Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Sta al anderhalf jaar bij Taams, en NOG ken ik niet iedereen hoor!)

ShirleyA schreef:Zerano is de 2-jarige van Chantal. Chantal had Gay, die in oktober af is gemaakt omdat hij kissing spines in zijn hals had. Zerano was t veulen v Luc (uit n merrie v Luc) en Chantal heeft m gekocht. Maar dat is voor jouw tijd geweest Ellen, want Zerano heeft bij ons op stal gestaan als veulentje.
Was Kai Gay

Om kwart voor 10 was iedereen al weg... bleef alleen achter. Ik kwam even langs voor de gezelligheid maar er was niemand meer
Ik kwam namelijk nog even langs want mijn bijrijdster was al geweest. AnneOmie schreef:GayWas Kai Gay
![]()
Fijn dat Il beter ging Shir.
Nou ik was net ook met mijn vrienden op stalOm kwart voor 10 was iedereen al weg... bleef alleen achter. Ik kwam even langs voor de gezelligheid maar er was niemand meer
Tot morgenavond in elk geval!
ShirleyA schreef:Nou meiden sorry hoor dat ik midden in dit gezellige onderonsje er tussen uit knijp om te gaan slapen..... Tot morgen dan maar weer.
zat effe te surfen op bokt en muziek te luisteren en tussendoor beetje opruimen. Mijn goede voornemens om op tijd naar bed te gaan hebben weer niet gewerkt
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:GayWas Kai Gay
![]()
Fijn dat Il beter ging Shir.
Nou ik was net ook met mijn vrienden op stalOm kwart voor 10 was iedereen al weg... bleef alleen achter. Ik kwam even langs voor de gezelligheid maar er was niemand meer
Hahahah ja heel erg gay! hahaahha Wist niet meer hoe je t schrijft.
Goed he dat Il beter gaat!
Gezellig Miek zo alleen op stal! Gezellig stel zeg.... maar hier zitten ze ook niet hoor!

ik dacht al... nou daar staat Anky met haar vrienden
vinden jullie mijn parfum niet lekker ofzo

was erg gezellig AnneOmie schreef:Neuh, je stinkt naar paarden... vinden jullie mijn parfum niet lekker ofzo![]()

Dabo schreef:AnneOmie schreef:Neuh, je stinkt naar paarden... vinden jullie mijn parfum niet lekker ofzo![]()
![]()
![]()
Leuk Bren, weer het Twiske in!!
En met Bo komt het wel WEER goed hoor, hij is echt bere sterk!
Ik ga nu echt mijn mandje in, tot morgen!
Dabo schreef:AnneOmie schreef:Neuh, je stinkt naar paarden... vinden jullie mijn parfum niet lekker ofzo![]()
![]()
![]()
Leuk Bren, weer het Twiske in!!
En met Bo komt het wel WEER goed hoor, hij is echt bere sterk!
Ik ga nu echt mijn mandje in, tot morgen!
Pas op he
pascha7 schreef:ik dacht al bah wat ruik ik nou op stal maar dat was anky
Vandaar dat je zo snel weg was
AnneOmie schreef:Hi Shir![]()
Ik zat trouwens te denken.. heb je nog wat van Femke gehoord? Ga je vandaag weer rijden met Il en hulp van Karin? Wel fijn dat ze je helpt hoor!
Oh ja ik neem Bambi morgen mee voor Thimo