Ik heb namelijk nog 2 paar rubberen laarzen liggen in me kamer

Als ik jou maat heb, ( moet ik ff checken welke het zijn.. ) dan ken je die wel overkopen voor een habbekrats als je wil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

XxNimezxX schreef:Flevolander schreef:Echt jammer is dat als zo'n manege paard naar de slager gaat...
als ik een eigen paard weg zou moeten doen zou ik hem denk ik ook naar de slacht laten gaan. Dat zijn echt persoonlijke keuze's. de een is er van overtuigd dat de slacht beter is en de ander vind een spuitje beter.
Broccoli schreef:Flevolander schreef:Echt jammer is dat als zo'n manege paard naar de slager gaat...
Tsja, niet alleen manegepaarden hoor. Er zijn genoeg 'eigen paarden' die ook naar de slacht gaan.
't Komt eigenlijk meer voor dan in laten slapen.
Flevolander schreef:Kirsten_S schreef:Trouweennssss wat ik hoorde is dat vanaf 1 april dit jaar alleeee soorten kleuren wedstrijdjasjes toegestaan zijn bij het dressuur !
volgens mij is alleen bruin nu extra toegestaan.. buiten het oude reglement van blauw en zwart. In de springsport waren alle kleuren al toegestaan zoals grijs, groen, zwart, bruin, blauw, rood..
miss is het wel weer anders als ik een eigen paard heb
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:Emmaaaa welke maat heb jij ??
Ik heb namelijk nog 2 paar rubberen laarzen liggen in me kamer
Als ik jou maat heb, ( moet ik ff checken welke het zijn.. ) dan ken je die wel overkopen voor een habbekrats als je wil
Ik heb maat 42
Reusachtige poten

Melanie_B schreef:Inca: Yes! Eindelijk. Ja, sorry klinkt heel crue.. maar dat paard was al zolang op! Tis nooit leuk als een paard weg gaat, maar in dit geval vind ik het wel verdiend zeg maar..
Grava had ik ook al aanzien komen, daar was toen al sprake van..