Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:16

blegh het woord vlaai alleen al heb ik al gegeten en gedronken...toch is carrotcake wel lekker hoor vergis je niet Knipoog

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:32

De startlijsten zijn vanaf morgen denk ik bekend, want dan stopt de inschrijving hoorde ik.
En anders sms ik gewoon 1 van jullie en dan kunnen jullie kijken of jullie wel of niet kunnen komen Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:35

Oh ik zie nu op de site dat de inschrijvingen al gesloten zijn. Vrijdag gaan ze loten.. en de startlijst is dan zaterdag op de site te zien...
Ik hoop niet tegen Kancho, Solanum of Chento te moeten want die schijnen vliegensvlug te zijn... Ik wil natuurlijk niet de eerste ronde eruit liggen.. moet onze stal natuurlijk een beetje hoog houden nu ik als enige meedoe Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:53

Meid,je houd onze stal al hoog door gewoon mee te doen.Maakt toch niet uit hoe ver je komt,Tjelle kan in ieder geval minstens 2x uit zijn dak gaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:45

precies, doe mee voor de lol en geniet ervan, het moment dat je alleen maar wilt winnen is sowieso de lol eraf voor jou maar ook voor je paard want die voelt zich gedwongen op zo'n moment.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:48

Goedemorgen!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:10

OLA! como estas?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:11

Goedemorgen! Nog een half dagje werken en dan heb ik drie weken vakantie! Heerlijk!
Zal ik dan maar wat vertellen. Het is hiet zo stil!
Er is iets op m'n werk gebeurd. Er werkt hier iemand die erg op zichzelf leeft en geen familie meer heeft. Hij is dus deze week niet op vaste tijd op zijn werk verschenen. Er werkt hier een dame die zo oplettend is dat ze van iedereen wel weet hoeveel paar schoenen hij/zij in de kast heeft staan.
Zij heeft personeelszaken ingeschakeld en die hebben geprobeerd telefonisch contact te krijgen met deze man. Toen dat niet lukte is de politie gebeld. De deur is geforceerd en de man is gevonden met hartproblemen in bed. Hij leeft nog wel maar goed gaat het niet.
Wat een verhaal he!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:23

Goedemorgen!!!

Desyma: wat een verhaal joh!! je hoort dat soort dingen wel vaker, maar meestal niet zo dichtbij... goed dat ze hem op tijd hebben gevonden... Is zo'n 'bemoeial' als die dame toch wel ergens goed voor Tong uitsteken

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:30

Ja, ik ging dus naar de "bemoeial" dame om te zeggen dat ze wel een lintje had verdiend.
Ik zei tegen haar : "goed van je zeg, je hebt hier een leven gered"
Het antwoord van haar was "Goh wat heb je een leuke tas!"

Het is echt waar!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:31

Getverderrie Dees wat een verhaal,ik hoop dat je collega het redt.Als hij niet gevonden was was hij op zeker overleden.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:35

Nog iemand anders wat te vertellen?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:41

Mijn vader is jarig! Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:48

Gefeliciteerd met je vader!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:44

Ik heb waarschijnlijk mijn wedstrijdmaatje gevonden... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Als het allemaal meezit gaan Lisanne en Lisette vanaf oktober samen de wedstrijden in omgeving Stompwijk onveilig maken Haha!
Lisanne: ik hoop dat we het allemaal voor elkaar krijgen en dat het waar is wat ik dacht over dat tong uitsteken... dan worden we straks keiharde concurrenten Tong uitsteken (moet ik je wel eerst nog even zien bij te benen, gezien jij een klasse voorloopt Tong uitsteken )

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:05

Is er een oplossing of oorzaak gevonden voor het tong uitsteken van Tjelle?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 23:25

Helooww
Niet echt een oplossing Dees, maar Lisette dacht dat nu die nieuwe wedstrijdregels en punten er zijn dat je aan het einde van de proef maar één keer -2 krijgt bij tong uitsteken en niet bij elk onderdeel als hij het doet. Die -2 kan ik dan dus wel overleven Knipoog
Dus wieweet rijd ik over een tijdje weer wedstrijden met Tjelle Haha!

