Heb afgelopen zondag weer wedstrijd gehad !! We reden weer voor de 1e x buiten. ( die andere wedstrijd was buiten inrijden ) En heb het gehaald had 215 punten en een 2e plaats!
We hadden het er gister op stal over dat jury's eigenlijk bijna nooit een 8 geven en helemaaal nooit een 9. Maar wel 3en en 4en.. Hebben jullie wel is 8 of hoger gehaald?
misschien is dit niet het beste topic om daar je vraag te stellen
edit: Ohh ik heb toevallig me protecool van vorige keer voor me liggen en daar heb ik 2 8en op, voor de verzorging van paard en van ruiter, waren echt ongelovelijke bloemkolen
Een acht is bij mij echt een uitzondering (Maarja inderdaad logisch in dit topic), Vieren staan bij mij vaak genoeg op het blaadje * Denkt eens heel diep na* Ik heb eens een 8 gehaald voor: - Halsstrekken - Een volte - Gebroken lijn - En Voor de verzorging van paard en ruiter
hey, ik in dr lichaam nog een jong ding! maar ik koop haar ook niet,, het is een soor leasen alleen dan heeft niemand anders behalve jij iets over het paard te zeggen,, je hoeft hem alleen niet te kopen maar alleen een vast bedrag per maand te betalen. en tja waarom zoon oma geen idee ik mag haar graag ze kan nog makelijk een paar jaar mee
Oh ja hoor heb wel is een 8 gehaald Wel is 4 x in 1 proefje toen had ik 233 punten. Had toen een 8 voor : - van hand veranderen daarbij de hals laten strekken - Door een s van hand veranderen - De Houding van de ruiter ( commentaar was ; Amazone zit fantastisch op haar paard ) - Handhouding van de ruiter.
Nou oke daar komt mijn lijst dan Ik begin in 2004, anders is het onbegonnen werk - 03-04-04: Op eigenwijze Prins Ellebogen meer gebogen, handen hoger. Deze viel nog mee, ging toen eigenlijk ook nog redelijk goed. Toelichting: Ik zou eigenlijk op een ander paard meedoen maar die werd kreupel, toen werd ik op deze geloosd en hij was ontzettend irritant. Bij iedereen ging hij in elke hoek stilstaan en hij dook steeds met zijn kop het juryhokje in Bij mij deed hij niets, vandaar dat ik nog 217 punten had En veel 7ens bij mijn houding...
- 11-12-04: Op stijve hark Koos Onderbeen te ver naar voren, teugels te lang, afgeknepen hand. Toelichting: Paard waar ik op reed wordt opgefokt als je de teugels aanneemt vandaar dus
- 02-04-05: Dit wordt een lange lijst Dit was weer een wedstrijd op hobbelpaard Fox! Houding van de ruiter: erg beweeglijk Zit van de ruiter: Goed geprobeerd uit te zitten Beenligging van de ruiter: Naar voren gestoken Handhouding van de ruiter: onrustig Juistheid der beenhulpen: Meer buitenbeen tegen uitzwaaien Juistheid der teugelhulpen: Meer contact en stelling Tegelmaat van tempo: Meer tempo Algemene indruk: Exacter rijden Toelichting: Ben het wel met het commentaar eens
- 10-12-05: Weer op hobbelpaard Fox Amazone moet gehele lichaam meer ontspannen Meer drijven, als paard niet reageert een tik geven. Regelmaat van tempo: Te traag Toelichting: Ik zat voor geen meter want ik kwam erachter dat ik niet meer zo goed kon doorzitten op fox als dat ik dacht. Had namelijk al een maand of 10 niet op hem geredenen en ik dacht: Dit doe ik wel even, dus niet En ik ga mijn paard niet slaan als ik alles fout doe! Dit was mijn debuut als onder de 200 scorende F-proeven ruiter
- 31-03-06: Op raceknol Djolly Houding van de ruiter: Rug recht houden Zit van de ruiter: Niet te ver achter in je zadel Beenligging van de ruiter: Tenen naar binnen Handhouding van de ruiter: Handen stiller en niet over de hals Toelichting: Ben het hier ook wel eens met het commentaar Paard was bij andere ruiters heel druk en bij mij deed ze normaal, vandaar toch een WP.
- 08-12-06: Weer op Djolly Houding van de ruiter: Meer zitten, ontspannen Zit van de ruiter: Ruiter valt naar links (Man over boord!! ) Juistheid der beenhulpen: Paard met been ondersteunen. Regelmaat van tempo: Niet altijd onder controle. Toelichting: Djolly besloot dit keer wel heel druk te doen, dus ik was zo klaar, alle figuren mislukten maar ik kreeg toch 219 punten
En dan de laatste: - 30-03-07: Weer op Foxje Handhouding van de ruiter: Handen rechtop houden Juistheid der beenhulpen: Correcte beenhulpen geven Regelmaat van tempo: Meer impuls
Nou dat was het eindelijk, zoals je ziet altijd ander commentaar