Wie heeft er dan op bokt een halfzusje van Stees? Staat die ook op Starnmeer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gaaf kleurtje heeft ze ook

Chexanna is gaaf
Maar sorry hoor, hoe lang heeft ze hem nu? Straalt lekker veel vertrouwen uit als je nog steeds met een halstertouw om de nek gaat rijden

viewtopic.php?f=10&t=671255 
Maar in dat programma was ze ook heel angstig, dat is ze waarschijnlijk nu ook nog en vandaar het touwtje. Het is wel zonde want het schijnt een echte schat te zijn.

Miss_Montana schreef:Zag trouwens net het voorstukje van Horse and co voor vanmiddag, daar gaan ze op zoek naar een crosspaard. Een van de proefpaarden gaat er zo hard vandoor dat ze eraf flikkert
Heb 't programma trouwens nog nooit gezien, hoe laat komt 't waar?
Lijkt me echt zwaar kl*te als je van je proefpaard valt. 
Maar volgens mij schrok hij ergens van, kan hij ook niet veel aan doen. Pff, ga me zo denk ik even douchen en aankleden. Zit nog steeds in mijn badjas.
Helemaal geen zin in, herfstvakantie duurt mij veels te kort

Ik heb morgen maar een uurtje, da's een mondeling overhoring van engels
Dan mag ik alweer naar huis. Vind het echt vervelend om weer naar school te gaan, zeker omdat ik na de vakantie altijd weer even op gang moet komen. Weet nu al niet meer hoe of wat op school

Maar heb jij eigenlijk nog iets gedaan in de vakantie? Buiten het met Stees spelen?

), vriendinnen meegesleurd naar Stees.
Is ook wel lekker, even een weekje lekker rustig aan doen