Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 09:06

He Peet: super dat het nu echt helemaal zeker is...
We komen uiteraard allemaal een beschuitje met muisjes eten na de geboorte hoor....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 09:16

whaha ik ben geen penny meer

Je hebt 19 Pennypunten gescoord

Waar heb jij je pennyblaadjes gelaten zeg, jij bent echt al over je Pennytijd heen. Mishien heb je nog een paar jaargangen van de Penny op zolder liggen en kijk je er heel soms nog eens stiekem in, maar jij bent absoluut geen Penny meer. Jij kunt weleens overdenken een abonnement op een wat meer volwassen paardentijdschrift te nemen. De penny zal ik maar bewaren Voor als jezelf nog eens een paar pennykinderen krijgt, dan kun je laten zien dat mama ook ooit in een ver verleden pennymeisje is geweest, en dat ze zich daar dan niet voor hoeven te schamen En mocht je geen kinderen krijgen dan is het nog altijd een keer leuk als jeugdsentiment

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 09:17

Idd echt super om te horen, Peetje!! De tijd vliegt echt! Nog een paar maanden en dan heb je er zo'n kleine eigenwijze bij haha!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 09:18

haha ik had er 18 gescoord, dus ook geen Penny meer Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:25

Reentjuh schreef:
Bij Theo Duindam kan je als je het aan hem vraagt voor 5 euro in zijn rijbak. Die heeft een hele goede eb en vloed bak. Daar ging ik altijd lessen toen ik in de Delftse Hout stond.

Nou ik voel er niet zoveel voor om ergens te gaan rijden waar ik niks en niemand ken. Ik had ook al even bij Slingeland gevraagd maar zij doen dat niet. Kijk, ook al ga ik niet zoveel naar buiten en ben ik niet altijd zo'n held, ik vind het wel heerlijk om Thom naar buiten te gaan. Het is alleen voor mij nou eenmaal belangrijk dat ik mijn eigen tempo kan bepalen. Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:39

Hihi Lin, zo denk ik ook... Ik bepaal ook mijn eigen tempo, als je er zelf niet voor de volle 100% achterstaan anders wordt je alleen maar onzeker en is de kans op ongelukken groter.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:17

Serada schreef:
Nou ik voel er niet zoveel voor om ergens te gaan rijden waar ik niks en niemand ken. Ik had ook al even bij Slingeland gevraagd maar zij doen dat niet. Kijk, ook al ga ik niet zoveel naar buiten en ben ik niet altijd zo'n held, ik vind het wel heerlijk om Thom naar buiten te gaan. Het is alleen voor mij nou eenmaal belangrijk dat ik mijn eigen tempo kan bepalen. Knipoog

Ja, dat is ook zeker belangrijk dat je je eigen tempo kan bepalen. Maar ik dacht misschien vind je een bak dan juist fijner dan een Delftse Hout wat nog weleens druk kan zijn Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:22

bij de maasruiters mag je ook in de bak rijden, is een buitenbak en er zijn niet veel mensen , kan je super oefenen , weet niet of het nu nog zo is , maar je kan het proberen,

en thom is toch braaf zat buiten ,dat komt wel goed als je naar het delftse hout gaat

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:34

Reentjuh schreef:
Serada schreef:

Ja, dat is ook zeker belangrijk dat je je eigen tempo kan bepalen. Maar ik dacht misschien vind je een bak dan juist fijner dan een Delftse Hout wat nog weleens druk kan zijn Haha!

Nou op zich is oefenen in een vreemde bak natuurlijk wel wat handiger omdat je dan alles kan oppakken met dressuur. Maar dit is wel een goed alternatief. Ik kijk gewoon nog wel eens rond en vraag wel eens hier en daar waar het me leuk lijkt... Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:36

volgens mij is de voortstede ook niet zo moeilijk en makkelijk aan te rijden, en 2 binnen bakken,

maar ik ziet bij de middenhof ook wel eens mensen van buiten af komen, je kan het proberen, dat is echt een super bak

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:47

Ik heb vanmorgen John Kegge van Happyhorse gebeld en ingesproken voor een afspraak voor controle in week 1 of 2. Ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel terugbelt en dan kan ik opgeven dat het voor drie paarden is. Ik laat het jullie weten! Knipoog

Ik ga vanmiddag Jerry ook even bellen voor Thom zijn hoeven. Nog meer gegadigde voor Jerry?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:05

Serada schreef:
Ik heb vanmorgen John Kegge van Happyhorse gebeld en ingesproken voor een afspraak voor controle in week 1 of 2. Ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel terugbelt en dan kan ik opgeven dat het voor drie paarden is. Ik laat het jullie weten! Knipoog

Zaterdag 19 januari 2008 om 10.00 uur! Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:22

Serada schreef:
Zaterdag 19 januari 2008 om 10.00 uur! Haha!

