Helooww
Niet echt een oplossing Dees, maar Lisette dacht dat nu die nieuwe wedstrijdregels en punten er zijn dat je aan het einde van de proef maar één keer -2 krijgt bij tong uitsteken en niet bij elk onderdeel als hij het doet. Die -2 kan ik dan dus wel overleven 
Dus wieweet rijd ik over een tijdje weer wedstrijden met Tjelle 
@Marion en lisa.. tuurlijk doe ik mee voor de lol.. was ook maar een geintje over de stal hoog houden
Ik ben al blij dat ik mee doe en dat Tjelle even uit zijn dak kan gaan. Ik weet bijna zeker dat hij het heel leuk gaat vinden omdat hij het heerlijk vindt om een sprintje te trekken!!
De loting is bekend... ik moet tegen het paardje Summer Wind.. iemand die hem kent?? Tegen een meisje van 13 jaar.. kom ik met me 20 jaar
Sta alleen nog als 19 jarige op de startlijst haha..
MENING GEVRAAGD: ik ben een muts.. heb het al aan meerdere mensen gevraagd op stal en om me heen maar zit nog steeds in een dilemma omdat iedereen wat anders zegt dus vraag het nog maar een keer: *sorry voor de mensen die ik er al mee lastig heb gevallen 
Wel of geen beschermers tijdens de ponyrace als je normaal eigenlijk nooit met beschermers rijdt??????? Even erbij vermelden Tjelle heeft voorijzers en daar worden kalkoenen in gedraaid.