! Ruimte genoeg bij ons, maar ik vind het wel erg veel water wat erin moet... volgens mij moet je het een hele nacht door laten lopen?
Maar ja, dan heb je wel wat!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Val moest vanmorgen naar de tandarts. Wat een geweldige vent is dat. Val was ook zo braaf en werkte ontzettend goed mee. Er moest wel wat geveild worden, mar hij liet het allemaal gebeuren. Weer terug met de trailer en toen mocht ik niet de Noorderweg af, terwijl we bijna bij stal waren. Ik moest echt keren met de trailer, want er was een gaslek. Ik en keren met de trailer, pfffffff maar het ging goed!
winnitou schreef:heerlijk dat het nu wat afkoeld (maar nog niet genoeg).
en dan ga ik morgen een dag naar de zwaluwhoeve of het nog niet heet genoeg is. volgens mij sta ik morgen de hele dag in de ijsgrot of lig ik in het dompelbad. Neem in iedergeval mijn boek mee (en zonnebrandcreme). Moeten er al om 9 uur zijn, dus wordt morgen vroeg mijn bed uit.
Nicole1995 schreef:Nee,geen punten.Was me niet goed bevallen met zo`n hitte.Ik doe dat echt nooit meer.Was thuis nog een uurtje helemaal kortademig ervan.Voor Col was het ook geen pretje die had echt geen puf meer.Ik moest wel wat inrijden met haar anders kan ik net zo goed niet startte maar dat was duidelijk veels te veel van het goede.Ze liep de proef en dat was het,geen puf meer over voor wat extra`s.Dus middendraf enz.jammer maar helaas.Ze stond al te zweten in haar stal en licht te pompen.Eigelijk had ik het niet moeten doen,weer wat geleerd.heb haar verwend met slobber en een heerlijk afgesponsd.Hopelijk vergeeft ze het me hahahaha.Morgen gaat ze weer op het land.Eerste was in de eerste proef Robin met 180 punten,ik had 176 en de tweede proef was eerste Diana met 179 punten ik had 172.Kim had tweede proef afgegroet hoorde ik.