What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:00

Gaaf zo'n groot zwembad, dat zou Wesley ook wel willen *D ! Ruimte genoeg bij ons, maar ik vind het wel erg veel water wat erin moet... volgens mij moet je het een hele nacht door laten lopen? :o? Maar ja, dan heb je wel wat!!!!! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:01

Oh jee, chocolade! Heb net een choco-milkshake op, komt op hetzelfde neer! Ja, je leest het goed: Miepie heeft iets wat op ijs lijkt gegeten/gedronken! :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:03

We hebben de paarden gisteren en vandaag lekker gekoeld met natte (witte) handdoeken, dat scheelde een slok op een borrel! Zelf stonden we vandaag in de schaduw van de koetsen en later met paard en koets in de schaduw van het paleis. Maar wat vonden ze het lekker die natte handdoeken om! ;)

Tytje

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:04

Liquita, fantastisch jullie zwembad! Wij hebben toch nog het zwembadje van de kinderen (10 jaar geleden) in de schuur liggen. Als het weer zo blijft, gaat dat morgen op.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:08

Val moest vanmorgen naar de tandarts. Wat een geweldige vent is dat. Val was ook zo braaf en werkte ontzettend goed mee. Er moest wel wat geveild worden, mar hij liet het allemaal gebeuren. Weer terug met de trailer en toen mocht ik niet de Noorderweg af, terwijl we bijna bij stal waren. Ik moest echt keren met de trailer, want er was een gaslek. Ik en keren met de trailer, pfffffff maar het ging goed!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:09

Hoe is het gegaan Nicole? Punten binnen? En Rona? Kan je weer lopen Mntj?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:18

LIQUITA schreef:
Hahaha...een merrie-landje, is Grardus nu ook om ;)

ach hij neemt nog wel eens wat aan ook al duurt het heel wat jaren!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:21

Hoi Xan, leuk feestje gehad?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:22

Nicole1995 schreef:
Moet echt ff moed verzamelen hoor,vanwege die warmte.Ga toch maar eens eend ressuurblouse kopen voor het geval dat je daar in mag startte.heb een lichtroze polootje maar dat mag vast niet

en heb je er een gevonden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:23

LIQUITA schreef:
Durf ik het, of durf ik het niet.....hahahaha.

Ach...toemaar dan, valt toch niet veel te zien ;) .

Ikke in mijn Speedy Pool 8-) !!!

Afbeelding

Afbeelding

en mogen de honden er ook in?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:25

Tytje schreef:
Liquita, fantastisch jullie zwembad! Wij hebben toch nog het zwembadje van de kinderen (10 jaar geleden) in de schuur liggen. Als het weer zo blijft, gaat dat morgen op.

ik heb in de caravan nog een grote liggen en hier ligt er sinds van de week een klaar voor op het balkon.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:27

Tytje schreef:
Val moest vanmorgen naar de tandarts. Wat een geweldige vent is dat. Val was ook zo braaf en werkte ontzettend goed mee. Er moest wel wat geveild worden, mar hij liet het allemaal gebeuren. Weer terug met de trailer en toen mocht ik niet de Noorderweg af, terwijl we bijna bij stal waren. Ik moest echt keren met de trailer, want er was een gaslek. Ik en keren met de trailer, pfffffff maar het ging goed!

wat een gedoen dan he, even naar de tandarts met je paard.Maar je kunt het wel, keren met je trailer want het is je gelukt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:28

Tytje weer weg....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:40

heerlijk dat het nu wat afkoeld (maar nog niet genoeg).
en dan ga ik morgen een dag naar de zwaluwhoeve of het nog niet heet genoeg is. volgens mij sta ik morgen de hele dag in de ijsgrot of lig ik in het dompelbad. Neem in iedergeval mijn boek mee (en zonnebrandcreme). Moeten er al om 9 uur zijn, dus wordt morgen vroeg mijn bed uit.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:45

