder door de hindernis heen dan er overheen haha.
Ehm 2/3 meestal, de pony die het meest sprong 4x denk ik. Maar zitten elke keer wel paar anderen tussen voor hij weer moet haha.
Freekjuhh schreef:Hoiiii, ik kom ook weer even koekeloeren!! de reelaer kriebels komen weer boven zeker nu weer moet gaan bedenken welke weken ik wil bg'en en met wie. Weten jullie het al??
Ik wil liefst wel twee of drie weken maar vind moeilijk om weg te zijn bij me paardje, en de eigenaresse waarmee ik het samen doe is nu ook zwanger van een tweeling en mid-zomer uitgerekend dus die kan ook weinig doen. Ben dus op zoek naar iemand die mij gaat helpen maar vind zo moeilijk om iemand te kiezen die ik echt goed vind :| vooral qua betrouwbaarheid en beetje serieus rijden, hoeft niet heel goed te zijn maar liefst wel B/L niveau. Ouwe vent is niet de makkelijkste.
Hoe gaat het met jullie??
Gamova schreef:Ik heb ook weer onwijs veel zin in de zomer
Het plan is om twee weken te gaan, als dat gaat lukken, en anders een week.
Ik heb nog niemand om mee te begeleiden, ben op zoek naar een ervaren JT bg en iemand voor PK (heb ik zelf ervaring mee dus ervaring maakt niet uit)
xSannee schreef:Ik wil graag een weekje PK doen met Emma![]()
Als dat mag/lukt moet ik nog wel even mijn ruiterbewijs halen maar dat komt dan wel goed denk ik haha.
Lijkt me inderdaad lastig om iemand te vinden die je vertrouwt Fre, het blijft toch een levend dier dat je toevertrouwt aan iemand die je bijna niet kent.