Is dat slim als we de dag erna wedstrijd hebben? Of hebben ze daar niet zoveel last van die paarden? Als er niets aan de hand is, moet het wel lukken natuurlijk, dat wel! Ik ga er gewoon vanuit dat ze niets heeft, haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:02

ja goed lin, dan kan ashwin nagekeken worden,

hmm smid moet ik even kijken hoe lang ze er al opstaan,

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:35

corinatoet schreef:
ja goed lin, dan kan ashwin nagekeken worden,

hmm smid moet ik even kijken hoe lang ze er al opstaan,

Okay, hoor ik het zo nog van je want dan ga ik vanmiddag bellen! Knipoog

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:40

is eigenlijk wel goed lin, anders heb ik het probleem tussen oud en nieuw, dus voor farno en ashwin mag het ook

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:29

corinatoet schreef:
is eigenlijk wel goed lin, anders heb ik het probleem tussen oud en nieuw, dus voor farno en ashwin mag het ook

Ok, ik ga hem even bellen! Knipoog

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:35

Had nog even aan Rox gevraagd of Hands al weer moest, maar dat gaat pas weer in het nieuwe jaar worden Lachen

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:36

Pff nog 10 min en ik kan me echt niet meer concentreren Tong uitsteken

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:17

peet wat een super nieuws, jeetje wat zal jij nu in de wolken zijn!!
lin ik ging met spetter ook altijd lekker alleen in het bos rijden, vindt het ook altijd lekker om me eigen tempo te bepalen. en vooral als er iemand mee ging met de fiets. was spetter ook altijd relaxer. en dave is toch sportief genoeg om een rondje bos te lopen! met spetter ging ik ook vaak een rondje delfse hout lopen. is ongeveer 3 kwartier, dus best te doen haha.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:38

OK dan! Gefeliciteerd Petra met de gezins Koe uitbreiding!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:01

deborah26 schreef:
peet wat een super nieuws, jeetje wat zal jij nu in de wolken zijn!!
lin ik ging met spetter ook altijd lekker alleen in het bos rijden, vindt het ook altijd lekker om me eigen tempo te bepalen. en vooral als er iemand mee ging met de fiets. was spetter ook altijd relaxer. en dave is toch sportief genoeg om een rondje bos te lopen! met spetter ging ik ook vaak een rondje delfse hout lopen. is ongeveer 3 kwartier, dus best te doen haha.

Jaah dat is een lekker stukje hoor! Vroeger reed ik er ook regelmatig met Melvyn want toen stond ik nog op de Dwarskade. Dave gaat gezellig mee fietsen... Haha!

Hoe gaat het met Spettertje en zijn nieuwe huis?

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:36

oké lin ik hoor wel wanneer jerry komt

heb je die links nog gekregen van die bloedlijnen???

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 23:13

Ik had 35 punten ,dus uber penny ROFL Maar goed, ik speel nog met my little poownies,en ik zet ook een kachel bij mijn paard in de stal,met 2 bekertjes citroensap ROFL

verder had ik een klote dag! het zit me echt niet mee op ditmoment!

MIJn scooter was van de week weer gemaakt, en in orde.
Dus vrolijk gaan werken,mocht ik een half uurtje eerder weg,dus ik vrolijk op weg naar de volgende klant.
Rij ik braaf richting die klant,word ik aangereden op mijn scooter!

Die kerel heel gehaast, en omdat ik wa verzekerd ben,krijg ik toch niets uitgekeerd,dus hoefden zogezegd geen schadeformulier in te vullen.
en weg was hij,ondertussen zijn nummerplaat opgeschreven en zijn type auto,en de politie gebeld, scooter in gruzelementen.

dus mijn scooter staat weer bij van dijk, voor reparatie, die kunnen niet eerder als donderdag naar die scooter kijken,en tussen kerst en oud en nieuw zijn ze nog dicht ook! zit weer lekker mee hoor!

het fijnste van allemaal is ook nog, het nummer bord klopte niet bij zijn auto. hij heeft een lichtblauwe nissan sunny, en het nummerbord was van een opel astra.

fijn....

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 06:00

Snackie schreef:
Ik had 35 punten ,dus uber penny ROFL Maar goed, ik speel nog met my little poownies,en ik zet ook een kachel bij mijn paard in de stal,met 2 bekertjes citroensap ROFL

verder had ik een stinkmodder dag! het zit me echt niet mee op ditmoment!

MIJn scooter was van de week weer gemaakt, en in orde.
Dus vrolijk gaan werken,mocht ik een half uurtje eerder weg,dus ik vrolijk op weg naar de volgende klant.
Rij ik braaf richting die klant,word ik aangereden op mijn scooter!

Die kerel heel gehaast, en omdat ik wa verzekerd ben,krijg ik toch niets uitgekeerd,dus hoefden zogezegd geen schadeformulier in te vullen.
en weg was hij,ondertussen zijn nummerplaat opgeschreven en zijn type auto,en de politie gebeld, scooter in gruzelementen.

dus mijn scooter staat weer bij van dijk, voor reparatie, die kunnen niet eerder als donderdag naar die scooter kijken,en tussen kerst en oud en nieuw zijn ze nog dicht ook! zit weer lekker mee hoor!

het fijnste van allemaal is ook nog, het nummer bord klopte niet bij zijn auto. hij heeft een lichtblauwe nissan sunny, en het nummerbord was van een opel astra.

fijn....

In dit soort gevallen moet je altijd de politie er bij halen. Knipoog
Succes met je brommer maar gelukkig heb je zelf niets, dat is belangrijker