ATE schreef:We moeten er om 10 uur zijn.hoe laat moet je naar de kliniek ?? morgen liquita
En, en...heb je al de moet bij elkaar verzameld???
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik lag in m'n bedje, maar er ligt een vreselijke vent naast me, hahaha.
Eigenlijk is het helemaal niet om te lachen........ hij snurkt, ligt te draaien, ligt te kletsen maar ik versta er geen moer van en hij ligt te herkouwen of iets in die richting.
Oh ja, ik kreeg ook nog een knie'tje tegen m'n achterste.
Jullie liggen vast allemaal al te slapen, alhoewel ATE misschien ligt te zwijmelen over een nieuw paard.
xan schreef:winnitou schreef:of ik ga morgen om een uur of half zes de vin ophangen, lekker boren........ha ha, waarom ben ik zo netjes opgevoed.....maar doe wel mijn schoenen met hakken aan morgen als ik mijn bed uitkom, tik tik tik tik
of een touwtje met een steentje er aan en dat naar beneden slingeren
En Win, al druk geweest vanmorgen ????
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Hihihihahahahha,sorry Meelen maar ik moet er zo om grinniken.Heb het ff voorgelezen aan mijn husby hihi.Eigelijk moet ik harder lachen maar wilde je niet uitlachen hoor.
Ha ha ha, het was ook wel om jullie te laten lachen, ik zal je nog wat vertellen.........toen ik weer in bed lag kwam er nog een variant bij...............hij ging nog liggen neuriën.
Uiteindelijk ben ik iets van 3.45 in slaap gevallen.
Zojuist werden we wakker gebeld (ja WE, Ron sliep ook nog) door de voordeurbel.
Er staat nu een GROTE bos zonnebloemen op tafel. Gekregen van Lochies die hier ook de boel hebben opgeknapt. Da'd toch aardig hé?! Dus als ik straks de post ga lopen, zie ik bij iedereen zonnebloemen staan.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...nu ligt er een krantje van de Media Markt op de mat. Vandaag is de GROTE OPENING in Amsterdam Noord.
Met de Canon EOS 450D in de aanbieding voor €477 . Hmmmm....heel erg aantrekkelijk.