winnitou schreef:hewb eerder de neiging op een schep, kruiwagen en zand te pakken en de boel dicht te gooien
Nou suc6, dan ben je wel eventjes zoet.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:winnitou schreef:hewb eerder de neiging op een schep, kruiwagen en zand te pakken en de boel dicht te gooien

winnitou schreef:Ben ik al lang vanplan naar bed te gaan, z\ie ik nu dat Spangen komt ga ik dat weer kijken (met een deel versiering uit de kerstboom). Wordt tijd dat ik mijn bed weer helemaal voor mij alleen heb, kan ik lekker in bed gaan liggen kijken.
meelen schreef:winnitou schreef:Moet morgen naar Napoleon, weet alleen nog niet hoe ik het qua tijd moet doen.
Nee, als je eerst nog naar voetballen moet...........
Nou ja, dan moeten je keukenkastjes maar even wachten.

winnitou schreef:meelen schreef:
Ben niet van plan dat in mijn uppie te gaan doen hoor. Heb al zo weinig tijd. Als ik nou niks te doen had, maar de hele stapmolen moet gedaan worden. Laat IKDIANA maar investeren...daar wordt toch ook voor betaald dm.v. stallingsgeld

winnitou schreef:De molen is nog gewoon in gebruik. Mijn paard gaat er nu niet meer in omdat ik het te eng vind. Maar misschien ben ik wel te tuttig hoor, en vinden andere het helemaal niet zo erg en gevaarlijk. Alhoewel ik me afvraag of andere mensen het weten, het is namelijk niet vanaf de buitenkant te zien. Ik heb van de week samen met Jo gekeken omdat zij zei dat ze Ate niet meer in de molen durfte te zetten. Nou en als Jo dat al zegt.....van een reactie op je mail of dat er wat aan de stapmolen wordt gedaan?
Maar wordt de stapmolen nu niet gebruikt of is ie wel in werking? Als het echt gevaarlijk is voor de paarde/pony's moet ie toch afgezet worden en er direct wat mee gebeuren. of denk ik dan te simplistisch.
. Personeel is trouwens wel op de hoogte. LIQUITA schreef:winnitou schreef:doei, ik zit nog even lekker aan de aardbeien met slagroom
Hmmm....jammie, daar krijg ik een zomer gevoel bij.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:De molen is nog gewoon in gebruik. Mijn paard gaat er nu niet meer in omdat ik het te eng vind. Maar misschien ben ik wel te tuttig hoor, en vinden andere het helemaal niet zo erg en gevaarlijk. Alhoewel ik me afvraag of andere mensen het weten, het is namelijk niet vanaf de buitenkant te zien. Ik heb van de week samen met Jo gekeken omdat zij zei dat ze Ate niet meer in de molen durfte te zetten. Nou en als Jo dat al zegt.....van een reactie op je mail of dat er wat aan de stapmolen wordt gedaan?
Maar wordt de stapmolen nu niet gebruikt of is ie wel in werking? Als het echt gevaarlijk is voor de paarde/pony's moet ie toch afgezet worden en er direct wat mee gebeuren. of denk ik dan te simplistisch.. Personeel is trouwens wel op de hoogte.
winnitou schreef:Als het personeel op de hoogte is moeten ze er toch wat mee doen. Tsjonge weer het zelfde liedje, ik zie ik zie en doe lekker niks
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:Als het personeel op de hoogte is moeten ze er toch wat mee doen. Tsjonge weer het zelfde liedje, ik zie ik zie en doe lekker niks
Tja...maar nogmaals, misschien zie het wel helemaal verkeerd hoor en vinden andere het wel erg mee vallen. Mijn paard komt er in ieder geval niet meer in zo lang er niks aan gedaan is.
Ik ben trouwens ook best bereid om er zelf wat aan te doen, want ik vind het toch erg fijn als hij weer in de molen kan.