skyline schreef:Ja das dan Pavarotti. Dat meisje het beaubienne ofzo xd
Goed dat je t ff zegt! Ze had zich namelijk voorgesteld en dag later waren we t allemaal al vergeten haha.
Wel een mooie naam maar nog nooit eerder gehoord =p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(ze heeft een tijdje stil gestaan)
haha
) , Ik hoop dat je er nog lang kan blijven rijden en dat je het leuk blijft vinden. Jane_ schreef:Hee em rijd dat ene meisje niet meer?
Kirsten_D schreef:jiskaringo schreef:haha, het is echte shet volgensmijde prijzen voor merrie's liggen (overal ) rond de 100 a 150 euro. hengstjes 50 a 100 euro !
eigenlijk erg deze prijzen(bedoel het niet naar je opa, maar in het algemeen..)
Menige winterjas is nog duurder..
? 
Kirsten_D schreef:Dan nog stellen zorgverzekeringen weinig voor tegenwoordig..
Een chronisch zieke betaald de volledige eigen risico + premie. Krijgt hiervoor wel iets tegemoetkoming, maar deze is beperkt..
Daarnaast is er heel veel uit het basispakket gehaald.
Pebbs schreef:Helemaal waar kirsten_d!! Maar zelfs als ik een voor mijn gevoel slechte proef
heb gereden dan nog haal ik een winstpunt.

Astor schreef:Kijk nou Manon dit wil je toch hebben als je dat ziet
http://i105.photobucket.com/albums/m202 ... ennen3.jpg
Emmaa_ schreef:Ik denk dat ik dit hier nu wel kan neerzetten haha, ik ben sinds vorige week bijrijdster van Cressida Sollenburg, die het stalgenootje is van Cornelia! Cornelia is drachtig dus ik ben samen met de eigenaar bezig met het opbouwen van Cressida(ze heeft een tijdje stil gestaan)
Maar super meis, kunnen we eindelijk samen hobbelen. En met Jane & Phil! Emmaa_ schreef:Ik denk dat ik dit hier nu wel kan neerzetten haha, ik ben sinds vorige week bijrijdster van Cressida Sollenburg, die het stalgenootje is van Cornelia! Cornelia is drachtig dus ik ben samen met de eigenaar bezig met het opbouwen van Cressida(ze heeft een tijdje stil gestaan)
Maar super meis, kunnen we eindelijk samen hobbelen. En met Jane & Phil![/quote]
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Hee em rijd dat ene meisje niet meer?
Het vorige meisje wat er reed is voor zover ik begreep verhuisd naar Almere Buiten.. Die rijdt nu op Sollenburg maar omdat Kees vooral iemand zocht die ze af en toe ook even binnen kon zetten.. Almere Buiten was een half uur met de scooter dus dat was niet handig
,