Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Reentjuh schreef:Bij Theo Duindam kan je als je het aan hem vraagt voor 5 euro in zijn rijbak. Die heeft een hele goede eb en vloed bak. Daar ging ik altijd lessen toen ik in de Delftse Hout stond.
Serada schreef:Nou ik voel er niet zoveel voor om ergens te gaan rijden waar ik niks en niemand ken. Ik had ook al even bij Slingeland gevraagd maar zij doen dat niet. Kijk, ook al ga ik niet zoveel naar buiten en ben ik niet altijd zo'n held, ik vind het wel heerlijk om Thom naar buiten te gaan. Het is alleen voor mij nou eenmaal belangrijk dat ik mijn eigen tempo kan bepalen.
Reentjuh schreef:Serada schreef:Nou ik voel er niet zoveel voor om ergens te gaan rijden waar ik niks en niemand ken. Ik had ook al even bij Slingeland gevraagd maar zij doen dat niet. Kijk, ook al ga ik niet zoveel naar buiten en ben ik niet altijd zo'n held, ik vind het wel heerlijk om Thom naar buiten te gaan. Het is alleen voor mij nou eenmaal belangrijk dat ik mijn eigen tempo kan bepalen.
Ja, dat is ook zeker belangrijk dat je je eigen tempo kan bepalen. Maar ik dacht misschien vind je een bak dan juist fijner dan een Delftse Hout wat nog weleens druk kan zijn
Serada schreef:Ik heb vanmorgen John Kegge van Happyhorse gebeld en ingesproken voor een afspraak voor controle in week 1 of 2. Ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel terugbelt en dan kan ik opgeven dat het voor drie paarden is. Ik laat het jullie weten!
Serada schreef:Zaterdag 19 januari 2008 om 10.00 uur!
corinatoet schreef:ja goed lin, dan kan ashwin nagekeken worden,
hmm smid moet ik even kijken hoe lang ze er al opstaan,
corinatoet schreef:is eigenlijk wel goed lin, anders heb ik het probleem tussen oud en nieuw, dus voor farno en ashwin mag het ook
uitbreiding! deborah26 schreef:peet wat een super nieuws, jeetje wat zal jij nu in de wolken zijn!!
lin ik ging met spetter ook altijd lekker alleen in het bos rijden, vindt het ook altijd lekker om me eigen tempo te bepalen. en vooral als er iemand mee ging met de fiets. was spetter ook altijd relaxer. en dave is toch sportief genoeg om een rondje bos te lopen! met spetter ging ik ook vaak een rondje delfse hout lopen. is ongeveer 3 kwartier, dus best te doen haha.

Maar goed, ik speel nog met my little poownies,en ik zet ook een kachel bij mijn paard in de stal,met 2 bekertjes citroensap 
Snackie schreef:Ik had 35 punten ,dus uber pennyMaar goed, ik speel nog met my little poownies,en ik zet ook een kachel bij mijn paard in de stal,met 2 bekertjes citroensap
verder had ik een stinkmodder dag! het zit me echt niet mee op ditmoment!
MIJn scooter was van de week weer gemaakt, en in orde.
Dus vrolijk gaan werken,mocht ik een half uurtje eerder weg,dus ik vrolijk op weg naar de volgende klant.
Rij ik braaf richting die klant,word ik aangereden op mijn scooter!
Die kerel heel gehaast, en omdat ik wa verzekerd ben,krijg ik toch niets uitgekeerd,dus hoefden zogezegd geen schadeformulier in te vullen.
en weg was hij,ondertussen zijn nummerplaat opgeschreven en zijn type auto,en de politie gebeld, scooter in gruzelementen.
dus mijn scooter staat weer bij van dijk, voor reparatie, die kunnen niet eerder als donderdag naar die scooter kijken,en tussen kerst en oud en nieuw zijn ze nog dicht ook! zit weer lekker mee hoor!
het fijnste van allemaal is ook nog, het nummer bord klopte niet bij zijn auto. hij heeft een lichtblauwe nissan sunny, en het nummerbord was van een opel astra.
fijn....