@Marion en lisa.. tuurlijk doe ik mee voor de lol.. was ook maar een geintje over de stal hoog houden Tong uitsteken Ik ben al blij dat ik mee doe en dat Tjelle even uit zijn dak kan gaan. Ik weet bijna zeker dat hij het heel leuk gaat vinden omdat hij het heerlijk vindt om een sprintje te trekken!!

De loting is bekend... ik moet tegen het paardje Summer Wind.. iemand die hem kent?? Tegen een meisje van 13 jaar.. kom ik met me 20 jaar Tong uitsteken Sta alleen nog als 19 jarige op de startlijst haha..

MENING GEVRAAGD: ik ben een muts.. heb het al aan meerdere mensen gevraagd op stal en om me heen maar zit nog steeds in een dilemma omdat iedereen wat anders zegt dus vraag het nog maar een keer: *sorry voor de mensen die ik er al mee lastig heb gevallen Tong uitsteken
Wel of geen beschermers tijdens de ponyrace als je normaal eigenlijk nooit met beschermers rijdt??????? Even erbij vermelden Tjelle heeft voorijzers en daar worden kalkoenen in gedraaid.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 23:34

waarom doe je hem kalkoenen in? voor het feit dat ze op gras moeten crossen? rennen worden niet anders dan op gras gehouden...
Ik raad iedereen in de wereld af om te rijden met iets om de benen, maar daar ben ik enigzins extremist in de peesjes worden alleen maar warm en op hoog tempo zwaar werk(zoals een pony ren...) worden ze alleen maar nog veel warmer...

Mijn Tag is vanavond weer gereden door m'n bijrijdster, wat een top combinatie..ondanks dat ze nog steeds heel erg op mij is als ik in de buurt ben, m'n lieverd!
Meer nieuws heb ik eigenlijk niet...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 07:57

Lisanne,kalkoenen zou ik zeker indraaien als het gras nat is,zeker met een paard die niet gewend is op gras te scheuren. Haha!

En een keertje beenbeschermers om kan ook geen kwaad,doe je ze na de race gewoon weer af Knipoog
het kan best zijn dat hij op de een of andere manier zijn benen kan raken met die kalkoenen.

Ik zou geen bandages omdoen maar wel peesbeschermers en als je ze niet hebt,niet gaan kopen voor die ene keer Knipoog

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 09:37

Ja, Had Lisanne ook al gezegd Tjelle beschermers om te doen. Tjelle heeft ook nog niet met kalkoenen gelopen.
Ik weet hoe Tjelle onhandig kan zijn. Voor de ene keer had ik het voor de zekerheid wel gedaan.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 09:40

Goedemorgen!Wat smaakt de koffie lekker! M'n eerste vakantiebakkie!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 09:44

Geniet er dan maar van hè want voor je het weet is het weer om. Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:08

@ Lisa, ja ik doe kalkoenen in omdat ze op gras gaan crossen. Het zal wel glad zijn met die regen. (als het echt één en al blubberbad is start ik denk ik niet eens)
Ik merk zelf in een buitenrit al dat als ik op gras galoppeer en het heeft geregent dat het glad is.. vandaar de kalkoenen nu hij heel hard moet op het gras en ook weer moet remmen.
Die mening van jou zonder beschermers te rijden hoorde ik ook van anderen.. Ik kon me er ook wel in vinden om niks om te doen. Maar omdat hij nu zo fel moet starten ben ik bang dat hij met zijn achter benen zijn voorbenen raakt. Of met zijn lompe poten zichzelf raakt met die kalkoenen..
Vandaar dat ik twijfel om peesbeschermers om te doen. Ik doe ze dan gelijk af na het stukje racen..

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 18:54

Hallo,

Ben weer terug....., maar heb de meeste van jullie al op stal gezien, dus was al bekend!

Eerst paard, dan internet Tong uitsteken

@ Marion: gaat het al weer beter met je? Had er toen ik je zag niet zo bij stil gestaan. Zit nog deels in praag denk ik Bloos

@ Lisanne: Mijn mening over die beschermers heb je al. Kan me niet voorstellen dat die ene minuut dat je die beschermers om heb heel veel kwaad kan, maar goed, jouw keuze. Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:21

Het zij je vergeven Kim! Haha!

Woogy,ik zag je met 2 paarden over de baan,braaf hoor alletwee.

Lisanne,zet hem op morgen