Celien, dit is de foto waar ik het vanmiddag over had, nog half in Vienna, een paar minuten oud:
aatjuh12
Geplaatst: 06-04-10 07:58
ce_lientje schreef:
zo dames, mijn eerste bokt berichtje vanuit mijn nieuwe huisje! ennn enn nog meer leuk nieuws: John en ik zijn verloofd!!!! zo dat moest ik even kwijt hahaha
vrijdag kwart over 8 in de auto gestapt.. naar drenthe gereden.. onderweg nog even heerlijk geluncht en in drenthe aangekomen de spullen in het huisje gegooid en naar de paarden gegaan.. heerlijke zonnige rit gehad van 2 uur.. teruggekomen.. gedoucht, bedden opgemaakt en een heerlijk diner gekregen
zaterdag 2 ritten van 2 uur gemaakt.. sóchtends nog lekker in het zonnetje.. s'middags in de regen.. en ook zondag nog 2 ritten van 2 uur gemaakt.. haha zondagavond laat thuis gekomen... en alsof ik nog niet genoeg gereden had.. heb ik maandag nog een heeeeeeeerlijk uurtje met Ietsen gereden de zitcompetitie was net afgelopen.. dus was heerlijk rustig!
maar wel al zaterdag? of zondagochtend? ik ga zaterdag Ietsen rijden.. en dan daarna Wizzard vlechte..
Steef
Geplaatst: 06-04-10 09:54
ooo, nee volgens mij vlechten wij gewoon zondag Anders is de helft er meestal toch alweer uit de dag erna.. Vooral bij Zorro en Zavier, want die slapen liggend
aahhh arme paardjes misschien doe ik het dan ook wel gewoon zondagochtend.. ga zaterdag toch niet stappen.. dus dan kan ik zondag best vroeg mijn bed uit