Fenna de vliegtuigtechneut, als Gijs dan een keer panne heeft kan hij jou bellen??? Ik ga het harden werken ook aan hem overlaten.. Hij is daar veeeeeel beter in als ik ga heb voortaan gewoon alleen nog maar LOL met mijn KNOL (net als Sas)
J maar sommige mensen kunnen alleen maar lol hebben als het peerd met de neus op de borst loopt en dat vind ik geen lol meer... al is lol per persoon wel verschillend natuurlijk
Ik had trouwens toch nog een lichtpuntje in deze dag... Het veulen van Liset is geboren.... Een merrieveulen met de naam Arjana (zodat ze het kunnen afkorten naar Jana wat ze wel leuk vonden ). Maar het is echt zo'n schatje!! Ik was bijna niet weg te slaan bij die stal . Liset is ook en hele goede mamma, ze laat iedereen bij het veulen maar zodra ze haar even niet meer ziet gaat ze stressen en gelijk naar dr opzoek . En dan gelijk weer even besnuffelen en likjes geven . Het veulen is ook erg actief.... De benen worden flink uitgetest .
Jah gelukkig wel . Als ze dr niet bij hadden geweest had het veulen misschien niet meer geleefd... Ze lag tegen de staldeur aan... Die hebben ze snel open gedaan toen het geboren werd... Maar nu gaat het met alle twee goed . Al had het veulen wel wat moeite met de uiers vinden...
Merries zijn soms idd mutsen (vooral Komiek, dat is echt een idioote merrie...). Maar die veulentjes zijn zo leuk . Ben echt verlieft!!! Die vorige van Liset was ook zoooo leuk....