Nee,geen punten.Was me niet goed bevallen met zo`n hitte.Ik doe dat echt nooit meer.Was thuis nog een uurtje helemaal kortademig ervan.Voor Col was het ook geen pretje die had echt geen puf meer.Ik moest wel wat inrijden met haar anders kan ik net zo goed niet startte maar dat was duidelijk veels te veel van het goede.Ze liep de proef en dat was het,geen puf meer over voor wat extra`s.Dus middendraf enz.jammer maar helaas.Ze stond al te zweten in haar stal en licht te pompen.Eigelijk had ik het niet moeten doen,weer wat geleerd.heb haar verwend met slobber en een heerlijk afgesponsd.Hopelijk vergeeft ze het me hahahaha.Morgen gaat ze weer op het land.Eerste was in de eerste proef Robin met 180 punten,ik had 176 en de tweede proef was eerste Diana met 179 punten ik had 172.Kim had tweede proef afgegroet hoorde ik.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:46

winnitou schreef:
heerlijk dat het nu wat afkoeld (maar nog niet genoeg).
en dan ga ik morgen een dag naar de zwaluwhoeve of het nog niet heet genoeg is. volgens mij sta ik morgen de hele dag in de ijsgrot of lig ik in het dompelbad. Neem in iedergeval mijn boek mee (en zonnebrandcreme). Moeten er al om 9 uur zijn, dus wordt morgen vroeg mijn bed uit.

Ja, wat gaat het weer doen morgen? Het regent nu lekker!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:48

Nicole1995 schreef:
Nee,geen punten.Was me niet goed bevallen met zo`n hitte.Ik doe dat echt nooit meer.Was thuis nog een uurtje helemaal kortademig ervan.Voor Col was het ook geen pretje die had echt geen puf meer.Ik moest wel wat inrijden met haar anders kan ik net zo goed niet startte maar dat was duidelijk veels te veel van het goede.Ze liep de proef en dat was het,geen puf meer over voor wat extra`s.Dus middendraf enz.jammer maar helaas.Ze stond al te zweten in haar stal en licht te pompen.Eigelijk had ik het niet moeten doen,weer wat geleerd.heb haar verwend met slobber en een heerlijk afgesponsd.Hopelijk vergeeft ze het me hahahaha.Morgen gaat ze weer op het land.Eerste was in de eerste proef Robin met 180 punten,ik had 176 en de tweede proef was eerste Diana met 179 punten ik had 172.Kim had tweede proef afgegroet hoorde ik.

Ik was heel benieuwd naar jullie en kan mij goed voorstellen dat je het met deze hitte niet meer doet!! Jammer hoor, maar zo extreem warm is het niet vaak in Nederland.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:50

Stop maar weer met die regen, Mary staat buiten op het land!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:53

Het ging super goed met Valentino op het land met de ruinen. Ik moest zo lachen om No. Hij had een vliegenmasker om en de paarden zag je denken: wie en wat is dat??????? Amaretto wilde wel snuffelen aan No, maar schrok weer naar achter. Reacties waren echt grappig!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:58

helaas rona had ook geen punten. 172 en 178. hij is nu eenmaal nie zo gul. 2e proef was echt wel punt waardig hoor.
en ik loop al wat beter maar zonder krukken nog niet hoor. of ik begin er aan te wennen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:59

liquita wat een geweldig bad. wil ik ook maar helaas dan kan ik mn was niet meer drogen en mn gras gedag zeggen.
heb al een mega trampoline.
maar wie weet als het zo heet blijft.
we hebben een mini in de tuin staan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:00

Tytje schreef:
Stop maar weer met die regen, Mary staat buiten op het land!

ja en het wordt een groot blubberland. Er worden echt hele zwembaden geleegd daarboven

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:00

helaas duitsland 3e.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:02

lekker hoor die bui. hoorde net van mik dat utrecht zonder stroom zit.
het water was hard nodig hoor. toch net maar de party tent gesloopt met de kids.
gevolg dat we met zn 3e nat waren. haha.
nu zitten de kids naar het onweer te kijken.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:14

mntj schreef:
lekker hoor die bui. hoorde net van mik dat utrecht zonder stroom zit.
het water was hard nodig hoor. toch net maar de party tent gesloopt met de kids.
gevolg dat we met zn 3e nat waren. haha.
nu zitten de kids naar het onweer te kijken.

Het heeft ook wel wat, dat natuurgeweld.