). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
Melanieetjuh schreef:Is idd een leuk ding!

Annie_ schreef:AAAAA IRIS
OW poedersuiker ...
Morgen moet ik een verslag inleveren van een activiteit die ik heb ondernomen...
Maar dat heb ik niet gedaan
Phil heeft echt vorm, bepaalde lijnen in haar hoofdje zitten zeg maar! En dat geeft haar uitstraling naar mijn idee
Iriis_ schreef:Weetje wat het is Jane, ik vind die fries in dat topic ook niet mooi, en dat komt omdat ie net niet hét heeft zeg maar. Maar dat komt bij mij, door de vorm van zijn hoofd.
Hij heeft zo'n lang gerekt, en 'vorm loos' hoofd als ik het zo mag zeggenPhil heeft echt vorm, bepaalde lijnen in haar hoofdje zitten zeg maar! En dat geeft haar uitstraling naar mijn idee

DenK4ever schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet binnenkort even met Frans babbelen
DenK4ever schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! 

Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt gaaaf!
Ik wíst dat je het niet lang ging volhouden!
Maar het is nu vast wel een beetje anders nu Leo weg is..

Emmaa_ schreef:Ze hebben nu bij het zadeltje ook dat halster met nepbont van equitheme in het assortiment, die vind ik echt zooo stoer!. Ik denk dat ik dan het eerste die chocoladebruine met blauw onderlegd ga nemen. Ik ga morgenmiddag ofzoiets denk ik beginnen aan het opnieuw maken van mijn chocbruine dekje, ik ga er ipv mijn zwarte een blauwe bies omheen zetten, gewoon van fleece, hij gaat echt stoer worden !
Ik wil dat witte dekje dat ik over genomen heb van Sabine ook een keertje lekker op pimpen!
hahaha, maar Em, had jij dat haster al af voor Phil? Of niet??
Echt lief van Emma

. Ik heb nu ijzeren halsterringen, en heb ook een leuk idee om het halster zelf aan de ringen te bevestigen & extra stevigheid, ik weet hoe Phil af en toe kan zijn
.